„Žaidžiame vienoje komandoje su pirkėjais, kurie infliacijos sąlygomis dairosi mažesnių kainų ir nepabrangusių produktų. Jų ieškome ir mes, pardavėjai, siekiantys užtikrinti geriausią pasiūlymą savo klientams. Kruopščiai patikrinę savo prekių kainas, nustatėme, kad nepabrangusių produktų turime ir klientams galime pasiūlyti praktiškai visose prekių kategorijose“, – sako „Pigu.lt“ pardavimų vadovė Kristina Liškauskaitė.

2021 metų ženklu e. prekybos centras pažymėjo per 1300 skirtingų prekių: nuo dantų šepetėlio iki išmaniųjų laikrodžių ar baseinų. Daugiausia prekių, kurios parduodamos praėjusių metų vasaros kaina, užfiksuota kvepalų kategorijoje – vienoje populiariausių e. prekybos centre.

„Pirkimas internete yra racionalesnis nei fizinėje erdvėje būdas, leidžiantis sutaupyti dėl ypač lengvo skirtingų to paties produkto kainų palyginimo. Tai tapo dar aktualiau infliacijos sąlygomis“, – konstatuoja K. Liškauskaitė.

Anot jos, pasiūlyti prekių ypač konkurencingomis kainomis „Pigu.lt“ gali dėl kelių priežasčių. „Patiriame mažiau pardavimo kaštų nei fizinės parduotuvės ir turime tvirtus prekybinius ryšius su tiekėjais. Užsitikriname geras kainas pirkdami didesnius kiekius produktų, o dalį asortimento įsigijome iš anksto“, – teigia K. Liškauskaitė.

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuves ir prekybos platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomose e. prekybos platformose prekiauja daugiau nei 4000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 2 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.