Taip nutiko todėl, kad reklamos pabaigoje S. Johansson ištaria lemtingus žodžius: „Sorry, „Coke“ and „Pepsi“ (Atsiprašau, „Koka kola“ ir „Pepsi“), rašo businessinsider.com.

Pernai „Soda Stream“ pirmą bandymą pateikti savo reklamą Super taurės rungtynėse atmetė, nes ji buvo nukreipta prieš du didžiausius reklamuotojus.

Atmestą reklamą šiaip ar taip įkėlė į internetą, bet „Soda Stream“ vadovas Danielis Birnbaumas išreiškė pasipiktinimą interviu ir paklausė: „Kuris reklamuotojas Amerikoje nėra konkurentas? Tai panašu į tai, kas vyksta Kinijoje. Kaip amerikietis, esu nusivylęs.“

D. Birnbaumas pareiškė, jog eilutę apie „Coke“ ir „Pepsi“ išims, o „Coca Cola“ atstovas spaudai pabrėžė, kad kompanija nespaudė „Fox“ atmesti reklamą.

Reklamą sukūrė agentūra „Humanaut“ ir pernykštę reklamą kūręs Alexas Bogusky‘is.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)