„Iš pradžių nesupratau, kur tie pirmieji vaizdo įrašai nuves ir kam jų reikia. Lietuvoje tai buvo naujiena. Tuomet neturėjau į ką lygiuotis, nebuvo ir ką kopijuoti. Mums, pirmiesiems, kurių Lietuvoje yra vos keletas, tuomet buvo gerokai sudėtingiau, bet dabar yra lengviau, nes mes turime patirtį ir susikurtas taisykles“, – sako I. Stonkuvienė, patraukianti paprastumu ir natūralumu.

Šiuo metu I. Stonkuvienės paskyrą socialiniame tinkle „Instagram“ seka beveik 260 tūkst. vartotojų, ir šie jai garantuoja nemenkas pajamas. I. Stonkuvienė šiandien yra viena labiausiai verslo graibstomų ir brangiausiai mokamų nuomonės formuotojų. Moteris atvira – viena jos žinutė kainuoja nuo 1500 eurų.

Laidos akimirka

„Kad galiu uždirbti iš veiklos socialiniuose tinkluose, supratau sulaukusi pirmųjų užklausų. Pradėjau nuo mainų. Metus laiko niekam nesakiau „ne“. Tai buvo mano pagrindinė taisyklė. Būdavo, kad dirbdavau „į minusą“, bet labai stengdavausi. Pati filmavau, pati montavau, galvojau siužetą. Man tai pasiteisino, grįžo net didžiausi užsakovai“, – pradžią prisimena I. Stonkuvienė.

Žinoma moteris įsitikinusi, kad suburti auditoriją šiandien nėra itin sudėtinga. Kur kas sudėtingiau – ją išlaikyti. Visgi, pasak jos, receptas ne toks ir sunkus – tereikia daryti tai, ką mėgsti.

„Aš iš influencerės darbo gyvenu jau trečius metus, – prisipažįsta moteris. – Nors nesu labai versli. Nuo mažumės, kiek save atsimenu, labai norėjau turėti milijoną, bet tik tam, kad jį išdalinčiau tiems, kurie neturi pinigų.“

Pagalbos ranką I. Stonkuvienė tiesia savo iniciatyva „Moterų pasaulyje“, kurią populiarinti taip pat padeda jos įdirbis ir įtaka socialiniuose tinkluose. Į influencerės darbą ji žiūri itin atsakingai. Kaip pati sako, kiekvienas postas ar storis yra jos gyvenimo būdas, dalijasi savo diena, patyrimais, nes to jau reikalauja jos sekėjai.

Laidos akimirka

„Kai važiuodavau į „Teleloto“ filmavimą, visada darydavau tam tikrus štampinius storius. Kartą to nepadariau. Per filmavimą man skambina mamytė ir klausia: „Ar tu pramiegojai?“ Klausiu: „Kodėl? Mes jau filmuojamės.“ O ji sako: „Ta prasme!? Kodėl nėra nė vieno storio?“ Tuomet supranti, kaip stipriai pripratinai savo auditoriją, net artimiausią savo aplinką. Mamytė pažiūri storius ir jai labai ramu, žino, kur aš esu, ką veikiu, su kuo“, – pasakoja Indrė.

Kaip būti geru influenceriu, kokios yra I. Stonkuvienės gyvenimo taisyklės, kuris epitetas jos mėgstamiausias, kokių staigmenų nemėgsta, kokių turi kompleksų ir koks vyras jai seksualiausias, žiūrėkite jau šį sekmadienį, 19.30 val., laidoje „Mano pramogos VEIDAI“ per „Delfi TV“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (476)