Labiausiai TV3 televiziją birželį visą dieną žiūrėjo 4-14 amžiaus vaikai – net 35,5% (LNK – 22,5%, LTV – 8,7%, BTV – 14,7%), moterys – 26,8% (LNK – 22,8%, LTV – 12,5%, BTV – 10,1%) ir aktyviausia gyventojų grupė 15-49 amžiaus – 25,2% (LNK – 21,8%, LTV – 15,2%, BTV – 8,9%).

Viešosios nuomonės tyrimų agentūros TNS Gallup Media TV metrų tyrimų duomenimis (laikotarpis 2006 06 01-30) savo artimiausiai konkurentei LNK televizijai visos dienos auditorija TV3 nusileido tik tarp 45-54 amžiaus žiūrovų, kur žiūrimumo procentai pasiskirstė taip: LNK žiūrėjo 22,6%, TV3 televiziją – 21,6%.

Panašūs birželio mėnesio žiūrimumo duomenys ir žiūrimiausiu laiku (18.45-22.00) – TV3 televiziją žiūrėjo 26,4% šalies gyventojų, LNK – 25,2%, LTV – 16,7%, BTV – 9,4%. Birželio mėnesio lyderė žiūrimiausiu laiku tiesioginei konkurentei LNK televizijai taip pat nusileido tik tarp 45-54 amžiaus žiūrovų: LNK žiūrėjo 26,6%, TV3 televiziją – 24,9%.

Viešosios nuomonės tyrimų agentūros TNS Gallup Media TV metrų tyrimų duomenimis populiariausios TV3 televizijos laidos birželį tarp visų amžiaus grupių žiūrovų:

Nr.LaidaReitingas
1Vaikų balsas 200612,5
2Penktadienio muzikos šou. Joninės11,1
3Didysis penktadienio filmas / Džumandži8,8
4Geri laikai. Blogi laikai8,1
5Abipus sienos7,9
6TV3 Žinios7,9
7Be tabu savaitė7,5
8Meilės trikampis 37,5
9TV pagalba7,3
10Abipus sienos. Geriausios laidos7,2

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją