Viešosios nuomonės tyrimų agentūros TNS Gallup Media TV metrų tyrimų duomenimis (laikotarpis 2006 06 01-30) savo artimiausiai konkurentei LNK televizijai visos dienos auditorija TV3 nusileido tik tarp 45-54 amžiaus žiūrovų, kur žiūrimumo procentai pasiskirstė taip: LNK žiūrėjo 22,6%, TV3 televiziją – 21,6%.
Panašūs birželio mėnesio žiūrimumo duomenys ir žiūrimiausiu laiku (18.45-22.00) – TV3 televiziją žiūrėjo 26,4% šalies gyventojų, LNK – 25,2%, LTV – 16,7%, BTV – 9,4%. Birželio mėnesio lyderė žiūrimiausiu laiku tiesioginei konkurentei LNK televizijai taip pat nusileido tik tarp 45-54 amžiaus žiūrovų: LNK žiūrėjo 26,6%, TV3 televiziją – 24,9%.
Viešosios nuomonės tyrimų agentūros TNS Gallup Media TV metrų tyrimų duomenimis populiariausios TV3 televizijos laidos birželį tarp visų amžiaus grupių žiūrovų:
Nr. | Laida | Reitingas |
---|---|---|
1 | Vaikų balsas 2006 | 12,5 |
2 | Penktadienio muzikos šou. Joninės | 11,1 |
3 | Didysis penktadienio filmas / Džumandži | 8,8 |
4 | Geri laikai. Blogi laikai | 8,1 |
5 | Abipus sienos | 7,9 |
6 | TV3 Žinios | 7,9 |
7 | Be tabu savaitė | 7,5 |
8 | Meilės trikampis 3 | 7,5 |
9 | TV pagalba | 7,3 |
10 | Abipus sienos. Geriausios laidos | 7,2 |