Nuo gatvės mados iki dizainerių kurtų drabužių

Pavasario-vasaros kampanijos „Atrask madą Zalando“ ašis – pavasariška fotosesija, kurioje pristatomos skirtingos „Zalando“ asortimento kategorijos, įskaitant gatvės madą, modernią ir laisvalaikio aprangą, žymių dizainerių kurtus drabužius. Kiekvienoje jų – platus prekės ženklų ir dizaino pasirinkimas, suteikiantis praktiškai neribotas galimybes kurti savo individualų stilių. „Nike“, „Levi‘s“, „Guess“, „New Balance“, „Polo Ralph Lauren“, „Calvin Klein“, „Karl Lagerfeld“ bei dar daugiau nei 1900 skirtingų populiariausių prekių ženklų – visi patogiai pasiekiami vienoje platformoje.

Viena iš kampanijos dalyvių dainininkė Monique pasakoja, kad jos įvaizdį, kuriame dažnai galima pastebėti daug ryškių spalvų ir drąsių sprendimų, formuoja nuotaika – mergina renkasi geriausiai ją atspindinčius drabužius ir juos dėvėdama keliauja pasitikti kasdienių iššūkių bei pergalių.

„Mėgstu išsirinkti vieną spalvą, kuri geriausiai atspindi mano nuotaiką tą dieną ir drabužių derinį planuoti pagal ją. Mano įvaizdis kiekvieną dieną gali būti vis kitoks, o svarbiausia man yra jaustis savimi“, – sako Monique.

 Monique pavasarinis įvaizdis su Zalando

Atskleidžia net besikeičiantį charakterį

Tuo tarpu modelis M. Randers pastebi, kad jos stilius gerokai pasikeitė bėgant metams, o pati mergina vis dažniau renkasi įdomesnius ir ryškesnius įvaizdžius. Ne išimtis – ir įsibėgėjančio pavasario stiliaus pasirinkimai.

„Pastebėjau, kad mano stilius atspindi mano besikeičiantį charakterį. Bėgant metams tapau drąsesnė ir laisvesnė, o tuo pačiu mano įvaizdžiai tapo įdomesni ir ryškesni“, – apie savo stilių kalba M. Randers.

 Marios Randers pavasarinis įvaizdis su Zalando

Jai antrina ir skaitmeninio turinio kūrėja, edukacinių ir pramoginių tinklalaidžių autorė Ieva Mackevičienė, kurios spintoje gausu ir suknelių bei aukštakulnių, ir patogių drabužių.

„Kasdienius įvaizdžius visuomet diktuoja mano nuotaika, kuri kartais primena kalnelius. Vieną rytą galiu sukurti pilną „smart casual“ stiliaus derinį, o kitą galiu išbėgti iš namų tik su džinsais ir džemperiu“, – pasakoja I. Mackevičienė.

 Ievos Mackevičienės pavasarinis įvaizdis su Zalando

Stulbinanti įvairovė pasiekiama mobiliąja programėle

Nuomonės formuotojos ir verslininkės Karolinos Meschino ir mados turinio kūrėjos Gabrielės Gzimailaitės spintose prasidėjus pavasariui galima rasti ir dizainerių kurtų drabužių, ir modernios ar laisvalaikio aprangos, gavės mados akcentų.

 Karolinos Meschino pavasarinis įvaizdis su Zalando
 Gabrielės Gzimailaitės pavasarinis įvaizdis su Zalando

Su visais žymių moterų įvaizdžiais galite susipažinti čia.

„Atrask madą Zalando“ yra pirmoji Lietuvoje pristatyta pavasario kampanija nuo platformos starto šalyje praėjusių metų vasarą. Pernai platforma veiklą pradėjo vykdyti ir Slovakijoje, Slovėnijoje, Kroatijoje, Latvijoje bei Estijoje.

„Zalando“ šiandien turi daugiau nei 48 mln. aktyvių vartotojų 23 šalyse ir toliau vykdo savo misiją pristatyti madą kiekvienam stiliui ir kiekvienai dienai. „Zalando“ programėlė, kurią galima parsisiųsti „App Store“ ir „Google Play“ parduotuvėse, leidžia lengvai pasiekti platų mados asortimentą ir naudotis nemokamu prekių pristatymu bei 100 dienų grąžinimo galimybe.

Platforma šiandien yra mados įkvėpimo, naujovių ir bendravimo vieta. Būdama madingiausia Europos technologijų įmone, nuolat ieško skaitmeninių sprendimų kiekvienam mados kelionės etapui ir sunkiai dirba dėl visų: klientų, partnerių ir kitų svarbių žaidėjų „Zalando“ istorijoje. Platformos vizija – tapti pirmu mados vartotojų pasirinkimu ir traukos tašku, kurio bendras poveikis aplinkai – žmonėms ir planetai – būtų teigiamas.