Rhianna, kilusi iš pietiniame Jorkšyre esančio Donkasterio, įkėlė šios jų veiklos vaizdo įrašą į socialinį tinklą „TikTok“, pavadinusi „Truputis šokių per pertraukėlę“ ir pridėjusi grotažymes #999, #emergency (#greitojipagalba) ir #uniform (#uniforma).

Vaizdo įrašas buvo peržiūrėtas daugiau nei 250 tūkst. kartų ir paskatino skirtingas nuomones.

Vaizdo įraše matyti, kaip merginos su uniformomis šoka, panašu, greitosios pagalbos automobilyje.

Visgi pokštas susilaukė prieštaringos reakcijos – šimtai komentatorių užsipuolė greitosios pagalbos tarnybos darbuotojas, rašo dailymail.co.uk.

Vienas merginų šokio nesužavėtas komentatorius rašė: „O paskui žmonės stebisi, kodėl pagalbos tenka laukti tris valandas“.

Kitas pridūrė: „Dabar suprantu, kodėl mano močiutė neišgyveno“.

Kiti komentatoriai klausinėjo, kodėl merginos pirmenybę teikia „TikTok“ įrašų kūrimui. Viename komentare rašoma: „Ar jos neturėtų gelbėti gyvybes?“.

Kitas „TikTok“ vartotojas pridūrė: „Oho, jei mes paskambinsime pagalbos numeriu 999 tada, kai jų galvoje bus vien tik „TikTok“, beliks kliautis tik Dievu“.

Nors smagus vaizdo įrašas paskatino žmones išreikšti nepritarimą ir rašyti neigiamus komentarus, buvo ir tokių, kuriuos paramedikių šokis pralinksmino.

„Puikus vaizdo įrašas, juk aišku, kad jos šoko per pertraukėlę! Jos veikiausiai bando pailsėti, nes ką tik išgelbėjo gyvybę!“ – rašoma viename komentare.

Kita moteris norėjo išreikšti palaikymą ir paliko tokį komentarą: „Joms pertrauka – negalima jų dėl to kaltinti“.

„Skubėdama gelbėti mano tėčio gyvybę, pagalba užtruko tik aštuonias minutes. Didžiausia pagarba greitosios pagalbos tarnyboms!“ – rašoma dar viename komentare.

Nė viena iš vaizdo įraše įsiamžinusių paramedikių po vaizdo įrašo įkėlimo į „TikTok“ į komentarus nesureagavo.

Kituose vaizdo įrašuose, kuriuose savo socialinių tinklų paskyrose dalijasi R. Higgins, taip pat matyti šokantys paramedikai, o jų fone – greitosios pagalbos automobiliai.

NHS Trust Jorkšyro greitosios pagalbos tarnyba skirta aptarnauti penkis milijonus gyventojų, joje dirba 4 500 darbuotojų ir tūkstantis savanorių.

Per metus Jorkšyro greitosios pagalbos tarnyba vidutiniškai sureaguoja į 700 tūkst. pagalbos skambučių, o pacientų vežimų būna apie milijoną.

Jorkšyro greitosios pagalbos tarnybos darbuotojų socialinės žiniasklaidos taisyklės, pasak neseniai internete paskelbto dokumento, numato: „Darbuotojas jokiais atvejais negali teikti pirmenybės naudojimuisi socialiniais tinklais. Pirmenybė visada turi būti teikiama darbui ir rūpinimuisi pacientais“.

„Jeigu darbuotojas atskleidžia, kad dirba Jorkšyro greitosios pagalbos tarnyboje, jis privalo užtikrinti, jog jo paskyra ir susijęs turinys atitinka tarnybos lūkesčius dėl to, kaip jie elgtųsi darbe“, – aiškinama taisyklėse.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (65)