Naujo lietuviškojo prekės ženklo „Dievinu” įkūrėja V. Kovriga sako: „Mano kuriami daiktai - tai daugiau negu indai. Tai jausmai, gyvenimo istorijos ir emocijos.”

Nuobodų darbą iškeitė į hobį

„Tuo metu, kai dirbau visu etatu, atrodė, jog esu ne savo kailyje: trūko motyvacijos, nebuvo polėkio ir jokio kūrybinio darbo. Nežinojau, kur realizuoti visas savo susikaupusias mintis, norėjau persiplėšti. Mano „užklasinė veikla“ teikė kur kas daugiau malonumo ir džiaugsmo“,- prisiminimais dalijasi Viktorija.

Mergina pasakoja, kad tuomet susimąstė – kas jai svarbiau: ar jos vidinė ramybė, ar stresas, kuris susikaupdavo diena iš dienos nuo jai netinkančios darbo specifikos. Ji galvodavo, jog niekas neturi slopinti sugebėjimo rinktis tas veiklas, kuriose jai sekėsi ir kurios skatino tobulėti.

“Išėjus iš saugios darbovietės, kuri užtikrindavo stabilų atlyginimą, likau viena sau, galėjau pagaliau įgyvendinti visus slaptus planus. Praėjus 2 metams, galiu užtikrinti, kad nesigailiu, jog išdrįsau dirbti sau, nors toks darbas yra gana rizikingas“,- atvirauja jaunoji verslininkė.

Viktorija Kovriga (J.Velykienės nuotr.)

Pirmasis puodelis gimė iš meilės

„Puodelių „Dievinu“ istoriją visada pradedu pasakojant apie mylimą žmogų, kuriam Kalėdoms dekoravau patį pirmąjį puodelį su meška... Ilgą laiką naršiau internete ir ieškojau, kaip dekoruojami indai ir su kuo, kol galiausiai atradau savo technologiją, kurią naudoju iki šiol“, – prisimena Viktorija Kovriga.

Pirmojo puodelio su meška nuotrauka verslininkė pasidalino savo tinklaraščio "Facebook" puslapyje, ten jis sukėlė teigiamų atsiliepimų bangą ir tai merginą paskatino rimčiau įsižiūrėti į tai, kokią puikią dovaną savarankiškai pagamino.

„Atėjo nušvitimas – galiu piešti, man tai sekasi, nors niekada to nesimokiau, turiu savo braižą ir tai patinka žmonėms. Tuomet ir prasidėjo rimtesnė pažintis su puodelių dekoravimu“,- pasakoja Viktorija.

Puodeliai- tarsi modeliai ant podiumo

Ankščiau ši mergina kuklinosi kalbėdama apie puodelių dekoravimą, nes tai jai atrodė lyg ir banalu, tačiau dabar tai yra veikla, kuria ji didžiuojasi, kuri jai atneša daug teigiamų emocijų, šaunių pažinčių ir įdomių iššūkių.

„Mano puodeliai – rimti Lietuvos rinkos dalyviai, kadangi jie turi savo parduotuvę internete – svetainę, jie dalyvauja fotosesijose, kas kartą atsiranda naujų „Dievinu“ puodelių kolekcijų. Šie puodeliai žengia beveik tuo pačiu keliu, kaip ir drabužiai, kuriuos kuria mūsų Lietuvos dizaineriai“,- džiaugsmo akyse neslepia V.Kovriga.

Žmonės mėgsta simboliką, tad personalizuotas puodelis jiems kaip žavingos akimirkos išsaugojimas, kuomet norima pranešti apie nėštumą, padrąsinti daug dirbantį kolegą ar pasveikinti artimąjį su kokia nors švente. Puodeliai taip pat gali tapti tikru draugu geriant kavą namie ar darbe. „Dievinu“ puodeliai turi savitą stilių, jie yra šiuolaikiški, kai kurie ryškūs, kiti minimalistiniai. “Man svarbu, kad kiekviena detalė – pakavimo popierius ar kaspinai būtų griežtai suderinti su estetika ir stilistika, kurią naudoju kuriant šį verslą. Šis svarbus aspektas reiškia išskirtinumą ir konkurencinį pranašumą. Atrodo, jog viskas labai paprasta: randi pakuotę, supakuoji ir išsiunti, tačiau stengiuosi, kad mano verslas būtų atpažįstamas ir vertinamas dėl to, jog rūpinuosi kiekviena detale, kadangi žmonės „valgo“ akimis“,- atvirauja mergina.

Taip pat netrukus priduria: „Turiu keletą savo puodelių dekoravimo įpročių pardavimo procese: visada, kai nupiešiu puodelį, jį nufotografuoju ir nusiunčiu parodyti klientams, laukiu jų komentarų; kartais kalbuosi su savo puodeliais, sakau jiems: „o dabar eisime keptis“, puodelius traktuoju kaip mielas mažas būtybes, dėl to jie tokie mylimi ir prižiūrimi, man jie tarsi vaikai.“,- su šypsena veide pasakoja Viktorija.

Viktorija Kovriga (J.Velykienės nuotr.)

.
Kaip gimė "Dievinu"?


„Kai dar neužsiimdavau jokia veikla, benaršant internete aptikau žodį, kuris buvo parašytas skiemenimis, tai buvo: „Die-Vi-Nu“. Šiame skambesyje iš karto iššifravau savo vardo trumpinį, patiko skiemenų atskiras vartojimas, žodis „dievinu“ reiškė emociją, kas man labiausiai patiko,- sako Viktorija Kovriga.

Tuo metu verslininkė nusprendė kurti tinklaraštį, tad koks bus jo pavadinimas, jai ilgai nereikėjo galvoti.

„Kadangi susikūriau socialines paskyras tinklaraščio vardu, visa tolimesnė veikla irgi buvo susieta su šiuo pavadinimu. Pavadinimas „Dievinu“ tiko ir puodeliams, sulaukdavau komentarų: „Jūsų puodeliai verti „Dievinu“ vardo, nes jie yra dieviški“,- neslepia džiaugsmo Viktorija.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (20)