„Nėra ką pridurti, tiesiog, varykit paragauti“, – instagrame savo 164 tūkst. sekėjų armijai siūlė dainininkė Iglė Bernotaitytė.

Nors atlikėja nepamiršo paminėti, kad šis jos įrašas yra reklama, šių dienų kontekste jos išpildymas užkliuvo ne vienam. „Igle, tiesiog klausimas: ar manai, kad yra teisinga raginti žmones būriuotis? Cituoju: „varykit paragauti“. <...> Turintys smegenų nereaguos, bet, deja, kaip matome, dauguma žmonių – besmegeniai, o tokius skatinti nėra labai gerai. Suprantu, esi influencerė, bet... per daug jau. Geros dienos, raginu ir pačią mažiau be reikalo gastroliuoti!“ – po dainininkės reklama brūkštelėjo vienas internautas. Jam antino ir kiti: „Ar viskas gerai raginti žmones varyti ragauti į „Akropolį“, kai tokie užsikrėtimų skaičiai?“.

Sulaukusi nemalonių savo atžvilgiu komentarų, atlikėja prie savo įrašo pridėjo ir paraginimą vis dėlto užsisakyti maistą internetu, tačiau paskui šį įrašą iš savo instagramo paskyros iš viso ištrynė.

Kaip ir daugelio influencerių, Iglės turinį socialiniuose tinkluose prižiūri agentūra. Tad „Delfi“ kreipėsi į specializuotą nuomonės formavimo agentūrą „Sway“ ir pasiteiravo, kodėl merginos socialinio tinklo paskyroje šiuo jautriu laikotarpiu pasirodė visuomenę papiktinęs įrašas. Galbūt jo būtų buvę galima išvengti esant greitesnei reakcijai.

„Pastaruoju metu didelio visuomenės dėmesio sulaukė „Burger King“ restorano atidarymas ir influencerių žinutės apie tai. Kaip Iglę atstovaujantis vadybininkas, noriu tiek „Burger King“ klientų, tiek visuomenės atsiprašyti už susidariusią situaciją. Noriu patikinti ir pabrėžti, kad niekas neturėjo jokios intencijos skatinti gyventojų atvykti į restoraną gyvai, tačiau pripažįstu, kad žinutė nebuvo suformuluota iki galo aiškiai, todėl galėjo suklaidinti influencerės sekėjus ir paskatinti atvykimą į restoraną.

Apgailestauju dėl to ir prisiimu savo, kaip influencerės atstovo, atsakomybę už paskleistą žinutę. Suprantu, kokia jautri šiuo metu bet kokia informacija, susijusi su gyventojų judėjimu, todėl noriu paraginti visus rinktis tik saugius maisto užsakymo būdus, vengiant bet kokių gyvų kontaktų. Dar kartą atsiprašau visų ir priimu tai kaip rimtą pamoką iki mažiausių detalių sužiūrėti, kokia informacija pasiekia sekėjus ir kaip ji gali būti suprasta. Būkime atsakingi, saugokime save ir aplinkinius“, – „Delfi“ komentavo Iglę atstovaujantis vadybininkas.

Ne ką mažiau kritikos internete sulaukė ir Karolina Meschino. Bene daugiausiai sekėjų Lietuvoje turinti mergina instagrame šeštadienį paviešino susidariusias žmonių eiles prie naujojo restorano. „Jūs pasižiūrėkite, va, neseniai atsidarė“, – filmuodama nusidriekusią žmonių eilę prekybos centre komentavo ji.

Kiek vėliau Karolina savo įrašą papildė: „Galiu pasakyti, kad tikrai kvailai pasijaučiau galvodama, kad nebus žmonių „Akropolyje“, eidama į „Burger King“. Skatinu jus jį ragauti užsisakant, o ne einant gyvai“. Dar po kelių akimirkų K. Meschino suprato padariusi didelę klaidą, todėl savo 347 tūkst. sekėjų prisipažino klydusi. „Labai norėčiau nuoširdžiai su jumis pasikalbėti. Jaučiuosi tikrai susimovusi. Tikrai kvailai jaučiuosi dėl to, kad važiavau į „Akropolį“, nes nepavyko užsisakyti per „Wolt“. Kad aš nežinojau, kad bus eilės ir kad bus tiek žmonių – tai tikrai ne pasiteisinimas. Aš vos atvykus į vietą išsigandau ir po to nuėjau sėdėti į automobilį, nes man pačiai buvo nejauku. Aš tikrai neskatinu fiziškai eiti į tokias viešas vietas ir valgyti tų burgerių. Tiesiog, sakau, kvailai jaučiuosi, nesitikėjau, kad taip vėlai vakare bus tiek daug žmonių. Nufilmavau. Galėčiau dabar laisvai viską ištrinti ir apsimesti lyg nieko nenutiko, bet nenoriu meluoti ir kažko vaidinti.

Aš suprantu, kad dabar yra labai jautrus laikotarpis mums visiems. Ir kad mes, žmonės, turintys daug sekėjų, turėtume būti pavyzdys, tuomet tokia reklama kertasi su realybe. Sakau, jeigu būčiau žinojusi situaciją, gyvenime nebūčiau važiavusi ten, visko filmavusi ir pan. Tai tiek norėjau pasisakyti, nes blogai jaučiuosi. Ypač kai anksčiau šnekėjau, kad reiktų tikrai sugriežtinti karantiną, tai aš vis dar laikausi šios pozicijos. Žinau, kad labai daug žmonių laukia, kad aš suklupčiau, kad man parašytų, užsipultų, mane įžeistų ar kitaip man pakenktų. Bet šiaip pagalvojus, kad dabar yra kaskart 3000 atvejų per parą ir daug mirčių... Reiškia yra tikrai problema tarp žmonių ir karantino nesilaikymo. Tad siūlau žiūrėti, rašyti ir pergyventi dėl savo draugų, artimųjų ir šeimos bei jiems patarti, bandyti juos apsaugoti, kad jiems viskas būtų gerai“, – instagrame kalbėjo K. Meschino.

Tuo tarpu I. Bernotaitytė nusprendė laikytis visai kitokios pozicijos – atsitverti tylos siena. Mergina į „Delfi“ skambučius neatsakė, nuo komentarų ji susilaiko ir savo socialinėje erdvėje.

Netinkama reklama šių dienų kontekste sulaukė ir žinomų žmonių pasmerkimo. Nebūtino kontaktavimo skatino vengti Audrius Bružas, Algirdas Gataveckas, Saulius Baniulis, Neringa Rekašiūtė ir daugelis kitų.

Po kilusio ažiotažo savo atsakymą pateikė ir minimas restoranas. „Burger King“ atstovai tikina aiškiai nurodę jokiu būdu žmonių neskatinti atvykti į maitinimo įstaigą, o maistą užsisakyti į namus. „Tiesa, kad atidarydami restoraną dirbame su influenceriais, tačiau jiems buvome aiškiai nurodę, kad žmonių atvykti prie restorano nekviestų – reklamuoti prašėme tik galimybę maistą užsisakyti į namus. Apgailestaujame, kad viešojoje erdvėje atsirado kitoks paraginimas“, – teigiama išplatintame komentare.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (126)