Anot organizatorių D. Talijūno ir P. Pretkelytės, jau vienuoliktus metus iš eilės vyksiančiame svarbiausiame Baltijos šalių e. komercijos renginyje susitinka tiek pasaulinio masto e. komercijos gigantai, tiek smulkūs bei vidutiniai verslai. „Renginyje siekiame, kad apsilankiusieji išsineštų ne tik grandioziškai skambančių idėjų, bet ir galėtų naujai įgytas žinias pritaikyti praktiškai. Pastebime kasmet augantį lankytojų ir parodos dalyvių skaičių – po mažu atsisakoma idėjos, kad tokio tipo konferencijose dalyvauja tik rinkos lyderių atstovai: čia susirenka visi, kurie dirba e. komercijoje, ja domisi bei ja gyvena. Juos vienija bendras tikslas – gauti atsakymus į kylančius klausimus, keistis žiniomis, bendradarbiauti ir augti efektyviau“, – teigia organizatoriai.
Pasak organizatorių, renginyje laukia net 3 teminės konferencinės salės, daugiau nei 30 pranešimų svarbiausiomis e. komercijos temomis bei parodos dalis, kurioje su stendais įsikurs daugiau nei 50 skirtingų įmonių, teikiančių paslaugas e. komercijos verslams.
Garsiausių prekės ženklų įkvepiančios istorijos iš pirmų lūpų
Vienoje iš salių, „Violet“, dedikuotoje pažangiausioms rinkos idėjoms ir atvejo analizėms, e. komercijos žaidėjai kvies apžvelgti naujausias tendencijas, analizuoti išskirtinius atvejus, išbandytas strategijas bei išgirsti įkvepiančių istorijų.
Viena iš pranešėjų, dr. Anamika Datta, sukaupusi įspūdingą patirtį tokiose įmonėse kaip „Zalando“, „Amazon“, pasakos apie mados industrijos sektoriaus e. komerciją: kaip, atsisakant visiems įprastos didžiulių nuolaidų bei išpardavimo strategijos, organiškai pasiekti geriausių rezultatų.
Taip pat konferencijoje pasirodys bei pranešimą skaitys ir „TikTok“ atstovė Katia Nazarova, investuotoja, dviejų startuolių įkūrėja, anksčiau dirbusi „Facebook“. Ji dalinsis naujausiomis įžvalgomis apie Z kartą, kurią sudaro jau 25 proc. gyventojų, o per ateinančius 5 metus ši karta atstos 27 proc. visos darbo jėgos. Anot Katia, tai reikšmingai paveiks ir e. prekybą, todėl verslams ruoštis svarbu jau dabar.
Konferencijoje taip pat pasirodys ir sveikatos technologijų e. komercijos startuolio „Pulsetto“ įkūrėjas Vitalijus Majorovas, kuris dalinsis ne tik sėkmės istorija sutelktinio finansavimo platformoje „Indiegogo“, bet kartu atskleis ir užkulisius. Jis pristatys strategiją, kuri per kiek daugiau nei dvi paras padėjo kelis kartus viršyti pradinį finansavimo tikslą jų sukurtam revoliuciniam klajoklinio nervo stimuliatoriui. Tačiau tai dar ne viskas: V. Majorovas atvirai pasidalins klaidomis ir iššūkiais, su kuriais susidūrė prieš startuojant platformoje, taip pat kaip efektyviai išnaudoti „Indiegogo“ sėkmę, jau surinkus lėšas.
Konferencijos naujiena – salė dedikuota tik skaitmeninio marketingo pranešimams
Anot „Ecomexpo‘23” projektų vadovės Paulinos Pretkelytės, šiemet įsikurs nauja teminė salė „Orange“ dedikuota vien skaitmeninio marketingo temoms. „Lankytojų laukia naujausių tendencijų apžvalgos, praktiškai pritaikomas turinys ir sėkmingų skaitmeninio marketingo strategijų analizė su rinkos lyderiais,“ – teigia P. Pretkelytė.
Praėjusiais metais kone daugiausiai klausytojų subūrusi e. pašto rinkodaros platforma „Smaily“ kalbėdami apie e. laiškų marketingo automatizacijas, šiemet sugrįžta su taip pat itin aktualia tema „Mikro segmentacija ir hiperpersonalizacija B2B ir B2S marketinge“. Pranešimą skaitysiantis Ekki Markus paaiškins ne tik, kas tai yra ir kodėl tai svarbu, bert ir pristatys, kaip tai veikia, naudojant realaus laiko duomenis bei dirbtinį intelektą.

Skaitmeniniam marketingui dedikuotoje salėje taip pat pasirodys ir „AMZ Bees“ agentūros padedančios prekių ženklams sėkmingai augti „Amazon“ prekyvietėje, įkūrėjas Klaidas Šiupys. Jis dalinsis, kaip sėkmingai vykdyti reklamą „Amazon“ platformoje; atskleis, kokia reklama „Amazon“ prekyvietėje ir kodėl gali kardinaliai pakeisti prekės ženklą bei kaip pasiekti didžiausią verslo potencialą prekiaujant „Amazon“.
Pasak organizatorių, pastaraisiais metais, įvykus didžiuliam dirbtinio intelekto proveržiui, šiemet nemažai pranešimų palies dirbtinio intelekto tematiką. Konkrečiai šia tema pranešimą skaitys skaitmeninės rinkodaros agentūros „APG MEDIA“ įkūrėjas Aurimas Paulius Girčys. Jis dalinsis praktiškai pritaikomomis žiniomis ir dirbtiniu intelektu pagrįstomis strategijomis, kurios per pakankamai trumpą laikotarpį geba idėją paversti klestinčiu e. komercijos verslu.
Renginyje bus galima dalyvauti bet kuriame pasaulio krašte
Pasak organizatorių, vienoje iš konferencijos salių „Blue“, pranešėjai pasakos apie naujausius sprendimus ir galimybes e. komercijoje bei dalinsis aktualijomis. Bus aptartos tokios temos: mokėjimai, daugiakanalės (angl. omnichannel) prekybos augimas Šiaurės Amerikos rinkoje, e. prekyba Vidurio ir Pietų Europoje, „micro-fullfiliment“ paslaugos ir daug kitų.
Tiesa, nesvarbu, kurioje salėje vyks pristatymai, visus pranešimus bus galima stebėti tiesiogiai namuose arba bet kuriame pasaulio krašte per internetinę platformą. „Kadangi tai yra tarptautinis renginys, suprantame, kad ne visuomet norintys dalyvauti gali atvykti į renginio lokaciją, todėl užtikrinome, kad renginio lankytojai galėtų dalyvauti net iš kito pasaulio krašto“, – teigia P. Pretkelytė.
Parodoje – koncentruotas dėmesys potencialiems klientams ir partneriams
Renginyje laukia ne tik konferencija, tačiau ir paroda, kurioje įsikurs 60 įmonių. Paroda suburs ne tik besidominčius naujienomis sektoriuje, bet ir siekiančius plėtoti reikšmingus ryšius su kitais e. komercijos verslais. „Mes nuolat skubame, siekdami taupyti laiką. Paroda – tai vieta, kurioje verslai gali skirti koncentruotą, realų dėmesį potencialiems klientams bei partneriams, planuoti susitikimus, ir galiausiai, gauti atsakymus į rūpimus klausimus“, – dalinasi P. Pretkelytė.
Anot jos, parodos dalyviai pristatys ne tik vietinius sprendimus, bet ir plėtros į kitas rinkas galimybes. Čia bus pristatomos įvairaus spektro paslaugos: logistika, sandėliavimas, buhalterinė apskaita, finansų valdymas bei pakavimas e. prekyboje.
Parodoje taip pat bus pristatomi skaitmeninio marketingo įrankiai bei technologiniai sprendimai: nuo programinės sistemos sukūrimo iki atskirų technologinių sprendimų e. prekybos verslo efektyvumui didinti.
„Parodoje bus galima sutikti visus paslaugų tiekėjus, kurie reikalingi sėkmingam e. komercijos verslui. Verta paminėti, jog dauguma dalyvių ruošia išskirtinius, tik renginio lankytojams skirtus, pasiūlymus“, – pasakoja P. Pretkelytė. Visus paros dalyvius galite matyti ČIA.
Renginyje laukia naujienos: praktinės dirbtuvės ir „matchmaking“ sesija
Pasak organizatorių, renginyje laukia ir naujienos. „Šiemet pirmą kartą organizuojamos kūrybinės dirbtuvės, kurias ves rinkos lyderiai „Omniva“, „Pigu.lt“, „Alegro“ ir kt. „Taip pat pirmą kartą vyks „matchmaking“ sesija, kurios metu vos per pusantros valandos bus galima užmegzti kone 20 naujų kontaktų. Anot P. Pretkelytės, „matchmaking“ sesijoje dalyvaus tokių įmonių atstovai, kurie neturės stendų parodoje, pavyzdžiui „Amazon“, „Lingvobalt“, „Airwallex“ ir kt. Todėl norint nepraleisti galimybės užmegzti vertingų kontaktų, verta suskubti užsiregistruoti – www.ecomexpo.eu/lt/pleskite-verslo-rysiu-rata/.
„Pastaraisiais metais „Ecomexpo“ atsigręžė ne tik į vietinę, bet ir į tarptautinę auditoriją. O parodos mintis išsivystė girdint abiejų pusių (tiek e. prekybininkų, tiek paslaugų tiekėjų) poreikius, jog sunku rasti ir pasiekti vieniems kitus. Todėl, organizuodami „Ecomexpo‘23“ stengiamės sukurti aplinką, kurioje e. komercijos verslai galėtų susiburti, jausti rinkos pulsą, sužinoti aktualiausias e. komercijos tendencijas, rasti klientus, partnerius, ir galiausiai, tiesiog atsakymus į jiems kylančius klausimus“ , – teigia P. Pretkelytė.
Daugiau informacijos apie renginį ir bilietų įsigijimą www.ecomexpo.eu/lt