Norėdamos kurti patrauklią darbo aplinką savo darbuotojams, tuo pačiu skleisti prekės ženklo žinomumą ir teikti konkurencingas paslaugas, naujos įmonės šiandien vis dažniau investuoja į žmogiškuosius išteklius ir prekės ženklo plėtrą. Sužinokite, kaip Draugiem Group priklausančio Roadgames projekto lobių medžioklės gali padėti bet kuriai įmonei ar organizacijai ne tik pasirūpinti savo darbuotojais taikant modernius, patrauklius ir edukuojančius komandos formavimo žaidimus, bet ir panaudoti mūsų siūlomus sprendimus savo prekės ženklo reklamai!

Komandos formavimo žaidimai

Latvijoje, Lietuvoje ir Estijoje išpopuliarėjo Roadgames komandos formavimo žaidimai . Mūsų interaktyvių žaidimų komandos formavimo ir tarpusavio ryšių stiprinimo sprendimai buvo kurti, šlifuoti ir tikrinti daugiau nei 19 metų. Tai leido klientams pasiūlyti paprastą ir patogią naudoti paslaugą, skirtą darbui su grupėmis ir komandomis. Žaidybinimo ar žaidimų elementų naudojimas siekiant efektyviai įtraukti, padrąsinti ir šviesti žaidimo dalyvius, kartu ugdyti bendradarbiavimo ir problemų sprendimo gebėjimus bei suteikti galimybę kokybiškai praleisti laisvalaikį bendradarbių komandoje, yra mūsų komandos formavimo žaidimų pagrindas.

CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v62), quality = 100

Roadgames komandos formavimo žaidimai tinka mažoms, vidutinėms ir didelėms grupėms. Be to, žaidimus galima kurti įvairiomis kalbomis ir formuoti virtualius nuotolinius renginius retai arba niekada gyvai kartu nedirbančioms komandoms. Siūlome begalę unikalių, išskirtinių ir jaudinančių renginių įmonėms. Daugybei įmonių mūsų žaidimai tapo neįkainojama tradicija, padedančia atsipalaiduoti, mokytis ir stiprinti tarpusavio santykius. Įmonės gali rinktis iš jau siūlomų Roadgames žaidimų arba sukurti savo įmonei pritaikytą žaidimą. O svarbiausia tai, kad mūsų žaidimai įtraukia, motyvuoja, vienija ir teikia gerų emocijų visiems jų dalyviams!

Prekės ženklo žinomumas

Roadgames lobių medžioklės vis dažniau pasirenkamos kaip viešųjų ryšių ir reklamos kampanijų dalis. Mūsų interaktyvūs žaidimai padeda įmonėms pristatyti savo veiklos istoriją, naują produktą arba pasiekti naują auditoriją, interaktyviai ir patraukliai reklamuoti produktus ir paslaugas. Pagrindiniai su Roadgames vykdomų PR ir reklaminių kampanijų pranašumai yra naujas, inovatyvus požiūris į auditorijos įtraukimą ir teigiamų asociacijų kūrimą.

Roadgames lobių medžioklės – tai personalizuoti žaidimai, padedantys iki smulkmenų atspindėti svarbius įmonės ar organizacijos aspektus – įmonės ar organizacijos istoriją, vertybes, atstovaujamos industrijos aktualijas ir kita. Žaidimai naudojami viešųjų ryšių kampanijose, prekės ženklo reklamai arba pristatant naujus produktus. Baltijos šalyse išpopuliarėjo mūsų lobių medžioklės, padedančios įmonėms, organizacijoms ir savivaldybėms inovatyviai ir moderniai pristatyti savo prekės ženklą, svarbias temas (vertybes) ir skatinti turizmą.