Žinoma moteris įsiamžino subtiliai seksualioje fotosesijoje, kurioje atsiskleidžia gaminių grožis, kokybė ir elegancija. Vienoje iš nuotraukų A.Valentaitė pozuoja su vyriškais marškiniais ir laisvalaikiui skirta avalyne. Kitoje savo figūrą išryškino tobulai priglundančia glaustinuke, kuri, kaip tikina šio prekės ženklo gerbėjos, yra nepamainoma.

Viename iš įvaizdžių Asta pristato ir seksualumu alsuojantį apatinio trikotažo komplektą, kurį papildo žėrinčios kojinės virš kelių, puoštos smulkiais kristalais ir tobulai paryškinančios kojų grožį – niekas nepaneigs, kad šio prekės ženklo pėdkelnės Astai puikiai tinka. Ir ne tik jos. Prie kūno tarsi antra oda priglundantys apatiniai - taip pat: kadangi jie kirpti lazeriu, kontūrai yra nepastebimi ir niekada nesimato net ir per labiausiai prigludusius drabužius. Vienas mėgstamiausių Astos drabužių - kūno linijas išryškinanti „Fatal“ suknelė, kuri kabo ir realybės šou Kim Kardashian rūbų spintoje. Po šio modelio suknele Asta mielai užsideda ir kūną formuojančius apatinius: glaustinukę ar suknelę.

Tai, kad šie gaminiai yra nepamainomi ir atostogų metu, A. Valentaitė įsitikinos poilsiaudama Šv. Bartolomėjaus saloje. Į Holivudo garsenybių pamėgtą salą Asta vežėsi dvi šio prekės ženklo sukneles. Pasaulinio lygio prekės ženklo gaminiai puikiai tiko saulėtų atostogų metu. Su tamsiai mėlyna „Wolford“ suknia stilistė praleido dieną pajūryje. Štai Astos pamilta žalsva vasarinė suknelė – tikras išsigelbėjimas atostogų metu. Ji gali būti dėvima įvairiais būdais, tad tinka tiek į paplūdimį, tiek į vakarienę restorane.

„Jau daugiau negu penkiolika metų renkuosi „Wolford“ gaminius ir nė dienos, jeigu velkuosi suknelę ar sijoną, neįsivaizduoju savo garderobo be šio prekės ženklo pėdkelnių, kurios yra kokybiškos, tobulai priglunda prie kūno, negana to, yra ilgaamžės. Nors ši kompanija jau skaičiuoja beveik septyniasdešimtus gyvavimo metus, džiugu, kas žengia koja kojon su mada ir naujausiomis technologijomis. Kasmet asortimentas didėja, o sau patikusius gaminius čia ras net ir patys išrankiausi klientai.

Apie „Wolford“ žinau nuo A iki Ž, tai man mielas ir artimas prekės ženklas, todėl vos gavusi pasiūlymą iš karto sutikau tapti jo ambasadore. Dalis gaminių - nepavaldūs laikui ir metai iš metų išlaiko nepakitusią dizaino liniją, o kiti – modernūs, minimaliai dailinti detalėmis. Pasirinkimas nuolat didėja, gaminiai puikiai dėvisi ir labai lengvai derinami prie įvairių drabužių ansamblių. Būdama stiliste pastebėjau, kad Lietuvoje moterys vis dar sunkiai geba tinkamai priderinti pėdkelnes prie aprangos, todėl jaučiu pareigą jas išmokyti tai daryti. Esu tikra, kad šio prekės ženklo parduotuvėse kiekviena dama lengvai išsirinks prie bet kokio garderobo tinkamas pėdkelnes, kūną formuojančius apatinius ar tiesiog stilingą minimalistinio stiliaus lengvą viršutinį rūbą“, - įsitikinusi Asta Valentaitė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (37)