Prieš premjerą spektaklio „Primadonos“ užkulisiuose apsilankęs DELFI portalas užtiko aktorius intensyviai berepetuojančius. Prakaitą braukiantys vyrai su choreografe gludino šokių žingsnelius, po kurių aktoriams sunkiai pavykdavo atgauti kvapą. „Man nesvarbu, kaip tobulai esate išmokę savo tekstus, man svarbu, kaip jūs judate scenoje“, - kalbėjo choreografė Irina Seveljeva iš Latvijos, specialiai atvykusi į Vilnių mokyti aktorius šokio paslapčių.

Eimutis Kvoščiauskas
Žiūrėjo skeptiškai

Kalbinti aktoriai prisipažino, kad pradžioje jie patys gana skeptiškai žiūrėjo į idėją scenoje persirengti moterimis.

E. Kvoščiauskas pasakojo, jog jam tai atrodė nebeįdomus, pasenęs dalykas. „Kur tik nepažiūrėsi, visur dabar juokina moterimis persirengę vyrai. Bet vėliau, kai režisierius papasakojo savo sumanymą, supratau, kad spektaklio kūrėjai stengiasi jį pastatyti taip, kad tai nebūtų vulgaru ir mėgėjiška“, - pasakojo E. Kvoščiauskas.

Ši pjesė, anot jo, yra tikrai slidi, todėl aktoriai stengėsi parodyti, kad ši tema gali būti pateikta ir nelėkštas, nebukai ir nekvailai. Nes esi tik per plauką nuo parodijos. Tačiau „Primadonų“ personažai moterimis persirengia ne be reikalo. Spektaklyje pasakojama istorija apie du aktorius (kuriuos vaidins M. Stonkus ir E. Kvoščiauskas arba Š. Banevičius, - DELFI), kurių profesijoje nebėra jokių iššūkių. Ir vieną dieną jie perskaito laikraštyje, jog senolė nori palikti pinigus savo seniai matytoms dukterėčioms. Todėl aktoriai priima šį iššūkį.

Jovita Balčiūnaitė ir Mantas Stonkus
Suvaidinti moteris tobulai - neįmanoma

E. Kvoščiauskas neslėpė, kad vienas iš sunkumų ruošiantis moteriškam vaidmeniui buvo mokytis šokti ir vaikščioti su aukštakulniais.

„Nuo aukštakulnių kojas skauda po kiekvienos repeticijos. Taip pat sudėtinga užkulisiuose labai greitai persirenginėti. Kas spektaklio metu dėsis užkulisiuose, sunku įsivaizduoti. Nes mūsų herojams per kelias akimirkas iš vyro reikia persirengti moterimi. Ir negali išeiti su kreivu peruku pajuokinti žmonių. Mums teks atrodyti elegantiškai, grakščiai“, - sakė Eimutis.

Š. Banevičius DELFI pasakojo, kad jis būna prastas žiūrovas tokiais atvejais, kai vyrai scenoje persirenginėja moterimis arba bando jas parodijuoti.

Mantas Stonkus ir Šarūnas Banevičius
„Manau, kad moterys tai tokios būtybės, kurių parodijuoti arba tobulai suvaidinti neįmanoma. Tad aš taip pat labai skeptiškai žiūrėjau į šį spektaklį. Bet po to pagalvojau, kodėl gi nepabandžius bent šiek tiek prisiliesti prie tos moters. Jei jau nesuvaidinti, tai bent dvi minutes ja pagyventi“, - prisipažino Š. Banevičius.

Pirmasis Brodvėjaus žanro pastatymas

Aktoriai nuoširdžiai nesupranta, kaip moterys sugeba vaikščioti su aukštakulniais. Ir dar taip grakščiai. „Vakar po repeticijos kojas laikiau šaltame vandenyje kelias valandas. Klausinėjau jų, kur yra jūsų svorio centras, ką jūs darote su nugara. O jos aiškina, lyg tai būtų paprastas dalykas. Žinoma, apsirengti suknelę ir avėti aukštakulnius nėra taip baisu. Bet būti su ta suknele moterimi ir dar šokti – tai jau iššūkis“, - prisipažįsta Šarūnas.

Šarūnas Banevičius
Be to, aktorius džiaugiasi, kad visame pasaulyje populiarus Brodvėjaus žanras pagaliau atkeliavo ir į Lietuvą. „Tai – vienas iš pirmųjų bandymų padaryti kažką panašaus į Brodvėjų. Manau, kad šis spektaklis yra labai graži pradžia pamėginti prisiliesti prie šio žanro. Jei mums pavyks, turėsime Brodvėjų Vilniuje, Savanorių prospekte“, - džiaugėsi Š. Banevičius.

Spektaklio pasiruošimo akimirkos - DELFI galerijoje: