Savo karjerą pradėjusi nuo laimėto grožio konkurso, vos aštuoniolikos sulauksi mergina, padedama patyrusių prodiuserių kaip kometa įsiveržė į popmuzikos pasaulį, savo energingais nerūpestingais hitais bei ypač seksualia išvaizda papirkdama šimtatūkstantines gerbėjų armijas – visos Europos vaikinai tiesiog tirpo, žvelgdami jaunąjį Italijos sekso simbolį.

Nors Sabrina Salerno yra išleidusi ne vieną albumą, tačiau visai devyniasdešimtųjų popkultūros proveržio kartai ji labiausiai asocijuojasi būtent su kūriniu „Boys“ ir, žinoma, šios dainos vaizdo klipu. Sunku patikėti, tačiau šis lengva erotika ir nerūpestingo gyvenimo malonumais spinduliuojantis daugiau nei naivus vaizdo klipas neužkliuvo sovietiniams cenzoriams ir tai tapo vienu iš veiksnių lėmusi milžinišką Sabrinos populiarumą.

Singlas „Boys“ visoje Europoje buvo parduotas pusantro milijono tiražu, tačiau nežinia, kiek įrašų piratiniu būdu buvo išplatinta Sovietų Sąjungoje. Po to, kai 1988 metais sovietų centrinė televizija parodė Sabrinos pasirodymą Sopoto (Lenkija) festivalyje, net pačios droviausios lietuvaitės ėmė veltis šukuosenas a la Sabrina, ryškiai dažytis lūpas ir į ausis vertis kooperatyvų masiškai gaminamus pigius plastmasinius gigantiškus auskarus. Akylesni Lietuvos popkultūros metraštininkai nesunkiai pastebėtų, kad po garsiojo Sopoto koncerto transliacijos, vis labiau populiarėjanti Džordana Butkutė scenoje pasirodydavo apsirengusi itin trumpais džinsiniais šortukais – kaip ir jos kolegė Sabrina Sopote.

Sabrinos mada greitai atėjo ir praėjo, tačiau suaugus tiems paaugliams, kuriems per garsųjį Sopoto koncertą buvo po keliolika metų, Sabrinos vardas vėl pradėtas dažnai linksniuoti. Ir nors 47 metų Sabrina nerengia koncertinių turų, tačiau ji dažnai kviečiama į nostalgiškas devyniasdešimtųjų diskotekas bei korporatyvinius vakarėlius.