32 m. švedų gražuolė skelbia ir nuotraukas iš savo laisvalaikio: įspūdinguose kraštovaizdžiuose ji demonstruoja neįtikėtinas jogos pozas arba, pvz., puikuojasi savo nepriekaištinga figūra ant irklentės.

Maria yra iš Geteburgo, Švedijos, bet šiuo metu gyvena Palerme, Sicilijos saloje (Italija). Pilote ji tapo būdama 25 metų. Ji papasakojo, kad asmenukes iš piloto kabinos pradėjo skelbti norėdama parodyti savo draugams ir artimiesiems, koks yra jos kasdienis darbas.

Ji pasakė: „Man patiko sulaukti teigiamų atsiliepimų, taip pat patiko visi tie klausimai, kuriuos užduodavo jauni aviatoriai, norėdami sužinoti, kaip tapti pilotu, arba skrydžio imitavimo pilotai, klausiantys apie kokią specifinę procedūrą.“

Kalbėdama apie savo sėkmingą karjerą ji pasakė: „Mano istorija yra apie stiprias moteris aplinkoje, kurioje dominuoja vyrai. Apie tai, kaip mes kasdien įrodome, kad esame ne prastesnės už juos. Apie pasitikėjimą savimi, tikėjimą savo jėgomis ir pozityvų požiūrį į gyvenimą.“

Maria Pettersson

Pasakodama apie savo darbą britų leidiniui „MailOnline“, Marija pasakė: „Mano darbas iš tiesų yra panašus į bet kurias kitas pareigas, kuriose žmonės dirba nuo 9 iki 17 val. Mes dirbame penkias dienas ir keturias dienas ilsimės. Ir mes vykdome veiklą iš savo namų bazės, tad kiekvieną naktį miegu savo lovoje.

Nuostabu po penkių dienų darbo kaskart turėti keturis laisvadienius. Jų man visiškai užtenka, kad pailsėčiau ir praleisčiau laiką su šeima ir draugais.“ Ir nors skraidyti po pasaulį yra jos darbas, Marija ir laisvalaikiu su džiaugsmu tyrinėja naujas vietas.

„Laisvomis dienomis stengiuosi kuo daugiau keliauti: šią vasarą jau aplankiau Berlyną, Londoną ir Stokholmą. Per atostogas mėgstu vykti į vietas, kur netrūksta rojaus paplūdimių ir nuotykių.“ Labiausiai iš iki šiol aplankytų šalių jai patiko Kolumbija. „Ten gražūs paplūdimiai, bet ir galima patirti nuotykių išėjus į žygį džiunglėse“, – sako ji.

„Per savaitgalio išvykas mėgstu lankytis miestuose, pernai vasarį buvau Niujorke, ir tai buvo nuostabu. Aš neabejotinai dar ten sugrįšiu.“

Maria Pettersson

Sulaukusi šlovės „Instagram“ tinkle, balandį gražuolė blondinė pradėjo rašyti savo tinklaraštį PilotMaria.com, kur stengiasi parodyti žmonėms platesnę savo darbo srities perspektyvą.

„Paskelbusi kelias su aviacija susijusias nuotraukas, aš pati suvokiau, koks didžiulis iš tiesų yra aviacijos pasaulis“, – sako mergina.

Komercinių skrydžių pilote Marija tapo būdama 30 m. Dabar ji reguliariai pilotuoja „Boeing 737“ lėktuvą, kuriuo gali skristi beveik 200 keleivių.

„Kai atskrendame į tokius oro uostus, kaip, pvz., Romos „Fiumicino“, kuriame tenka dalytis pakilimo ir nusileidimo taku su tokiais didžiuliais paukščiais, kaip „Boeing 777“ arba „Airbus 380“, nebesijaučiu tokia jau ir didelė“, – sako ji.

„Mūsų lėktuvas šalia jų atrodo lyg kūdikis, bet pamenu laikus, kai dar sėdėjau savo „Cessna 172“, o šalia buvo „Boeing 737“, ir šis lėktuvas man atrodė didžiulis. “

Maria Petterson
„Prieš pradėdama mokytis, aš dirbau ir taupiau pinigus mokslams. Galiausiai man jie kainavo apie 65 tūkstančius eurų.“

„Pamenu, kaip kalbėjau su draugu, pilotuojančiu „Boeing 737“, ir jis pasakė: „Bet juo gali skristi tik apie 200 keleivių“. „Tik du šimtai – ar išprotėjai? Mano „Cesna“ sutalpina vos keturis!“

Manoma, kad pilotų mokslai nėra pigūs. Maria nori parodyti žmonėms, kuriuos traukia aviacija, kad nebūtina būti labai turtingu, jei nori tapti pilotu.

Ji paaiškino: „Prieš pradėdama mokytis, aš dirbau ir taupiau pinigus mokslams. Galiausiai man jie kainavo apie 65 tūkstančius eurų.“

Maria Pettersson

„Niekada netikėjau, kad tapsiu pilote, nes mokslai brangūs, be to, dauguma pilotų – vyrai“, – sako ji.

„Kuo daugiau apie tai galvojau, tuo labiau norėjau būti pilote ir žinojau, kad man tai tobulai tiks. Tuo metu man buvo 24 metai. Sunkiai dirbau ir taupiau pilotavimo pamokoms, o po to labai daug mokiausi. Sunkus darbas atsipirko ir mano svajonės tapo realybe.“

„Iki šiol didžiausias iššūkis man buvo gauti pirmąjį darbą kaip pilotei. Konkurencija buvo didžiulė, dėl darbo vietų konkuravo daugybė bedarbių pilotų.“

„Prireikė ne vienerių metų. Man labai pasisekė, kad esu čia, ir su jauna „Boeing 737“ įgula galiu skraidyti po visą Europą.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (72)