aA
Kas pirmiausiai į galvą šauna pagalvojus apie originalias vestuves? Tuoktuvės Los Andžele prieš netikrą Elvį Preslį? O gal ceremonija miške pagal pagoniškas tradicijas? Vilniečiams Kasparui ir jo išrinktajai Sandrai taip pat nestinga netradicinių idėjų – pora nusprendė, kad amžinąją meilę vienas kitam jiedu prisieks Vilniaus oro uoste.
Vestuvių akimirka / Foto: Mantas Mėdžius

Prieš kelias savaites oro uosto Konferencijų centre įvyko pirmoji vestuvių ceremonija. Sandra ir Kasparas artimuosius bei bičiulius pakvietė į savo meilės šventę, po kurios jiedu sudalyvavo ir romantiškoje ekskursijoje.

Vilniaus oro uosto darbuotojai neabejoja, kad ši romantikos ir daug pakilių emocijų turėjusi ceremonija taps puikiu startu asmeninių švenčių organizavimui ateityje.

„Norėjome netradicinės, išskirtinės vietos, būtent tokią mums suteikė Vilniaus oro uosto Konferencijų centras. Norėjome, jog šis momentas būtų įsimintinas tiek mums, tiek mūsų svečiams. Mums santuoka yra tarsi naujos kelionės pradžia, kuri tęsiasi iki debesų“, – Delfi šiltai pasakojo jaunavedžiai.

Pasiteiravus, ar daug pastangų reikalavo suorganizuoti tokią šventę, pora neslėpė, kad iššūkių buvo, tačiau su jais susitvarkyti padėjo oro uosto darbuotojai.

„Kadangi, šventę organizavome patys, pastangų įdėjome nemažai. Tačiau su tokiais partneriais kaip Beatričė Paškevičiūtė (LTOU pardavimo vadovė) viskas pavyko sklandžiai ir be didesnių rūpesčių. Beatričė pati siūlė idėjas ir maksimaliai stengėsi išpildyti viską iki smulkmenų – nuo svečių automobilių parkavimo iki ekskursijos po oro uostą“, – tikino pora.

Jaunieji savo šventei pasirinko industrinę su lengvu boho prieskoniu temą.

„Šventėje norėjome lengvumo, todėl jos neapkrovėme šventine atributika – vieta ir atsiveriantis vaizdas į lėktuvų peroną buvo geriausias šventės dekoras. Taip pat, tęsiantis ekstremaliai situacijai dėl koronaviruso, ieškojome didesnės erdvės, kuri nepriklausytų nuo oro sąlygų“, – aiškino pašnekovai.

Vienas iš svarbiausių ceremonijos elementų jauniesiems buvo gera nuotaika.

„Ir tai pavyko 100 procentų! Tiek mes, tiek šventės svečiai braukė džiaugsmo bei juoko ašaras. Šventė prabėgo labai greit, tad prisiminimai grįžta pamažu. Nepaisant to, jaučiame, jog viskas praėjo puikiai“, – geromis emocijos iki šiol trykšta pora.

Originaliais sprendimais vienas kitą stebinantys Sandra ir Kasparas savo sumanymu tuoktis oro uoste artimųjų ar bičiulių per daug nešokiravo.

„Priešingai – maloniai juos nustebinome. Buvo klausimų ar teks atlikti oro uosto patikrą, bet to daryti patenkant į konferencijų salę nereikia. Buvo ir nerimavusių, ar po ceremonijos neišskrisime, palikę svečius vienus“, – šyptelėjo jaunieji.

„Esame inžinerinių sričių atstovai, todėl tokia urbanistinė erdvė buvo būtent tai, ko mums reikėjo. Mėgstame keliauti, tad tai tik priartino mus prie tokios vietos“, – Delfi pridūrė pora.

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(28 žmonės įvertino)
3.3214

Vasarą vestuves atšokusi vilkiko vairuotoja Gintarė skatina merginas drąsiau imtis šio darbo: po pandemijos atlyginimas padvigubėjo (154)

Vilkiko vairuotojos darbas Jungtinėje Karalystėje gyvenančiai Gintarei Deimantaitei – ne...

Žaibiškai išplito neeilinės vakarienės sąskaita: šefo „Salt Bae“ auksinio kepsnio suma papiktino internautus (121)

Vieno Londono restorano lankytojas jame išleido įspūdingą sumą pinigų, o sąskaita...

„Kaimynė iš pragaro“ galutinai įpykdė kitus rajono gyventojus: šie ryžosi eiti iki galo ir ją iškeldinti (15)

Penkių vaikų motina, praminta „ kaimyne iš pragaro“, turėjo palikti savo namus prabangiame...

Neblaivi prie vairo pričiupta influencerė maldavo jos nebausti: nenori važinėti viešuoju transportu (66)

Viena britų influencerė šią savaitę maldavo teismo neatimti iš jos vairuotojo pažymėjimo,...

Mergina vos neprarado gyvybės dėl mėgstamų šortų: neįtikėtina istorija užkariavo „TikTok“ (26)

Pasirodo, madingi drabužiai gali būti mirtinai pavojingi. Viena JAV gyventoja vos neprarado...

Meilės drama virto siaubo filmo vertu nusikaltimu: draugę pasmaugė, o savo vyrą padegė nuolat pildoma (47)

Susitikti draugę pakvietusi Šilalės rajono gyventoja nužudymui ruošėsi iš anksto, bandė...

Situacijai kaistant – žinios iš šalies ligoninių: dalis riboja planines paslaugas, kitos – pacientų lankymą COVID-19 nusinešė nė 50-ies neturėjusio telšiškio gyvybę

Vis daugiau ligoninių dėl prastėjančios epidemiologinės situacijos Lietuvoje ir augančio...

Savaitės pabaigoje žada galingas audras: viename šalies regione prognozuojamas stiprus štormas (4)

Profesionalų kuruojamoje feisbuko grupėje „Orai ir klimatas Lietuvoje“ prognozuojama, kad darbo...

Lietuva įteikė notą Baltarusijai (4)

Spalio 20 dieną Lietuvos užsienio reikalų ministerija ( URM ) iškvietė Baltarusijos ambasados...

Latvijai imantis drakoniškų priemonių – neįprasta gyventojų reakcija: pyksta visai ne ant valdžios (636)

Latvijai dėl sudėtingos epidemiologinės situacijos imantis ypač griežtų priemonių, gyventojai...

Liudas Dapkus. Pasibaigusio galiojimo žmonės

Lietuvos sveikatos apsaugos ministras turėtų išnykti. Užsičiaupti. Nebedirbti. To norėtų tam...

Neištvėrusi LGBT vaiko mama atviru laišku kreipėsi į Nausėdą: paprašė trijų dalykų (445)

LGBT vaiko mama Rasa Račienė išplatino viešą kreipimąsi į prezidentą Gitaną Nausėdą. Ji...

Netrukus įsigalios papildomas ribojimas prekyvietėse be galimybių paso: vaistinės įspėja – eilės trigubės (602)

Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) nusprendė nuo penktadienio įvesti papildomą ribojimą...

Mirė poetas, prozininkas, publicistas Jonas Mačiukevičius

Spalio 20 dieną, eidamas aštuoniasdešimt trečiuosius metus, mirė poetas, prozininkas, publicistas...

Landsbergis: Graikijoje sulaikytas Sausio 13-osios byloje nuteistas Ukrainos pilietis (73)

Graikijos pareigūnai sulaikė Sausio 13-osios byloje nuteistą Ukrainos pilietį Aleksandrą...