Jaunasis „YouTube“ influenceris, kurio kanalas platformoje vadinasi „Ryan‘s World“, jame skelbia turinį apie naujausius žaislus, šaunius mokslo eksperimentus, muzikos klipus, iššūkius, „pasidaryk pats“ pamokėles ir kitus dalykus, dominančius jaunąją auditoriją.

Teksase gyvenantis berniukas jau ne tik užsidirbo 29,5 mln. dolerių iš savo „YouTube“ kanalo. Dar maždaug 200 mln. dolerių jam atnešė „Ryan‘s World“ prekės ženklo žaislai ir drabužiai, įskaitant „Marks & Spencer“ pižamas. Visai neseniai jaunasis influeneris pasirašė sutartį su „Nickelodeon“ dėl savo laidos.

Jo pats populiariausias vaizdo įrašas „Huge Eggs Surprise Toys Challenge“ peržiūrėtas daugiau nei 2 mlrd. kartų – jis šešiasdešimtasis iš visų daugiausia peržiūrų minėtoje platformoje turinčių įrašų.

Į Ryaną kreipiasi daugybė bendrovių, norinčių, kad jis išpakuotų, pristatytų ir pademonstruotų, kaip veikia naujausi žaislai. Dabar berniukas vien tokia veikla neapsiriboja – influenceris jau turi savo prekės ženklą, jo produktais, kaip skelbia „The Guardian“, prekiauja „Walmart“, „Target“ ir „Amazon“.

Nepaisant to, R. Kaji ne vienintelis, uždirbantis tiek pinigų. Kai nurodoma „Forbes“ sudarytame „Daugiausiai 2020 metais uždirbusių „YouTube“ sąraše, jame yra ir 22 metų Jimmy Donaldsonas, geriau žinomas kaip Mr Beast, kuris uždirbo net 24 mln. dolerių, jis naujausias „YouTube“ turtuolis. Toliau reitinge: Dude Perfect (23 mln. dolerių), Rhett and Link (20 mln. dolerių) ir Markiplier su 19, 5 mln. dolerių.

Štai čia Ryanas aprodo neseniai su šeima įsigytus naujus prabanga tviskančius namus su baseinu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (45)