Šį kartą moteris suspindo kiek netikėtame amplua. Prašmatnias sukneles iškeitė į natūralių audinių, pastelinių spalvų drabužius, akis nuo saulės dengė mediniai akiniai, o prie aprangos gražuolė dėvėjo drobinius batelius.

Kaip teigė prekinio ženklo kūrėjai Rūta Mackevičiūtė ir Eduardas Fedotovas, A. Valentaitė nebuvo pasirinkta atsitiktinai.

„Savo naujausiajai kolekcijai pristatyti ieškojome mūsų prekės ženklo vertybes atitinkančios asmenybės. Asta yra ne tik kūrybinga ir veikli, bet stilinga, drąsi, energinga asmenybė. Būtent tokiai mes ir kuriame! Naujosios „Coocoomos” kolekcijos fotosesija turėjo spinduliuoti eleganciją, rafinuotumą, laisvę. Asta savo išvaizda bei vidumi puikiai atspindi šios kolekcijos įvaizdį“, – teigia kūrėjai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (89)