Kiekvienais metais surengdamas pasirodymus daugiau nei 30-yje skirtingų pasaulio šalių, 57-erių prodiuseris ir didžėjus Hideaki Ishi Lietuvą pirmą kartą įtraukė į savo pasaulinį turą. Jo „Krush World Tour 2020“ sąraše tai – vienintelis pasirodymas mūsų šalyje.

Japonijos muzikos atstovo pasirodymą pradėjo vietinis didžėjaus pulto ir miksavimo profesionalas DJ Mamania. Įsitaisęs auditorijos lygyje ir sugrojęs pirmuosius senosios mokyklos hip-hop kūrinius, iš visų „Lofto“ kampų prie scenos sukvietė publiką, kuri neatrodė labai šelmiškai nusiteikusi. Žmonės santūriai stebėjo meistrišką „G&G Sindikato“ „smogiko“ gyvą pasirodymą.

Negalima buvo nepastebėti tvarkingo DJ Mamanios žongliravimo net kelis kartus nuskambėjusio Anderson Paak, atpalaiduojančio soul hip-hop ir senosios mokyklos repo muzika.

DJ Krush savo efektingą šviesų ir laužytų ritmų šou pradėjo, nepamiršdamas savo šalies tradicijų – nusilenkdamu publikai.

Organizatorių teigimu, Hideaki Ishi prieš pasirodydamas lietuvių publikai, menų fabriko „Loftas“ scenoje repetavo net apie dvi valandas, kas parodo jo japonišką perfekcionizmą.

Jo pasirodymo metu pirmadieniniam snauduliui tikrai nebeliko vietos. Nuo pat pirmos natos negailėdamas klausytojų ausų, jis pakvietė vilniečius į pasaulinio lygio urban muzikos vakarėlį.

Pastarųjų metų muzikos pasaulyje ypač paplitęs skirtingų žanrų derinimas tarpusavyje DJ Krush visada buvo natūralus kūrybos procesas. Savęs jis neįrėmina į jokį konkretų žanrą, tačiau savo kūryboje naudoja ambient, trip-hop, soul, jazz ir hip-hop muzikos elementus.

Visame pasaulyje žinomas dėl išskirtinio savo muzikos skambesio ir unikalaus miksavimo pojūčio, Krush karjerą pradėjo 1992 m. Netrukus išgarsėjęs atlikėjas buvo vienas pirmųjų planetoje, kuris mikserio pultą naudojo kaip gyvą instrumentą.

Intensyvaus ir hipnotizuojančio koncerto metu jis įrodė nedideliam savo gerbėjų ratui Lietuvoje, kad su metais jo muzika įgauna tiktai dar daugiau spalvų ir atlikėjas nei per plauką nenusileidžia jauniems kūrėjams. Patirtis jam yra tiktai privalumas.

Publika įdėmiai klausėsi ir sekė netikėtus DJ šokinėjimus tarp garsų ir ritmų. Aštrius jų dūžius galima buvo jausti visu savo kūnu.

Legendinis prodiuseris ypač daug nuveikė padėdamas populiarinti Japonijos hip-hop muziką.

„Japonijoje hip-hop muzika yra pasidalinusi į dvi dalis – populiarią ir pogrindžio, – sako DJ Krush. – Aš patogiau jaučiuosi pogrindyje – čia kur kas įdomiau“.

DJ Krush, kuris pirmąjį albumą „Krush“ išleido 1994 m., viso įrašė daugiau nei 10 albumų. Visus juos gerai įvertino ne tik elektroninės muzikos gerbėjai, bet ir kritikai. 2017 m. DJ Krush įrašė bendrą albumą su žinomais Japonijos reperiais, o 2018 m. išleido instrumentinės muzikos darbą „Cosmic Yard“. Atlikėjas kiekvienais metais surengia pasirodymus daugiau nei trisdešimtyje skirtingų pasaulio šalių.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)