aA
Prieš kokius metelius man teko garbė apsilankyti Londone. Buvo atostogos ir mokykloje organizavo keletą kelionių tad aš ir nusprendžiau į vieną iš jų leistis. Skaičiavau dieneles ir valandas iki kelionės ir pagaliau išaušo ta ilgai laukta diena. Buvau lyg devintame danguje sėdėdama lėktuve, pasiruošusi puikioms atostogoms.
Na štai-nuotykiai prasideda. Vos tik pakilome į orą lėktuvas pradėjo baisiai drebėti, na bet tuo metu drebėjo ne tik lėktuvas. Stiuardesės visus nuolat ramino kad tai tik eilinė audra ir kad nereikia nieko bijoti, na bet patys galite įsivaizduoti kad kelnės vis tiek buvo pilnos baimės. Visi netvėrė džiaugsmu kai mes po šiek tiek užtrukusio skrydžio saugiai nusileidome oro uoste. Londonas mus pasitiko savo kaip visuomet rūsčiu veidu bet vėliau pasirodė ir saulutė.

Pasidėję daiktus viešbutyje visi išskubėjome į miestą. Nusprendėme aplankyti jūrų muziejų, kurį dar ilgai prisiminsiu. Mūsų grupė jau ruošėsi aplankyti kokią nors kitą įžymią vietelę ir prieš išeinant nuėjome atlikti gamtinių reikalų, bet aš kažkaip užtrukau ir išėjusi laukan pamačiau kad mano grupė kažkur dingusi ,o aš palikta. Vis vaikščiojau po muziejaus patalpas bandydama surasti draugus, bet jie buvo lyg skradžiai žemėn prasmegę.

Laimei manęs pasigedo vienas mokytojas ir kaip koks riteris puolė gelbėti ir viskas baigėsi laimingai nors aš ir buvau ne juokais išsigandusi. Visi niekaip negalėjo suprasti kaip aš galėjau pasimesti ir sveikino mane pagaliau atsiradusią. Bet tuo visi nuotykiai toli gražu nesibaigė. Vakare su drauge nuėjome pavalgyti o mums beeinant pajautėme kažką užtiškus mums ant galvų. Londono balandžiai buvo tokie 'malonūs' ir padovanojo mums savo 'dovanėlę'.

Na bet mes šį nemalonų atsitikimą greitai pamiršome ir nuėjome pasisotinti. Užsisakėme didžiulę picą, kuri taip skaniai atrodė ,kad kimšome kiek tilpo, o kaip vėliau paaiškėjo kad mes truputį apsirikome dėl savo pilvų talpumo. Visą vakarą buvo labai bloga ir atrodėme tikrai nekaip vaikščiodamos susiėmusios už pilvų, tad visą vakarą teko praleisti viešbutyje. Kitą rytą vėl išsiruošėme į įžymybių lankymą ir šį kartą diena praėjo kaip niekad gerai. Bet dar per anksti džiaugtis nes kita diena jau nebebuvo tokia puiki. Dienelė buvo gana šilta ir nusprendėme pabraidyti fontane.

Man bebraidant aš paslydau ir visu ūgiu išsidrėbiau į vandenį, tad keletą valandų teko vaikščioti kaip šlapiam viščiukui, o aplinkiniams tai pasirodė be galo juokinga ir linksma. Tarsi to nebūtų gana mano nelaimės niekaip nenorėjo baigtis. Vakare mums išėjus pasivaikščioti, su drauge užklydome i mažą gatvelę, o paskui mus ėjo kažkoks nelabai jau aiškus tipelis.Mes žiauriai išsigandome ir puolėme į kojas ir dar ilgą laiką mums atrodė kad tas tipelis mus vejasi nors taip ir nebuvo. Buvome neapsakomai laimingos kai pagaliau radome didelę gatvę kurioje buvo daug žmonių. Likusios kelionės dienelės praskriejo be jokių didesnių nuotykių, nes tikriausiai likimas nusprendė kad jau gana.

Esu tikra kad šios kelionės dar ilgai nepamiršiu ir patirti nuotykiai tikrai nesutrukdys man Londone apsilankyti vėl ir vėl.

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)

Rinkimų štabo planus atskleidęs Karbauskis įsitikinęs – Skvernelis persigalvos skilimas įmanomas nebent frakcijoje (55)

280 tūkstančių – tiek balsų, pagal iš anksto numatytą planą, turėjo padėti Sauliui...

Internetu parsisiuntė akacijų ir vos išvengė kalėjimo (1)

Neseniai mokslus baigęs jaunuolis sėdo į teisiamųjų suolą už, atrodo, nekaltai atrodantį...

Kaip „Apple“ parduotuvės prarado savo žavesį: jos nebe tokios, kokios kadaise buvo (28)

Webo Smitho patirtis vietinėje „Apple“ parduotuvėje Kolambuso (Ohajas) priemiestyje buvo...

Tolerancija Vokietijoje pražydo naujomis spalvomis: po dirglios reakcijos – netikėtas posūkis (106)

Vokietijoje daugėja migrantų, turinčių kelias žmonas. Vidaus reikalų ministerija buvo...

Prie Egipto piramidžių – sprogimas skaičiuojamos aukos (26)

Sekmadienio popietę Egipte, netoli garsiųjų Gizos piramidžių, nugriaudėjo sprogimas.

Gyvai / Išlikimo mūšis sostinėje: „Rytas“ – „Juventus“ tiesioginė vaizdo transliacija (3)

Vilniaus „Ryto“ ir Utenos „Juventus“ ekipos sekmadienį sostinėje stoja į žūtbūtinį...

Skyrybas išgyvenęs Stano apie skandalingai besiskiriančias žvaigždes: nesiriekite viešai ir jokiu būdu neskubėkite (7)

Didelė klaida iš valstybės pusės, kad leidžia žmonėms išsituokti per mėnesį. Turėtų liepti...

Visuomenės normų nepaisiusi Rūta Banionytė – apie savo šeimos modelį: „pavyzdinės poros“ neegzistuoja ir vaikytis to nėra prasmės (14)

Buvęs modelis, o dabar moteriškumo praktikų „Šokoladas sielai“ įkūrėja Rūta Banionytė...

Tragiškas įvykis Kelmės r.: žuvo jauna moteris, sužaloti dar trys asmenys (4)

Policijos departamentas informavo, kad Kelmės rajone susidūrė lengvasis automobilis ir autobusiuku....

Burnoje tirpstantys citrininiai keksiukai, kuriuos paruošite itin lengvai

Drėgni, lengvi ir purūs citrininiai keksiukai , kuriuos pamils kiekvienas. Man patinka keksiukai...