2000 m. sukurti klipai sudarys absoliučią daugumą net 72,3 % visos programos. Nemažą dalį (6,5 %) “Reklamos nakties” klipų sudarys šiais metais sukurtos TV reklamos. Reklaminių klipų šou "Reklamos naktį" Vilniaus kino centre “Vingis” organizuoja koncertų agentūros “Jungtinės pramogos” ir FBI.

Renginio programoje bus galima išvysti garsiąją "Budweiser" alaus reklamos seriją "Wazzup!", "McDonald's" klipų raidą per pastaruosius keliolika metų, kvapą gniaužiančius "Nike" kūrinius, visuomet elegantiškus automobilių firmų klipus, Rusijoje nufilmuotą "Viagros" reklamą.

Bus parodyti reklaminiai TV klipai, kuriuose nusifilmavo Melanie Griffith, Bradas Pittas, Leonardo Di Caprio, kitos garsenybės.

Pasak “Jungtinių pramogų” komunikacijos direktoriaus Vaido Stackevičiaus, ankstesniais metais “Reklamos naktis” buvo daugiau retrospektyvinė, ji buvo orientuota pristatyti TV reklamos raidą. Šiais metais bus siekiama parodyti pačias naujausias reklamas, atskleisti jų tendencijas ir žavesį.

Lyginant su ankstesnių metų “Reklamos nakties” programomis, Lietuvos žiūrovai bus matę ne daugiau kaip 3% klipų. 1990-1999 m. laikotarpiu sukurti klipai šiemet sudarys tik 12,9 %, 1926-1989 m. klipai 8,3 % “Reklamos nakties” programos.

Per penkias su puse valandos iš viso žiūrovams bus parodyta 430 klipų, kurie sukurti 48 pasaulio šalyse. Seniausias šių metų programos klipas sukurtas 1926 m. Jugoslavijoje. “Reklamos nakties” įkūrėjas prancūzų kolekcionierius Jeanas Marie Boursicot yra įsitikinęs, kad kiekvienas klipas yra meno kūrinys.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją