Švedijos turizmo organizacijos teigimu, dainų konkursas Malmei atnešė 185 mln. kronų arba 22 mln. eurų (75 mln. Lt) tiesioginių papildomų pajamų.

Konkurso metu Malmės mieste apsilankė per 48 tūkst. 100 turistų ir apie 1700 žurnalistų. Tikimasi, jog ateinančiais mėnesiais ir net metais turistų srautas į šį Švedijos miestą nemažės, nes po konkurso apie Malmę sužinojo žymiai daugiau užsieniečių.

Nors apčiuopiami skaičiai iš tikrųjų įspūdingi, miestui parodytas dėmesys ir reklama jo vertę padidino net 1,1 mlrd. kronų.

Panašios naudos 2010 metais iš reklamos per konkursą gavo ir Oslas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)