Seksualumu alsuojantys šokiai

Emos iš pavadinimo partnerį vaidina žymus Čilės aktorius G.García Bernalis, kuris vadovauja šiuolaikinio šokio trupei. Ema joje iššaukia krizę, pareikšdama, kad jai nepatinka jo kuriami šokiai. „Šokio numeris jau buvo sukurtas Jose Luis Vidalio, pavadinimu „Pavasario apeigos“. Mes jį pasiėmėme ir panaudojome filme. Gael‘io vadovaujamoje trupėje šoka šio choreografo šokėjai. Aktorė Mariana kartu su jais mokėsi šio šokio. Tuomet trupėje sukūrėme krizę, kuomet jos veikėja nori šokti ką nors kita. Šokis tampa kitu istorijos sluoksniu,“ – sakė P.Larraín pranešime spaudai.

Tačiau be pradžioje parodomo šokio numerio, tikruoju filmo veikėju tampa regetonas – Lotynų Amerikoje populiarus šokis. „Regetonas yra įdomus tuo, kad jis yra laikomas misogistiniu, dėl to kaip moteris yra vaizduojama per kūną. Įdomu tai, kad jeigu tai pasakytum regetoną šokančiai moteriai, ji tau atsakytų, kas po velnių manai esantis, kad gali man sakyti, ką šokti, o ką ne? Aš šoku, ką noriu ir šokdama pagal šią muziką, aš myliuosi su visais šalia esančiais žmonėmis neliesdama jų kūnų. Kai tai išgirdau, iškart nusprendžiau įtraukti tai į filmą,“ – „Filmcomment“ sakė režisierius.

Filmo garso takelį ir atmosferą kūrė iš Čilės kilęs amerikiečių elektroninės muzikos dievaitis N.Jaar. „Nicolas Jaar sukūrė nuostabų garso takelį. Dažniausiai su kompozitoriumi pradedi dirbti jau nufilmavęs filmą ir tada jis pasiūlo savo idėjas. Tačiau šiam filmui su muzika žaisti pradėjome dar prieš filmavimą.“ – Roger Erbert sakė režisierius.

Nuo muilo operų iki Venecijos raudono kilimo

Filme veikėjai choreografas Gastonas (Gael Garcia Bernal) ir šokėja Ema (Marian Di Girolamo) išgyvena santykių ir profesinę krizę. Palikusi Gastono vadovaujamą šiuolaikinio šokio trupę Ema skausmą malšina šokdama seksualiu, hipnotizuojančiu regetono ritmu ir žaisdama su ugnimi. Ji degina objektus ir kursto aistras, rodos, su kiekvienu naujai sutiktu žmogumi. Tačiau ši anarchiška seksualinė šokio odisėja veda į slaptą tikslą, apie kurį Ema tepasako: „Išsigąsi, kai sužinosi ką ir kodėl darau.“

Venecijos ir Toronto kino festivaliuose simpatijų susilaukusiam filmui pagrindinį vaidmenį atliko už Čilės ribų dar nelabai žinoma aktorė M.Di Girolamo, prieš tai vaidinusi tik muilo operose, kuri po šio vaidmens tikrai neliks nepastebėta. „Kai pradėjau galvoti apie filmą, pagrindinę veikėją turėjo vaidinti vyresnė – 45-erių ar net 65-erių metų moteris. Tada aš sutikau Marianą ir veikėją sukūrėme aplink ją“, – „Filmcomment“ teigė režisierius.

„Mariana prieš tai vaidino tik muilo operose. Būdamas Santiage pamačiau jos nuotrauką reklamoje gatvėje. Parašiau jai žinutę, mes susitikome išgerti kavos ir po dešimties minučių pasiūliau jai vaidmenį ir ji sutiko. Pasakiau jai, kad šiuo metu neturiu jokio scenarijaus, bet ir turėdamas jį, jai nerodysiu“, – apie talentingą aktorę „Variety“ kalbėjo P.Larraín.

Ilgaplaukei brunetei dėl vaidmens teko nusikirpti plaukus ir juos nusišviesinti. „Nudeginau plaukus, bet visada norėjau dirbti su Pablu. Ir man patinka mano plaukai dabar. Kartais ateini į filmavimo aikštelę, dirbi su savo veikėjo biografija, tačiau šiame filme to nebuvo. Tai nebuvo svarbu. Net iki šiol apie ją atrandu vis naujų dalykų, nors filmą mačiau keturis kartus“, – „Rogerebert.com“ sakė aktorė M.Di Girolamo.

Seksualus, aistringas ir ugningas filmas „Ema. Piromanė“ kino teatruose nuo vasario 14 d.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)