Dauguma pamanė, kad toks kūrybinis sprendimas – savotiška duoklė tris krūtis turėjusiai moteriai iš 1990 metų Arnoldo Schwarzeneggerio filmo „Total Recall“. Bet jie buvo teisūs tik iš dalies. G. Calzos pirminis tikslas buvo žymiai didingesnis ir prasmingesnis.

„Kai pradėjau galvoti apie šį pristatymą, norėjau garsiai prabilti apie kokią nors visiems šiuo metu aktualią temą, pavyzdžiui, aplinkosaugą, taršą. Dalykus, apie kuriuos turėtų susimąstyti mano karta“, – People.com sakė trisdešimtmetis dizaineris.

GCDS mados namų modelis

„Prieš dvejus metus mano mama susirgo krūties vėžiu, tai buvo tarsi žadintuvo signalas – kokia ateitis laukia? Taigi, visas savo pastangas sutelkiau į fantazijų pasaulį, kur geriausiai galiu save išreikšti. Trys krūtys nėra vien tik aliuzija į „Total Recall“, tai ir politinis pareiškimas. Dabar, kai menui ir kultūrai kaip niekada anksčiau reikia peno, ta trečia krūtis tikrai nepamaišys“, – teigia kūrėjas.

G. Calza prekės ženklą GCDS arba „God Can’t Destroy Streetwear“ sugalvojo 2015 metais kartu su broliu Giordano Calza, kuris mados namams ir vadovauja.

Per interviu WWD G. Calza papasakojo daugiau apie naujausios kolekcijos įkvėpimą. „Mes – jauni žmonės, visi apie 30 metų. Norėjau mūsų amžiaus žmonėms papasakoti apie ateitį, priversti apie ją susimąstyti – plastiko perteklių, vandens trūkumą, aplinkosaugą. Suprantu, kad absoliutus tvarumas neįmanomas, bet privalome bent pasistengti“, – sako jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)