Šio renginio programa yra sudaryta iš prancūzų reklamos kolekcionieriaus Jeano Marie Boursicot kolekcijos, kuri įregistruota "Guinesso" rekordų knygoje ir apdrausta 6 mln. frankų. Lietuvoje "Reklamos naktis" jau vyko 1998 ir 1999 m. ir sulaukė labai entuziastingos reakcijos - abu kartus visi bilietai į renginį buvo parduoti iš anksto.

Po dvejų metų į Lietuvą grįžtanti "Reklamos naktis", kurios programa šįkart bus demonstruojama visose keturiose kino centro "Vingis" salėse vienu metu, pasižymės gausybe naujų klipų. Daugiau kaip tris ketvirtadalius "Reklamos nakties 2001" programos sudaro 2000 m. ir 2001 m. nufilmuoti klipai.

Iš viso šių metų renginio programą sudarys 430 klipų, kurie sukurti 48 pasaulio šalyse - pradedant JAV, Prancūzija, Vokietija ir baigiant Kambodža, Libanu, Jungtiniais Arabų Emyratais. Seniausias šių metų programos klipas sukurtas 1926 m. Jugoslavijoje.

"The Night of the Adeaters" startavo daugiau kaip prieš 20 metų Prancūzijoje, dabar jos programa domimasi visuose kontinentuose. Visame pasaulyje "The Night of the Adeaters" reiškia reklamos mėgėjus ir specialistus, besimėgaujančius subtiliu Paryžiaus reklamos rinkiniu. Žiūrovai čia gali laisvai reikšti savo emocijas – švilpti, trepsėti, ploti...

Renginio metu žiūrovai turi unikalią galimybę ne tik pamatyti geriausius pastarųjų metų klipus, bet ir palyginti juos su keliolikos ar net keliasdešimties metų senumo televizijos reklamomis. Tai bene vienintelė galimybė išvysti kituose kontinentuose ir egzotiškose šalyse sukurtas ir populiarias vaizdo reklamas.

Jeano Marie Boursicot kolekciją sudaro gerokai per pusę milijono TV klipų iš daugiau kaip 120 pasaulio valstybių. Guinesso rekordų knygoje rašoma, kad J. M. Boursicot kolekcija pati didžiausia reklaminių filmukų kolekcija pasaulyje. Ji saugoma didžiuliame sandėlyje netoli Paryžiaus.

Nuo šiandien “Jungtinės pramogos” pradeda bilietų rezervaciją į renginį “Reklamos naktis”. Iki lapkričio 9 d. bilietų į "Reklamos naktį" kainos yra 60 Lt ir 70 Lt (priklausomai nuo sėdimos vietos).

Nuo lapkričio 9 d. bilietų kainos taps atitinkamai 70 Lt ir 80 Lt. Šie bilietai bus platinami tik kino centro "Vingis" kasoje (Savanorių 7, Vilnius). Bendras bilietų kiekis - 1000 vnt.

“Mums iš tiesų malonu, kad “Reklamos naktis” sugrįžta į Vilnių, nes patys pasiilgome šio renginio”, - teigia “Jungtinių pramogų” direktorius Artūras Kliukevičius, kuriam teko organizuoti ir ankstesnius “Reklamos nakties” projektus. “Džiugina ir tai, kad kam tik prasitardavome apie “Reklamos nakties” organizavimą šiais metais, visi labai palankiai ir entuziastingai sutikdavo šią žinią.”

“Jungtinės pramogos” šiais metais Televizijos meno ir mokslo akademijos sudėtyje jau surengė festivalį “Beach Party” Palangoje, Jonines šešiuose Lietuvos miestuose bei studentišką festivalį “Pramogų sesija” Vilniuje. Šiuose renginiuose iš viso apsilankė apie 140 000 žmonių.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją