Valdas Puidokas, UAB Tangomanija" administratorius bei naujo bendrovės padalinio "Tangomanija records" vadybininkas, VŽ pasakojo, jog pradžioje pramogų bendrovė visai neplanavo pardavinėti himno įrašų. Pirmieji 300 kompaktinių diskų ir 1.000 audiokasečių buvo skirti dovanoms bei prizams Lietuvos sportininkams, olimpinės TV studijos svečiams.

"Tik vėliau kilo idėja išleisti ir komercinį variantą",– tikina vadybininkas.

"Trys milijonai" prekyboje pasirodė rugsėjo 20-ąją. "Per pirmąsias šešias darbo dienas buvo parduota 8.500 diskų ir 6.500 kasečių",–džiūgauja Valdas Puidokas. Nelieti kraujo dėl aukso raginantis singlas rekordiškai greitai tapo platininiu: 5.000 parduotų įrašų ribą viršijo vos per dvi dienas.

"Lietuvoje platininio singlo dar apskritai nėra buvę",– negali atsidžiaugti "tangomanų" komandos narys.

"Tris milijonus" platina bendrovė "Garsų pasaulis". Neabejojama, jog per greitą laiką bus parduoti visi dabar užsakyti 9.500 diskų bei 7.000 kasečių.

Dar vienas komerciškai sėkmingo projekto dėmuo yra daugeliui prieinama kaina: kompaktiniai diskai su populiariojo himno įrašais kainuoja apie 9,99 Lt, kasetės – apie 7,99 Lt. "Tamgomanija" yra viena iš sėkmingiausiai savo vardą išnaudojančių Lietuvos bendrovių. Tai liudija bendri pramogų bendrovės projektai su "Utenos trikotažu", "Snoro" banku, "Stikliais".