Ne paslaptis, jog Heidi Klum – aistringa mados mėgėja, dizainerė bei įtakinga tendencijų formuotoja. Tačiau iki šiol paslaptyje laikytas faktas, kad ji aktyviai prisidės prie būsimosios „Lidl“ mados kampanijos.

Šios partnerystės mastelis gerokai pranoksta formalaus bendradarbiavimo ribas – Heidi sukūrė „Lidl“ skirtą autorinę drabužių kolekciją, kuri atskleidžia jos asmeninį stilių. Metams baigiantis, išskirtinius šios partnerystės rezultatus galės įvertinti visi „Lidl“ pirkėjai.

„Tikiuosi, kad žmonėms patiks kolekcija, kurią sukūriau „Lidl“. Ši partnerystė man suteikė neįsivaizduojamai daug džiaugsmo. Kaip ir aš pati, „Lidl“ taiko aukščiausius standartus puikios kokybės ir neprilygstamai gerų kainų gaminiams. Mada turi būti smagi ir kiekvienas turi turėti galimybę leisti sau šį malonumą!“, – įsitikinusi H. Klum.

Tęstinumo „Lidl“ mados kampanijai suteiks „Lidl Fashion Week“: ilgalaikis projektas, kurio pagrindu „Lidl“ pristatys savo globalų madingos aprangos asortimentą. Vadinamoji „Lidl Fashion Week“ mados savaitė kelis kartus per metus bus rengiama visose „Lidl“ parduotuvėse bei elektroninės prekybos platformose. Būtent šių išskirtinių savaičių laikotarpiu mažmeninės prekybos tinklas pristatys savo mados kolekcijas. Projektas startuoja su H. Klum.

„Heidi – tikras įkvėpimo šaltinis. Didžiuosiuose pasaulio mados metropolijose ji jaučiasi tarsi namie, spinduliuoja energiją ir gyvenimo džiaugsmą, bet drauge yra paprasta ir tvirtai stovinti ant žemės. Heidi idealiai atitinka „Lidl“ ir mūsų pirkėjus. Labai džiaugiamės, galėdami pirmieji pristatyti jos sukurtą kolekciją mūsų „Lidl Fashion Week“ metu“, – sakė Radostin Roussev-Peine, UAB „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)