Besikreipusi mama pasakojo, kad šią parduotuvę pasirinko dėl to, kad japoniškas sauskelnes jie tiekė pigiausiai. „Iki šiol nebuvo jokių problemų. Užsakydavome ir jie arba atveždavo patys, arba mes nuvažiuodavome iki Žirmūnuose esančio sandėlio ir atsiimdavome. Užsakymus paruošdavo per dvi darbo dienas. Dabar jau praėjo savaitė, o jokio atsakymo nesulaukėme“, - pasakojo skaitytoja. Anot jos, kai kurios mamos dėl šio incidento jau kreipėsi į policiją, nes minėtos įmonės atstovai neatsako nei telefonu, nei internetu. Delfi susisiekti su įmonės atstovais kol kas taip pat nepavyko.

Valstybinės vartotojų teisės apsaugos tarnybos vartotojų konsultavimo, asmenų aptarnavimo ir komunikacijos skyriaus vedėja Giedrė Nenartavičiūtė pasakojo, kad skundai dėl internetu užsakytų ir pirkėjo nepasiekusių prekių gaunami gana dažnai. „Jei prekeivis per sutartą laiką nepristato prekių, pirmiausia reikėtų kreiptis į įmonę raštu arba elektroniniu būdu. Pardavėjas turėtų atsakyti per 14 dienų. Jei neatsako, reikėtų kreiptis į mūsų tarnybą“, - pasakojo specialistė.

Anot jos, žmonės dažniausiai kreipiasi dėl nepristatytų arba nekokybiškų prekių. Ginčą dėl nepristatytų prekių išspręsti gana paprasta, sudėtingiau išsiaiškinti dėl prekės kokybės. „Ginčai dėl kokybės yra sudėtingesni, nes reikia įrodinėti ar ne pats vartotojas padarė žalą tam tikram daiktui. Tiesa, su įmonėmis, esančiomis tik „Facebook“, gali būti sudėtingiau, nes reikia žinoti jų rekvizitus – ar čia įmonė, ar žmogus, vykdantis veiklą“, - pasakojo G.Nenartavičiūtė. Vis dėl to ji pabrėžė, kad dažniausiai tokias įmones surasti pavyksta, todėl kreiptis verta.