DELFI kalbinta Justina sakė, kad su sutuoktiniu svarstė kelis variantus, kur galėtų paatostogauti, tačiau abiejų nuomonė sutapo dėl Karibų. „Norėjome ne tik pailsėti, bet ir kuo daugiau pamatyti, pakeliauti, susipažinti su salomis“, - pasakojo J. Gaučienė.

Gaučams susiorganizuoti kelionę padėjo draugas. Kadangi pora keliavo iš vienos salos į kitą ir viešbučiai buvo reikalingi tik pernakvoti, jiems nekėlė didelių reikalavimų. Iš Paryžiaus J. Gaučienė su vyru nuskrido į Šv. Martyno salą. Iš jos su laivais ir vietiniais lėktuvais keliavo į kitas vietas.

„Mūsų medaus mėnuo buvo labai aktyvus, fiziškai gan nelengvas, tačiau pilnas įspūdžių. Stengėmės kuo daugiau pamatyti, tad nuolat keliavome iš vienos salos į kitą. Tai nebuvo kelionė, kurios tikslas – gulėti pliaže ir įdegti. Daug bendravome su žmonėmis, nardėme, aitvaravome“, - kelionę prisiminė žinoma šokėja.

Didžiausią įspūdį pašnekovei paliko Tobago Cays nacionalinis parkas, Bekijos, Juniono, Mero salos, kurios yra pačios mažiausios. Salose yra kvapą gniaužiantys paplūdimiai, daug natūralios gamtos. Be to, tai vietos, mažiausiai paliestos civilizacijos, o jose gyvenantys žmonės itin draugiški ir paslaugūs.

Keliautojus šiek tiek nuvylė vietinis maistas, kuriame itin juntama amerikietiškos virtuvės įtaka. „Vienoje saloje gyvenome pas vietinius. Buvome pavaišinti tikrai skaniu maistu. Tačiau dauguma maitinimo įstaigų nesistengia“, - sakė J. Gaučienė.

Vykti atostogauti į Karibų salas Justina patartų tiems, kas nebijo nuotykių. Pasak šokėjos, vietiniai nemėgsta planuoti laiko ir dėl to turistai patenka į dviprasmiškas situacijas: „Kelionę buvome susiplanavę iki smulkmenų. Nepavyko išvengti tokių dalykų, kai atvykus į nakvynės vietą tau pasakoma, jog neturi galimybės priimti nakvoti. Arba vietoj vienos salos nuskraidina į visai kitą ir tavo kelionės maršrutas apsiverčia aukštyn kojomis. Vietiniai ramina turistus sakydami, kad čia Karibai ir reikia atsipalaiduoti. Tačiau visi šie nesusipratimai kelionėje buvo ne minusai, o nuotykis. Mielai sugrįžtume į šį egzotišką kraštą dar kartą. Tačiau pasaulyje yra dar tiek daug ko pamatyti.“