Visus bene labiausiai jaudinantis klausimas – kokias gi šiemet TV ir pramogų pasaulio žvaigždes išvysime klasikinio drag‘o trasoje? Varžybų organizatoriai „Promo events“ ir renginio televizija LNK nebeslepia: šiemet Palangoje LNK žvaigždės Ieva Šimukauskienė, Kristina Navickaitė (Tina), neseniai debiutavusi nauja žinių vedėja Lina Kairytė ir populiari dainininkė, o nuo rudens – ir šokėja Irena Starošaitė meta pirštinę pagarsėjusioms „Olialia mergaitėms“ Laurynai Anusevičiūtei, Jolitai Gailevičiūtei, Nijolei Tamošiūnaitei ir Aušrai Sokolovskytei.

Pramogų pasaulyje gerai pažįstamos priešininkės nei viena kitos, nei gerbėjų nestebina. Tačiau pirmą kartą šių lenktynių istorijoje dėl greičiausios lenktynininkės titulo varžysis vien tik dailiosios lyties atstovės. To dar nėra buvę, tačiau šios lenktynės nebūtų lenktynės, jei kasmet nepateiktų vis naujų siurprizų.

Varžovės – ne iš kelmo spirtos. Didžiausią vairuotojos stažą, nuo 1994 metų, turinti I. Starošaitė pakeitė tiek automobilių, kad pati neprisimena. Daug metų ji praleido prie, regis, anaiptol ne moteriško visureigio „Toyota Land Cruiser“ vairo, o dabar Irena vairuoja, pasak jos pačios, kas papuola. Dažniausiai – „Dodge Caravan“ arba „Chrysler“ automobilius.

Pateikus, regis, visai nelogišką klausimą, kas ją labiau traukia – scena ar vairas, I. Starošaitė savo atsakymu suglumins ne vieną. „Vairas, - nedvejodama atsako dainininkė ir leidžiasi į prisiminimus. – Kai gavau vairuotojo pažymėjimą, netrukus buvau praminta „išvežiotoja“. Mat su didžiausiu malonumu sėdėdavau ilgiausiuose vakarėliuose neparagaudama nė lašo šampano, kad po to galėčiau išvežioti savo bičiulius.“

„Buvau labai azartiška vairuotoja“, - teigia I. Starošaitė.

Vairavimas Irenai ir dabar didžiausias pomėgis. Tačiau kai per koncertinius turus perdien tenka sukarti po 500 – 700 kilometrų prie vairo, artėjant galutiniam kelionės tikslui nejučia maga labiau spūstelėti akceleratoriaus pedalą. Tačiau suprantu pavojus, greičiu nepiktnaudžiauju ir visokeriopai palaikau lenktynių organizatorių pastangas už taiką keliuose ir saugų eismą.

Tačiau netenka abejoti, kad saugioje lenktynių trasoje Irena stipriau paspaus akceleratoriaus paminą.

„Yra tik viena gera – pirmoji – vieta. Kitaip nusiteikus varžytis net neverta“, - sako LNK žvaigždžių komandos atstovė, didžiausią tarp visų varžovių patirtį turinti I. Starošaitė.

Jai pritaria ir oponenčių stovyklos atstovė, „Olialia“ projekto vadovė L. Anusevičiūtė, turinti septynerių metų vairuotojo patirtį. „Dievinu automobilių sportą ir adrenaliną ir vis dar negaliu atsistebėti, kad būtent man suteikta tokia proga dalyvauti rimtose varžybose, - sako Lauryna. – Pritariu nuomonei, jog lenktyniauti būtina tik specialiose, saugiose trasose.“

Kodėl? Atsakymas paprastas, Lauryną labiausiai nervina, kad Lietuvoje dar labai daug tokių vairuotojų, kuriems ji jokiu būdu nesuteiktų teisės vairuoti transporto priemonę.

Žvaigždžių lenktynių dalyvės varžysis ne tik tarptautinius „drag“ lenktynių standartus atitinkančioje ketvirčio mylios (402,336 metro) trasoje, bet ir vairuos vienodus, vienodo galingumo, „apautus“ vienodomis padangomis naujus „Volkswagen Passat BlueMotion“ automobilius.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją