Nuo tada, kai 2004 metais žurnalistė ir televizijos laidų vedėja ištekėjo už princo Felipe, visa Ispanija ją vertina ir stebi tarsi pro didinamąjį stiklą. Netgi buvo sukurtas tinklaraštis princessletiziaswardrobe.wordpress.com, kuriame detaliai analizuotas Letizios stilius. Tačiau tarptautinėje arenoje Ispanijos princo žmonos vaidmuo buvo itin kuklus. Pavyzdžiui, iki 2009 metų Letizia nė karto nebuvo patekusi į „Vanity Fair“ stilingiausių moterų sąrašą.

Antrą kartą jame atsidūrė tik 2013 metais (pavyzdžiui, visų mylima Kembridžo kunigaikštienė Catherine šiame sąraše atsiduria kiekvienais metais – nuo pat vestuvių su princu Williamu 2011 metais, o būdama tik Kate Middleton jame taip pat puikavosi).

Galbūt situacija pasikeis: iš karto po karūnavimo naujasis Ispanijos karalius su žmona ketina pradėti karališkųjų vizitų ciklą. Jie atstovaus ne tik Ispanijai, bet ir šalies pramonei. Tai bus puiki proga paskatinti Ispanijos mados pasaulį, kuris tikrai neapsiriboja vien „Zara“ ar „Mango“.

Po Felipe karūnavimo, Letizia ne tik tapo karaliene, bet ir galingu viešųjų ryšių prekės ženklu. Jos vardas galės išgarsinti bet kurį dizainerį, kurio kūrinių ji įsileis į savo spintą. Pasiteisinus tokiam scenarijui, mažmenininkai norės prekiauti konkretaus dizainerio darbais – verslas augs. Taigi karalienės drabužiai – ne tik įvaizdis, bet ir šalies ekonomikos augimo variklis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (76)