aA
Nors kritikų ir žiūrovų suvaryta, bet visai neblogus finansinius rezultatus pademonstravusi 2019 metais dienos šviesą pamačiusi Annos Todd knygos ekranizacija „After. Kai mes susitikome“ šiais metais sulaukė tęsinio, už kurį yra atsakingas visai neblogų romantinių filmų „Tik draugai“, „Koketės“ ir „Erotiniai žaidimai“ kūrėjas Rogeris Kumble‘as.
Kadras iš filmo "After. Kai mes abejojom"
Kadras iš filmo "After. Kai mes abejojom"


Apie ką mes čia…

Išsiskyrusi su Hardinu, kuris sutrypė jos garbę bei orumą, Tesa pradeda naują gyvenimo etapą įsidirbinusi labai prestižinėje įmonėje bei sutikusi savo kelyje žavų Trevorą. Tačiau viskas pasikeičia, kai į jos gyvenimą vėl pradeda belstis tas, kuriam ji vis dar jaučia labai didelius jausmus. Ar Tesos ir Hardino meilei lemta išgyventi, ar visgi jie privalo pasukti skirtingais gyvenimo keliais? Viskas priklauso tik nuo jų pačių.

Kūrinio turinys

Kai kurie (tiksliau kai kurios) mane dabar pradės kaltint, jog einu į paaugliams skirtus filmus ir bandau juos vertinti iš rimtesnės perspektyvos. Bet ar negali paaugliams orientuotos meilės kupinos istorijos būti kokybiškos, gilios ir daugiasluoksnės? Manau, kad tikrai gali. Aišku, neminėsiu tų, tokių autorinių ir labai jau gilių filmų, nes ne tai publikai yra orientuotas šis Annos Todd kūryba įkvėptas projektas.

Bet net pasiknisus tarp paprastų, šiltų ir naiviai atrodančių filmų, galima rasti puikiai savo temas išgvildenusius projektus kaip „Su meile, Saimonas“, „Dėl mūsų likimo ir žvaigždės kaltos“, „Trys žingsniai iki tavęs“, „Jokio supratimo“ ar „Užsispyrėlės sutramdymas“. Ir šie filmai yra nuostabiu pavyzdžiu, jog net iš tokių eilinių istorijų galima išspausti kažką gero, kas jaudintų ir suteiktų nemažai emocijų peržiūros metu.

Deja, tokiais projektais nėra, ar net nenori būti, „After“ serija. Prieš metus man teko neblogai suvaryti pirmą dalį, tačiau net ji, palyginus su šiuo tęsiniu, atrodo visai pakenčiamai. Kodėl? Nes pirmoje dalyje bent jau yra šioks toks siužetas, kuris turėjo neblogą potencialą ateičiai. Gaila tik, jo ta ateitis atrodo taip, kaip čia. Ir nereikia sakyti, jog tai yra lėkštų knygų ekranizacijos. Gali būti ir prasta knyga, bet jeigu prie jos prisėda talentingas kūrėjas, filmas gali atrodyti geriau už literatūrinį pamatą.

Filme, jeigu atsižvelgsime į jo siužetą ir tai, kaip buvo kuriama dramaturgija, yra blogai beveik viskas. Lėkšti ir labai jau banalūs, o kartais net gėdingai skambantys dialogai – tai tik viršūnė to, kaip vystoma yra ši istorija. O ji vystoma pakankamai paprastai – susipykusi pora galiausiai randa būdą būti kartu ir tarp kai kurių jų veiklų (susitikimai su artimiausiais žmonėmis, darbas, vakarėliai), jie karts nuo karto permiega. Ir, kad bent jau tarp jų būtų kokia nors įtikinamai pateikta aistra, kad žiūrovas galėtų nesunkiai patikėti bent tuo, tai kur gi ten. Mes gauname labai dirbtiną ir chaotiškai parodytą jaunų žmonių trauką, kuri neleidžia pasinerti į jų išgyvenimus. Ir jeigu man tektų įvardinti panašaus pobūdžio filmą, kuriame lygiai taip pat dirbtinai yra parodyta trauka, tai tuo filmu taptų lenkų juosta „365 dienos“, kuri yra pasiekiama „NETFLIX“ platformoje. Tik ten, aišku, sekso scenos yra pristatytos geriau, o ne taip paaugliškai ir naiviai kaip čia.

Jau aš nekalbu apie situacijas, į kurias šios istorijos personažai yra įsprausti. Be to, viskas čia vyksta tokiu greitu tempu, jog atrodo, kad kūrėjai norėjo kuo greičiau nufilmuoti šį tęsinį, kad tik jis kuo greičiau jiems neštų pelną, nes vis vien į jį eis apie meilę svajojančios naivios mergaitės.

Personažų filme yra nemažai, bet kaip ir pirmoje dalyje, taip ir šioje, visas dėmesys atitenka Hardinui, kuris vėl atsiskleidžia kaip asmenybė geriausiai iš visų juostoje pasirodžiusių veikėjų. Taip, primityviai ir neįdomiai yra pristatomos jo psichologinės problemos, bet visgi, jos pristatomos. To paties negaliu pasakyti apie blankią Tesą, medinį Trevorą bei pernelyg daug ekraninio laiko negavusią Triš, kuri galėjo tapti įdomiausiu šios istorijos veikėju. Ai, visai pamiršau apie banalų humorą, kuriuo buvo papuošti keli iš mano paminėtų personažų. Tai jis vienintelis, kuris kažkiek pagyvino peržiūrą, nes net ir iš tokių lėkštų juokelių kaip dūžis į stiklą po jaudinančio bučinio, buvo galima gauti daugiau naudos nei iš tokios prastos istorijos.

Apibendrinant galiu tik pasakyti, jog liūdna, kad tokios banalios ir visiškai jokio tikslo neturinčios melodramos vis dar yra kepamos, bet iš kitos pusės pagalvojus, jog yra gi ir literatūra, kurią parduoda kioskuose už kelis eurus, kad smagiau žmonėms būtų galima leisti laiką ant klozeto, pasidaro ramiau. Tikiuosi, kad neišvysime trečios knygos ekranizacijos, o jeigu ji ir pasirodys, tai viliuosi, kad ji nebus tokia prasta, kaip „After. Kai mes abejojom“.

Techninė juostos pusė

Kaip ir pirmoje dalyje, taip ir čia, pernelyg skustis techniniais šio kuklaus biudžeto filmo aspektais tikrai negaliu. Bent jau man, tiek meninis apipavidalinimas su visomis dekoracijomis, kostiumais bei grimu padarė išties neblogą įspūdį. Tą patį pasakyčiau apie kameros darbą, kurio dėka buvo labai puikiai sužaista ties erotinėmis scenomis. Visgi filmas labiausiai orientuotas paaugliams, tai reikia ir laikytis tokio požiūrio iki galo. Garso montažas tvarkoje, o va su vaizdo montažu buvo bėdų, nes istorija pernelyg greitai šokinėja iš vienos vietos į kitą, kas labai trikdo. Na ir muzika. Ji kaip ir pridera tokio pobūdžio kinui – skysta ir labai jau saldi.

Aktorių kolektyvinis darbas

Šįkart aktoriai pasistengė pademonstruoti savo vaidybą iš dar prastesnės perspektyvos. Aktorius Hero Fiennesas Tiffinas pirmajame filme vaidino tikrai neblogai, o šiame atrodė, kad tai visai kitas aktorius, kuriam nesiseka išspausti emocijų ar natūraliai šnekėti. Ir tai vykdavo vos ne kiekvienoje scenoje apart jo išties gero pasirodymo tėvo namuose. Ten buvo labai stiprus momentas, kurį vertinu labai gerai.

Tesos vaidmenį atlikusi Josephine Langford irgi ne ką geriau pasidarbavo. Neįtikinamų momentų filme pakanka, kad suabejoti jos pasiruošimu šiam vaidmeniui. Jau aš nekalbu apie Dylaną Sprouse‘ą, kuris įkūnijo Trevorą. Ten tai visu gražumu buvo pademonstruota medinė vaidyba aka Kristen Stewart.

Filme taip pat buvo galima pamatyti Louise Lombard, Candice King, Charlie‘į Weberį, Selmą Blair, Shane‘ą Paulą McGhie‘į ir Robą Estesą. Ar jie suvaidino įdomiau už pagrindinį duetą? Ne, bet kad geriau, tai faktas.

Verdiktas

„Afrter. Kai mes abejojom“ – be galo banali savo istorija, lėkštus dialogus ir juokelius turinti bei itin prasta dramaturgija galinti pasigirti romantinė juosta, kurios peržiūros metu reikia visiškai atjungti smegenis, kad bent jau kažkas čia būtų aiškiau. Bet, kita vertus, tokie filmai irgi turi egzistuoti, nes jie yra kuriami su vienu tikslus – pamaloninti tam tikrą auditoriją.

Filmo anonsas:

DELFI
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(2 žmonės įvertino)
5.0000

Filmo „Agentė Ava“ recenzija: daug žadantis, bet nuviliantis trileris (1)

Savo filmografijoje galintis pasigirti tokiais hitais kaip 2011 metų „Oskarui“ nominuota drama...

Filmo „Atsiminimai iš Italijos“ recenzija: jaukus, paprastas ir Italija atsiduodantis pasakojimas (2)

Žinomas iš tokių juostų, kaip „ Hičkokas “, „ Diunkerkas “, „Debesų žemėlapis“...

Robertėlio vaidmenį kuriantis aktorius Nerijus Gadliauskas - apie nuotykius gatvėje ir jo bei garsiojo personažo skirtumus (1)

Jau netrukus didžiosiose Lietuvos kino salėse kinomanai išvys filmo „ Moterys meluoja geriau “...

Filmo „Strelcovas“ recenzija: juosta visai ne apie futbolą

2013 metais, po finansiškai sėkmingos bei žiūrovų išliaupsintos biografinės dramos „Legenda...

Filmo „Švytinti tamsoje“ recenzija: neenciklopedinis pasakojimas apie vieną iškiliausių žmonijos istorijoje mokslininkių

Puikų žiūrovus ir kino kritikus sužavėjusį animuotą pasakojimą „Persepolis“ bei juodąją...

Top naujienos

Armėnijos gynybos ministerija skelbia apie 200 Azerbaidžano karių žūtį Karabache atnaujinta 21:33 (1200)

Azerbaidžano ginkluotosios pajėgos prarado apie 200 karių per sekmadienį įsiplieskusias...

Baltarusija tebuvo pradžia: JAV ir Kremlius šalia Lietuvos atverčia kortas – kas sumirksės pirmas (599)

Nenorime, kad kiltų karas. Tokią retoriką pastarosiomis savaitėmis pasirinkęs Baltarusijos...

Gydytoja įspėjo: padidėjęs kūno plaukuotumas gali būti ligos požymis (27)

Padidėjęs kūno plaukuotumas ne tik gadina bendrą estetinį vaizdą, bet ir gali signalizuoti apie...

Rekordų savaitė baigėsi: pirmadienį šiluma jau nelepins (13)

Labai šilta, nemažai šilumos rekordų pasiekusi savaitė baigėsi. Su tam tikromis išlygomis...

Prieš Eurolygos debiutą pamoką gavęs Schilleris atskleidė, kas neramina jį labiausiai (47)

Kauno „Žalgiris“ patyrė pirmąjį sezono pralaimėjimą netikėtai padovanodamas pirmąją...

Vietoje buto – į namą: kodėl senų namų nuperkama tiek pat kiek naujų? (73)

Karantino pamokos paspartino ryškią pastarųjų metų tendenciją – rinktis ne kuklų butą netoli...

Skirmantas Malinauskas įvertino Seimo rinkimus: žmonės labai atsargiai reaguoja į tuos, kurie yra protingesni už juos (120)

Į Seimą veržiasi beveik 2000 įvairiausių piliečių. Kas akylai stebi debatus, gali pastebėti,...

Savickas dvejoja, ar sulaukęs įtarimų greitųjų testų byloje, atsisakytų Seimo nario mandato (109)

Greitųjų COVID-19 testų skandalo epicentre atsidūręs Vyriausybės vicekancleris Lukas Savickas...

Su vėjeliu startavusi „Barcelona“ sutriuškino „Villarreal“, Suarezas įspūdingai debiutavo Madride

Ispanijos „La Liga“ futbolo pirmenybėse sekmadienį sužaisti šeši susitikimai. Pirmąsias...

Atlikėja Mia nebuvo įleista į naktinį klubą, kuriame koncertavo su buvusiu jos vyru romantiškus santykius puoselėjanti Goda Alijeva (70)

Nesutarimai tarp grupės „69 danguje“ narės Godos Alijevos ir atlikėjos Mios įgauna pagreitį...

|Maža didelių žinių kaina