„Mes ir nerašome, kad netiesiogiai, tik tais momentais, kai suvedami balsai, - gynėsi LRT atstovė ryšiams su visuomene Virginija Bunevičiūtė. - Balsavimas būna tiesioginis. Pati žiūrėjau, tikrai, kai rodoma netiesiogiai, tikrai nebūna užrašo, o per balsavimą – atsiranda“.

Tačiau skaitytojas patikino, kad užrašas „tiesiogiai“ akį rėžė visą laidą – nuo pradžios, iki galo. Jis įsitikinęs, kad taip apgaudinėdami žiūrovus, laidos kūrėjai kelia savo reitingus.

„Komisija nubalsuoja įrašo metu pirmadieniais, o įsijungę šeštadienį, pamato, kad jau galima balsuoti ir balsuoja, na dar padainuoja koks Juozapaitis“, - pridūrė ji.

Pasak V. Bunevičiūtės, balsas už kadro dirba tiesiogiai, kaip ir kiti žmonės, suvedinėjantys lentelę, todėl bendravimas su žiūrovais vyksta tiesiogiai.

Žiūrovo pasipiktinimą sukėlė ir tai, kad su juo „tiesiogiai“ bendrauja ne prieš ekraną stovintis vedėjas, bet balsas už kadro.

„Tai – pasitikėjimo reikalas. Arba žmogus tiki, arba netiki televizija. Tiesiog šį kartą mes nestatome vedėjų į kadrą, komentuoja žmogus už kadro“, - paaiškino laidos prodiuseris Ričardas Rickevičius.

„Galbūt, tiksliau būtų tai vadinti tiesioginiu balsavimu, bet ši praktika jau ne pirmus metus vyksta ir kitose televizijose panašių muzikinių projektų metu. Gerai, mes atkreipsime dėmesį, galbūt, laidos vedėjai praneš tai laidos metu, bus tiksliau“, - pažadėjo jis.

„Yra žmonių, kurie jaučiasi apgauti, bet tikrai nėra jokio noro apgauti, gal tiesiog reikėtų patikslinti šitą pranešimą ir jie supras šias mūsų žaidimo taisykles, kurios nėra naujos“, - pridūrė R. Rickevičius.

Pirmieji komisijos ir žiūrovų vertinimai

Šeštadienį paaiškėjo pirmieji auksinio balso konkurso „Triumfo arka“ favoritai. Į projekto dalyvių vertinimą įsitraukusių žiūrovų nuomonė nuo komisijos narių gerokai skyrėsi. Daugiausia komisijos balsų surinko Ieva Prudnikovaitė, tuo tarpu žiūrovai geriausiai įvertino Liudą Mikalauską.

Dešimties tarptautinių konkursų nugalėtojas, 22-jų bosas Liudas Mikalauskas žiūrovų širdis pavergė atlikęs Don Bazilijo ariją iš G. Rossinio operos „Sevilijos kirpėjas“. Komisija jam skyrė antrąją vietą, į pirmąją iškėlusi mecosopraną, taip pat ne mažiau tituluotą 24-erių Ievą Prudnikovaitę, kuri sublizgėjo Magdalenos arija iš A. LLoydo Webberio miuziklo „Jėzus Kristus – superžvaigždė“.

Komisiją šįkart sudarė dirigentas Gintaras Rinkevičius, režisierė Dalia Ibelhauptaitė, solistė Sigutė Stonytė ir komisijos pirmininkas Vytautas Juozapaitis, pats, beje, laidoje pademonstravęs, kaip turi skambėti Figaro arija iš Sevilijos kirpėjo.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją