„1:0 stirnos nenaudai, bet „Vectrai“ prireiks viso snukio plastinės chirurgijos operacijos. O šiaip svarbiausiai visas Džordanos grupės kauniečių ekipažas, kurį vežiau, yra sveiki gyvi, nenusibrozdinę, truputį išsigandę.

Labai sunku apkaltint save lėta reakcija ar 105-110 km greičiu (cruise control) naktinėj automagistralėj, nes „ožys“ išniro šuolyje ore iš tamsios kairės pusės ir per pusę sekundės atsidūrė ant automobilio priekio. Nebuvo jokio stabdymo laiko, manevravimo galimybės, tik tikslus atakavimas iš a.a. gyvulio.

Sako, dabar jų toks metas, kai nelabai svarbu, ar tai plynas laukas, miškas, pamiškė. Zvimbia ten jų pilnos pakelės, tykodamos automobilių šviesų. Užsivėlinęs savo parvykimo namo laiką iki 5:30 ryto važiavau su širdgėla, kad planuotas sunkiai uždirbamas pinigėlis „Seagull House“ interjero lubų užbaigimui (ko realiai ir tetrūksta visam projektui užbaigt) bus sukištas karietos įvairių detalių paieškoms šrotuose...

R.I.P nelabasis... Nenoriu tavo nuotraukos dėti. Per daug nehumaniškas vaizdelis“, – socialiniuose tinkluose neslėpė įrašo autorius.

„Delfi“ susisiekus su muzikantu, jis teigė, kad dalindamasis šia savo patirtimi norėjo įspėti kitus, o su kolegomis aptarė, ką būtų galima padaryti, kad tokių ar panašių įvykių ateityje pavyktų išvengti.

„Pasidomėjau, kad dabar, pasirodo, vyksta stirnų rujos metas. Jos visos aktyvios visoje Lietuvoje. Mano atveju, nebuvo jokio perspėjimo, tik šuolis iš tamsos ant mašinos priekio. Laimei, oro pagalvės nesprogo, nes nežinau, ar sėkmingai automobilį būčiau nuvairavęs į kelkraštį.

Greičiausiai gausiu baudą, nors nesu tikras, ar tas kelias buvo pažymėtas, kaip pavojingas laukinių gyvūnų ruožas. Kiek domėjausi, tokių kelių apskritai labai daug ir, deja, vairuotojai patys kalti lieka. Nežinau, kaip reiktų įrodyt, kad ne dėl mano, kaip žmogaus, neatsargumo tai įvyko. Bandant peržiūrėt automobilio registratoriaus vaizdo duomenis, paaiškėjo, kad buvo įjungtas ciklinis rašymas ir iki kol grįžau į namus po visų įvykių, avarijos momentas atminties kortelėje buvo išsitrynęs“, – dalijosi G. Balčiūnas.

Nepavydėtinoje situacijoje atsidūręs gitaristas iš į nelaimę sureagavusių žmonių sužinojo apie automobilio draudimą ir žalos atlyginimą, susidūrus su laukiniais žvėrimis.

„Ir tai pakankamai pigus draudimas, palyginus su Kasko. Ketinu tuo pasinaudoti tik sutvarkęs automobilį, nes muzikanto duonai užsidirbti – 50 proc. laiko važinėjame naktį, tamsoje“, – pasakojo pašnekovas.

„Su visa Džordanos grupe sėdome aptarti, kaip tokių dalykų išvengti. Yra įvairių variantų. Tiesiog nakvoti po koncertų ir grįžti su šviesa arba samdyti profesionalų vairuotoją su didesniu automobiliu, pavyzdžiui, autobusiuku. Atrodo, tą naktį ne mums vieniems iš grupės taip galėjo nutikti, nes, išvažiavus iš Drevernos link Kauno, paskambino vienas iš Džordanos garsistų, kuris tikino, kad neįmanoma važiuoti. Stirnos šokinėja po kelią kaip žuvys iš vandens. Tik kolegos automobilis buvo su žvėrių atpažinimo sistema ir automatiniu stabdymu“, – pridūrė muzikantas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją