Anot animatoriaus Meinardo Valkevičiaus, šis filmas yra šimtmečio animacija,„Disney“ studija sudėjo į jį viską, kas yra įmanoma.
„Paėmė dalį iš vieno filmo, dalį iš kito filmo. Pavyzdžiui, kadro kompozicijos padarytos kaip „Miegančiojoje gražuolėje“, yra stebuklų kaip „Pinokis“ filme. Iš tikrųjų, šis filmas įpareigojo parodyti, ką studija nuveikė per 100 metų. Iššūkis nemažas, be to tai yra miuziklas, skambės ir naujos dainos, viskas, ką rastumėte kituose „Disney“ filmuose, pavyzdžiui, kaip „Ledo šalis“, kuriame daug dainuoja, daug stebuklų“, – pasakojo pašnekovas.
Jis pastebėjo, kad filmas stebina vizualiai. Pirmą kartą „Disney“ išlipo iš savo rėmų ir pristato kažką konceptualaus, kitokio.
„Nes visos studijos, kas kuria, kuria konceptualiai skirtingus filmus, o „Disney“ dar buvo atsilikusi. Šiam kartui paruošė 200 mln. dolerių biudžeto filmą. Tai yra geriausia, ką jie galėjo padaryti iki šiol. Vizualiai bus daug kas priblokštas, nes fonai padaryti 3D technologijomis, bet atrodys tarsi tapyti“, – sakė M. Valkevičius.
Anot jo, kadangi studija turėjo eksperimentuoti su 2D animacija 3D animacijos erdvėje, naudoti visi efektai, kurie žiūrovus sugrąžins į vaikystę, jaunystę, kai dar kai buvo žiūrima ne skaitmeninė animaciją, o piešta ranka.
„Jie labai ilgai tobulino technologijas. Dar 2012 pristatė 3D animacinį filmą „Paperman“, kuris atrodė tarsi pieštas ranka, o po 11-kos metų pristatyto šį filmą. Tie, kas žiūrėjo seną, gerą „Disney“ animaciją, jaučia meilę rankai pieštiems filmams, čia yra šansas pagaliau iš „Disney“ tai gauti. Būtent „Disney“ švenčia primindama, kur yra įmonės šaknys, bet ir nepamiršdama technologijų“, – sakė pašnekovas.