Šis sąrašas suskirstytas į įžymybes ir įtaką darančiuosius ir apima žinomus žmones, kurie protingai panaudoja savo asmenukes dideliems pinigams uždirbti. Populiariosios muzikos pasaulio princesė Selena Gomez atsidūrė pirmoje įžymybių sąrašo vietoje, o grožio pramonės srityje verslą plėtojanti Huda Kattan aplenkė britų tinklaraštininkę įtaką darančiųjų sąraše.

Remiantis ekspertų iš „Hopper HQ“ komandos pateikiamais duomenimis, ši socialinio tinklo platforma padėjo tam tikriems asmenims uždirbti turtus, apie kuriuos jie nė nesvajojo. Nors dalis šių asmenų milijonieriais tapo dar anksčiau, kiti itin sėkmingai pavertė įtaką internetinėje erdvėje perspektyvia pinigų kaupimo schema.

Nieko keisto, kad visos penkios Kardashian ir Jenner seserys atsidūrė įžymybių sąraše, kuris sudarytas remiantis vidiniais duomenimis ir viešai prieinama informacija, o Cameronas Dallasas ir Jen Selter atsidūrė daugiausiai uždirbančių įtaką darančiųjų dešimtuko viršuje. „Instagram“ šiuo metu tapęs neįtikėtinai efektyviu rinkodaros įrankiu prekių ženklams, taigi įdomu stebėti, kaip įžymybės ir įtakos darytojai itin sėkmingai sugeba uždirbti pinigų iš savo paskyrų.

2017 m. turtingiausių įžymybių sąrašas:

1. Selena Gomes (122 mln. sekėjų) – 425 000 svarų (480 063 eurai) už įrašą;

2. Kim Kardashian (100 mln. sekėjų) – 387 000 svarų (437 140 eurų) už įrašą;

3. Cristiano Ronaldo (104 mln. sekėjų) – 309 000 svarų (349 034 eurai) už įrašą;

4. Kylie Jenner (95 mln. sekėjų) – 309 000 svarų (349 034 eurai) už įrašą;

5. Kendall Jenner (81,7 mln. sekėjų) – 286 000 svarų (323 054 eurai) už įrašą;

6. Khloe Kardashian (68 mln. sekėjų) – 193 000 svarų (218 005 eurai) už įrašą;

7. Kourtney Kardashian (57,8 mln. sekėjų) – 193 000 svarų (218 005 eurai) už įrašą;

8. Cara Delevingne (40,4 mln. sekėjų) – 116 000 svarų (131 029 eurai) už įrašą;

9. Gigi Hadid (34,7 mln. sekėjų) – 92 700 svarų (104 710 eurų) už įrašą;

10. Lebronas Jamesas (30,7 mln. sekėjų) – 92 700 svarų (104 710 eurų) už įrašą.

„Turintis apie 700 mln. aktyvių kasmėnesinių vartotojų visame pasaulyje šis tinklas siūlo potencialių klientų, atstovaujančių tam tikriems prekių ženklams, turtus. Šie klientai turi biudžetus, kuriuos yra pasirengę skirti asmenims iš šių sąrašų pasamdyti, ir suteikia šansą žmonėms padaryti karjerą šioje srityje.

Per pastarųjų metų laikotarpį įtakos darytojai ir įžymybės akivaizdžiai suvokė galimybę uždirbti krūvas pinigų iš prekių ženklų reklamavimo socialiniame tinkle „Instagram“. Tai akivaizdu pažvelgus į turtingiausiųjų sąrašus.

Vis dėlto svarbu, kad „Instagram“ vartotojai žinotų: jų mėgstamos įžymybės ir tinklaraštininkai gauna pinigus už produktų ir paslaugų reklamą ir tokiu būdu tampa parduodamo turinio dalimi. Neseniai pristatytas mokamos partnerystės ženklas – tai vienas iš būdų platformai suteikti daugiau skaidrumo.

2017 m. turtingiausių įtakos darytojų sąrašas

1. Huda Kattan (20,5 mln. sekėjų) – 14 000 svarų (15 813 eurų) už įrašą;

2. Cameronas Dallasas (19,8 mln. sekėjų) – 13 000 svarų (14 684 eurai) už įrašą;

3. Jen Selter (11,3 mln. sekėjų) – 12 000 svarų (13 555 eurai) už įrašą;

4. Zoella (11,1 mln. sekėjų) – 11 000 svarų (12 425 eurai) už įrašą;

5. Nashas Grieris (10,2 mln. sekėjų) – 10 000 svarų (11 296 eurai) už įrašą;

6. Chiara Ferragni (9,7 mln. sekėjų) – 9 000 svarų (10 166 eurai) už įrašą;

7. Jolie Sarinara (4,6 mln. sekėjų) – 8 000 svarų (9 037 eurai) už įrašą;

8. Aime Song (4,6 mln. sekėjų) – 7 000 svarų (7 907 eurai) už įrašą;

9. Danielle Bernstein (1,7 mln. sekėjų) – 5 400 svarų (6 100 eurų) už įrašą;

10. Liz Eswein (1,3 mln. sekėjų) – 4 600 svarų (5 196 eurai) už įrašą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)