„Trečiaisiais metais toliau stiprinome Baltijos šalių e. komercijos lyderio vardą – koncentravomės į marketplace’o paslaugų plėtrą ir procesų tobulinimą pardavėjams. Siekdami, kad mūsų marketplace’as būtų kuo patogesnis naudoti ir teiktų didžiausią vertę pardavėjams, tuo pačiu užtikriname maksimalią naudą pirkėjams – greitą prekių pristatymą, platų asortimentą, geras kainas“, – sako „PHH Group“ Marketplace vadovas Raimondas Žilėnas.

„Pigu.lt Marketplace“ startavus 2019 m. rugsėjo pabaigoje, pardavimai sudarė 71 tūkst. eurų. 2020-aisiais pardavimų apimtys augo iki 7,6 mln. eurų, 2021 metais – iki 39,7 mln. eurų. Šiemet pardavėjai jau sugeneravo 34,2 mln. eurų pardavimų. Planuojama, kad kitais metais pardavimai išaugs iki 100 mln. eurų.

Įvykdytų užsakymų skaičius 2019 metais sudarė 2,5 tūkstančio, 2020-aisiais – 396 tūkstančius. Praėjusiais metais prekyvietėje parduota jau 1,9 mln. prekių, šiemet, iki šios dienos – 1,6 mln. prekių.

„Šiemet geopolitinė situacija pakoregavo daugelio verslų planus, tame tarpe ir mūsų. Tačiau tikimės, kad kitais metais, esant palankioms aplinkybėms ir situacijai rinkoje, jau galėsime atverti Suomijos rinką mūsų pardavėjams. Tai būtų reikšmingas žingsnis plečiant Baltijos šalių marketplace’ą ir mūsų svorį regione. Taip pat planuojame toliau tobulinti e. prekyvietės funkcionalumus, gerinti esamas ir plėtoti naujas paslaugas pardavėjams, – ateities planais dalinasi R. Žilėnas.

Pasak R Žilėno, strateginis įmonės tikslas – auginti marketplace’o svorį „PHH Group“. Šiuo metu išoriniai pardavėjai generuoja apie 30 proc. visos įmonių grupės apyvartos. Per ateinančius dvejus metus šį rodiklį planuojama padidinti iki 50 proc. apyvartos.

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „Pigu HobbyHall Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomose e. prekybos platformose prekiauja daugiau nei 4000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 2 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.