Šis klipas „YouTube“ svetainėje iškart susilaukė daugybės pagyrų ir netrukus atkreipė Holivudo kino studijos „Lionsgate“, kuri pristato „Nesunaikinami 2“, dėmesį.

Dar daugiau. Anonsas taip sužavėjo „Lionsgate“ atstovus, kad šie nusprendė gerbėjo sukurtą vaizdo klipą įdėti į oficialų filmo puslapį. Nors „Lionsgate“ yra sukūrusi jau du „Nesunaikinami 2“ filmo anonsus, tačiau būtent gerbėjo sukurtas vaizdo klipas pristato superfilmą oficialioje svetainėje.

Kino studija pradėjo naudoti šį vaizdo klipą ir filmo reklamos kampanijoje. O kai kurie komentatoriai „YouTube“ svetainėje ragina šį vaizdo klipą rodyti kino teatruose net kaip oficialų filmo „Nesunaikinami 2“ anonsą. Gal filmo autoriui bus pasiūlytas ir darbas „Lionsgate“ rinkodaros skyriuje?!

Šio anonso siužeto ašis – gerbėją papiktinusi „The New York Times“ apžvalgininko Adamo Sternbergho citata, kad Amerika pamiršo, kaip kurti veiksmo filmus: „Šiuolaikiniame kine vyrauja kompiuterinė animacija ir raumeningi prakaituoti komandosai užleido vietą vyrams su superdidvyrių kostiumais... Veiksmo filmo žanras nuėjo į nebūtį.“

„Ar tikrai?“ – klausia kino gerbėjas.

Pažiūrėsim! Rugpjūčio 17 dieną veiksmo filmų legendos Sylvesteris Stallone, Arnoldas Schwarzeneggeris, Bruce‘as Willisas, Jeanas Claude‘as Van Damme‘as, Jasonas Stathamas, Jetas Li, Dolphas Lundgrenas ir net pats Chuckas Norrisas parodys, kad kovinių filmų žanras gyvas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)