Auditorijos tyrimų bendrovės „TNS LT“ duomenimis, šeštadienį Lietuvos televizijos transliuotą konkurso finalą žiūrėjo 53,1% visos TV auditorijos (finalo TV reitingas – 15,5). Apskritai 2012-ųjų „Eurovizijos“ dainų konkursą bent trumpai žiūrėjo 43% Lietuvos gyventojų arba 1,3 milijono gyventojų, vyresnių nei 4 metų amžiaus.

Finalo dieną Lietuvos televizija tapo pačia populiariausia TV Lietuvoje. Jos auditorijos dalis siekė 22,9 % visų TV žiūrovų, ir tai didžiausias dienos rezultatas tarp visų kanalų šiais metais.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją