„YCHO“: ne tik mada, bet ir gyvenimo būdas

YCHO

Originalus ir išskirtinis žodis „YCHO“ apibūdina šio ženklo moterį:Y-patinga. Ch-arizmatiška. O-riginali. Su šiuo ženklu kuriami gaminiai leidžia moterims skleistis, atrasti savąjį aš, dovanoti laisvę sau ir kitiems.

Kaip pasakojo „YCHO“ įkūrėjos, viskas prasidėjo jų mintyse, nuo noro turėti rankinę, kuri joms pačioms patiktų, būtų pagaminta iš geros kokybiškos odos ir, be abejo, stilinga. „Taip prasidėjo ilgas ieškojimų procesas, kurio metu susiformavo mūsų kūrybinė komanda. Bendravome su rankinių gamybos meistrais, ieškojome tinkamų odos ir aksesuarų tiekėjų, gamybos dirbtuvių, pradėjome kurti pirmuosius modelius, kurie būtų patrauklūs mums ir mūsų klientėms“, – sako kūrėjos, laikui bėgant pradėjusios kurti ir megztą drabužių kolekciją, kuri būtų nepavaldi laikui. Šiandien „YCHO“ drabužių kolekciją sudaro ne tik megzti gaminiai, bet ir striukės, paltai. Kūrėjos įsitikinusios: čia tik pradžia, nes tai nuolatinis procesas. „Šiandien mums pavyko atrasti raktą į klienčių širdis. Tad galime sakyti, kad „YCHO“ – tai ne vien tik gaminys, tai ir gyvenimo būdas. Mūsų įkvėpimuose telpa viskas: nepatirti horizontai, išlaisvinta vaizduotė, kasdienybės estetika, beribis laisvės jausmas ir drąsa dovanoti savo kūrybą“, – sako kūrėjos.

Rudens-žiemos odos gaminių ir drabužių kolekcijos nėra iki galo užbaigtos, ko gero, ir nebus, atsižvelgiant į neramią šių dienų situaciją: kas pora savaičių klientėms bus pateikiamos naujienos. Pastaroji naujiena – medvilniniai laisvalaikio kostiumai, be kurių, ko gero, neįsivaizduojamas šis ruduo. Įvairių spalvų – nuo mėtos iki juodos – moheros kardiganai ir vilnos megztiniai sušildys kiekvieną. Šį rudenį buvo sukurtos ir pagamintos striukės, kurios nevaržo judesių bei išsiskiria savo unikalia forma.

Laukiamiausia naujiena – kašmyro kolekcija, laikui nepavaldi estetiška elegancija, laisvai krentantys siluetai, bei nepriekaištinga kokybė. Odos gaminių asortimente dominuoja žemės spalvos, kad patirti artimesnį sąlytį su gamta. „YCHO“ gaminius rasite „YCHO studijose“ Vilniuje: Užupio g.10 ir „Outlet Park Lietuva“, Verkių g. 31C bei internetinėje svetainėje www.ycho.lt.

facebook.com/YCHOleather&accessories

instagram.com/ycholeather

___________________

„Saviti“ – transformacijos menas

Saviti (Julijos Tamulevičiūtės nuotr.)

„Saviti“ prekės ženklas skaičiuoja jau šeštus metus, tad yra patikrintas laiko ir klienčių. „Mūsų tikslas ir išskirtinumas yra kurti modelius, kuriuos galima lengvai transformuoti: dienos įvaizdį nesunkiai paversti skirtu vakarui. Kaip? Tiesiog dauguma rūbų turi papildančias detales: dirželį, pabrėžiantį liemenį, nusegamas ar atlenkiamas rankoves”, – vardija kūrėja Eglė Sniečkutė. Pasak Eglės, geriau turėti mažiau drabužių, bet kokybiškų ir lengvai pritaikomų.

„Saviti“ kolekcijos kuriamos mažu tiražu, tos pačios spalvinės gamos modelių kiekis – irgi ribotas. Ant kiekvieno gaminio etiketės nurodyta, kiek tokios pat spalvos drabužių yra pagaminta: tad sutikti „antrininkę“ tikimybė itin maža. „Saviti“ kuria šiuolaikinei miesto moteriai, kuri jaučia gyvenimo pulsą, gyvena aktyviai, o kartu visuomet išlieka savita.

Naujoje šio ženklo kolekcijoje siūlomi rūbai, tinkami dėvėti visais sezonais, šitaip primenant, jog mažiau visuomet yra geriau. Modeliai gali būti dėvimi keliais variantais ir pritaikomi tiek dienai, tiek vakarui. Tarkim, laisvo silueto suknelės dera prie laisvalaikio avalynės, bet juosmenį pabrėžus diržu, moteris akimirksniu susikuria naują įvaizdį, kuris itin dera su aukštakulniais ir atrodo dalykiškai. Palaidinės taipogi gali „keisti“ ilgį ir siluetą jas dėvint su dirželiu ar be jo. Šios kolekcijos paltai yra „oversize” tipo: tai leidžia atrodyti kiek poetiškai, dera prie laisvalaikio rūbų, laisvo stiliaus. Tačiau sujuosusios tokį paltą diržu įgautume jau klasikinį siluetą ir iškart naują įvaizdį. Kolekcijos akcentais pasirinktos eco odos detalės rūbams teikia žaismingumo. Spalvinėje gamoje dominuoja ramūs, universalūs atspalviai.

www.saviti.eu

https://www.facebook.com/savitifashion/

https://www.instagram.com/saviti_lt/

_____________________

„PUR‘POSE“ – odė paltui

Purpose

„PUR‘POSE“ tikslas – suteikti moteriai galimybę jaustis patogiai ir stilingai vienu metu. Legendinė dizainerė Coco Chanel yra pasakiusi: „Prabanga turi būti patogi, nes kitu atveju, tai jau nėra prabanga...“ Tad ir prekės ženklo „PUR‘POSE“ kūrėjams yra svarbi kiekviena detalė, kuriamų drabužių kokybė bei jų praktiškumas bei pritaikomumas garderobe.

Vilniuje įkurta įmonė gyvuoja jau 15 metų, tai – tikrai ne naujokai mados versle. Po ilgų bendradarbiavimo metų su garsiausiais pasaulio mados prekių ženklais, norėjosi sukurti savo ženklą, nes atėjo visiškas pasitikėjimas savo jėgomis. Taip ir gimė „PUR‘POSE“: patirties, darbštumo, kūrybiškumo dėka.

„PUR‘POSE“ kuria versliai, savimi pasitikinčiai moteriai, vertinančiai kokybę ir patogumą. Kolekcijose naudojami tik aukščiausios kokybės audiniai, kuriuos patys kūrėjai atrenka Italijoje. Kuriami stilingi modeliai, atsižvelgiant į ateinančių metų tendencijas, miksuojant su klasika, tam, kad gaminiai išliktų madingi ne vieną sezoną ir džiugintų kokybe. Tarkim, paltas, tarsi – moters vizitinė kortelė, pirmasis įspūdis apie ją. „Norisi suteikti moteriai nepakartojamą jausmą, kuris apima, kai užsidedi mėgstamą paltą. Tuomet pajauti, kad kito nebenori, kad paltą ne užsivelki, o apsigaubi, įsisuki į jį, kaip į patį minkščiausią, jaukiausią pledą“, – sako „PUR‘POSE“ ženklo įkūrėjai.

Šiam rudeniui „PUR‘POSE“ trokšta savo klientėms suteikti šilumos, patogumo, minkštumo jausmą. Juk niūrią dieną ne visada smagu išeiti į pilką gatvę, tad kūrėjams norisi nors šiek tiek praskaidrinti nuotaiką. Kolekcijoje dominuoja žemės spalvos, laisvi, „oversize“ siluetai, tik natūralus audiniai, pasižymintis praktiškumu bei klasika.

www.purpose.lt

instagram.com/purpose.lt

facebook.com/purpose.lt

_________________

„Savitas stilius“ – atsakingas požiūris į madą

Savitas stilius (Paulius Zaborskis nuotr.)

„Savitas stilius“ – vienas pirmųjų Lietuvoje prekių ženklų, siūlančių išskirtinius megztų drabužių derinius. Šio ženklo tikslas – pristatyti unikalią, aplinkai ir vartotojui draugišką aukštos kokybės produkciją, vertą dėmesio ne tik mūsų šalyje, bet ir svetur.

Elegancija, moteriškumas, ilgalaikės tendencijos ir kokybė – tai svarbiausios „Savito stiliaus“ vertybės, žengiančios koja kojon kiekvienoje kolekcijoje. Didelė svarba yra teikiama atsakingam požiūriui į madą. Siūlomi modeliai ilgaamžiški, universalūs ir lengvai derinami tarpusavyje.

Nauja rudens-žiemos kolekcija įkvėpta rudeniškos gamtos ir jaukumo jausmo šaltuoju sezonu. Kolekcijoje dominuoja rudens lapų spalvos: geltona, oranžinė, rusva, žalsva ir kitos gamtoje sutinkamos spalvos – tai tarsi visa rudens metamorfozės paletė. Sukurti jaukumo jausmą padeda natūralūs pluoštai, tokie kaip merino vilna, vilna, kašmyras, šilkas, medvilnė, viskozė ir kiti. Atsižvelgiant į klimato kaitą ir vis šylančias žiemas, siūlomas platesnis žaliavos pasirinkimas, kad drabužis būtų universalus, su juo nebūtų per šilta viduje ar per šalta lauko sąlygomis.

„Savitas stilius“ kolekcijoje gausu ne tik spalvų, bet ir skirtingų drabužių siluetų, kurie tiks įvairioms figūroms, o plati drabužių skalė ir skirtingų ūgių pasirinkimas leis pajusti konfortą. Drabužiai lengvai pritaikomi tiek darbui, tiek laisvalaikiui – nuo kostiumėlių ofisui iki jaukių džemperių namams. Būtent pasikeitę įpročiai, darbas iš namų, lėtesnis gyvenimas, skatina keisti kolekcijų asortimentą ir orientuotis į patogius ir jaukius drabužius.

Lokali gamyba ir dizainas – ženklo „Savitas stilius“ pranašumas, kurį vis labiau vertina klientai, besidomintys mados pramone ir norintys prisidėti prie vietinės mados palaikymo. Nuo pat įmonės įsikūrimo čia kuria Lietuvos dizaineriai, kurie stengiasi pabrėžti lietuviškos mados išskirtinumą ir atliepti klientų poreikius. Jau kelerius metus trunkantis bendradarbiavimas su Ugne Martinaityte džiugina ne tik prekės ženklo atstovus, bet ir klientus – kruopščiai dizainerės atrinkti siūlai ir iš jų gimstantys kūriniai jau tapo nepakeičiama klientų garderobo dalimi.

Naujausią „Savitas stilius“ kolekciją galite pamatyt: www.savitasstilius.lt bei parduotuvėse Vilniuje: „CUP“ ir „Mada“, Šiauliuose: „Saulės miestas“.

https://www.facebook.com/SavitasStilius/

https://www.instagram.com/savitas_stilius/

_______________

„GG“ – išsiskirti iš minios

GG

„GG“ prekių ženklas įkurtas lygiai prieš metus. Žmonės neretai klausia, ką gi reiškia šis trumpinys? Šio ženklo įkūrėjai juokaudami atsako: „Geriausia Geriausiems“, tačiau iš tiesų, tai jų mažosios dukrelės inicialai.

„GG“ švenčia pirmąjį gimtadienį, nes praėjusių metų spalį dalyvavo pirmoje parodoje, kurios metu buvo pristatyti spalvingi neopreniniai rūbai su priešiniais ant nugaros, tapę savotiška šio ženklo vizitine kortele. „Mūsų rūbai skirti nebijantiems išsiskirti žmonėms. Nežinojome, kaip lietuviai reaguos į mūsų drąsius gaminius, tačiau jau po pirmosios parodos likome be žado – visi mūsų rūbai buvo išpirkti, likome su tuščiomis pakabomis. Tai ir buvo pati didžiausia paskata ne tik tęsti darbus, bet ir plėstis“, – veiklos pradžią prisimena bendra-įkūrėja Agnė Garkauskienė.

Vos per metus „GG“ gerokai ūgtelėjo. „Atidarėme nedidukę parduotuvę Kauno senamiestyje, bet vos po kelių mėnesių supratome, kad reikia ir savos siuvyklos. Išsikėlėme į naujas patalpas, atidarėme savo siuvyklą. Dabar artėja dar vienas etapas. Vėl supratome, kad nebespėjame suktis ir reikia daugiau siuvėjų. Todėl kaip tik dabar dukart didiname patalpų plotą, plečiame siuvyklą. Žvelgiant į pirmąją parduotuvę galime sakyti, kad pagal plotą per metus išaugome šešis kartus. Be to, reaguojant į situaciją, skubiai atidarėme ir internetinę parduotuvę“, – pasakoja A. Garkauskienė.

Pasak autorių, visi norime gyventi patogiai, laisvai, kokybiškai, be streso. Taip ir su gaminiais – jie siuvami ir kuriami kaip sau: kad būtų patogu, kad po kelių dienų nešiojimo gaminys neprarastų savo išvaizdos, kad jaustumėmės stilingi, nepaisant amžiaus, kūno sudėjimo ar socialinio statuso.

Didžiąją dalį „GG“ kolekcijos sudaro neopreniniai paltukai, džemperiai, kurie nuolatos yra tobulinami, keičiasi jų piešiniai. Šį sezoną taip pat pristatyta laisvalaikio rūbų linija bei sportiniai kostiumai su neopreno detalėmis vyrams, moterims ir vaikams. Pradėta bendradarbiauti su sporto komandomis, bendrovių kolektyvais, kurie nori turėti savo unikalią, išskirtinę aprangą.

www.ggclothing.lt

www.facebook.com/ggclothing

www.instagram.com/ggrubai

______________________

„Stilius&Ko“ – pabrėžti eleganciją ir moteriškumą

Stilius&Ko

„Stilius&Ko“ – lietuviškas moteriškų drabužių prekės ženklas, 2005 m. įžengęs į mados pasaulį. Įmonė įsikūrė Dzūkijos sostinėje Alytuje ir jau šiandien gali didžiuotis ne tik dvejomis parduotuvėmis Alytuje bei Marijampolėje, bet ir internetine parduotuve, kurioje aptarnaujami klientai visoje Lietuvoje bei už jos ribų.

„Stilius&Ko“ drabužiai kuriami iš aukščiausios kokybės, natūralių audinių, tad klientes džiugina ne vieną sezoną. Tai – rūbai skirti visoms, norinčioms atrodyti stilingai ir elegantiškai, bei jaustis patogiai, tai pat ieškančioms aukštos kokybės bei vertinančioms lietuvišką prekės ženklą.

„Stilius&Ko“ kolekcijose galima rasti įvairių siluetų: nuo figūrą pabrėžiančių iki laisvų, kasdienai tinkančių formų. Kiekviena moteris asortimente gali rasti rūbų įvairiems gyvenimo įvykiams: tiek puošnių suknelių, tiek patogių, šį sezoną itin populiarių, laisvalaikio kostiumų.

Kaip ir kiekviena, taip ir naujausia rudens kolekcija atkartoja šių dienų mados aktualijas. Joje vyrauja šilti, žemiški atspalviai. Šių dienų tendencijos ne tik orientuotos į moteriškumą, bet ir į patogumą, dėl to įprasto „Stilius&Ko“ asortimento gretas papildė ir itin populiarūs laisvalaikio kostiumai. Šie – ne tik itin patogūs, bet ir spindi elegancija bei moteriškumu. Kolekcijos drabužius itin lengva derinti tarpusavyje bei sluoksniuoti, kas yra vienas svarbiausių šių dienų komponentų stilingai išvaizdai garantuoti.

www.stiliusko.lt

facebook.com/stiliusko

instagram.com/stiliusko

_____________________

JUGO” – išskirtinio stiliaus filosofija

Jugo

Tai – drabužiai, kurių kūrimas yra sąlygojamas negalėjimo tylėti. Tai – dizainas, išreiškiantis atsidavimą menui per daiktus, paveikslus, architektūrą. Tai – prekių ženklas, išsiskiriantis savo stiliaus filosofija, nepripažįstantis greitosios mados reiškinio. Ir pagaliau, šis prekių ženklas, tai – kūrėjos Annos Juganovos pavardės trumpinys.

Madingų tendencijų vaikymosi laikmetyje „JUGO“ siūlo drabužius, įasmeninančius laiko dvasią. Drabužius, kurie liks aktualūs ne vieną, bet kelis sezonus. Drabužius, kurių pagrindinė užduotis yra išspręsti komforto ir kokybės klausimą. „Kuriame konstrukcijas, kurios užtikrina nepriekaištingą prigludimą prie kūno, o kruopščiai patikrintos proporcijos palaiko architektūrinį kirpimą ir tobulą siluetą“, – sako šio prekių ženklo įkūrėja A. Juganova.

Pasak Annos, drabužių dėka mes transliuojame save visuomenei ir pasauliui, parodome, kas mes esame, kaip save identifikuojame. „Drabužiai yra labai svarbus žmogaus įvaizdžio komponentas“, – įsitikinusi kūrėja, mananti, jog lietuvės nebebijo eksperimentuoti. Kiekvieną dieną dizainerė miestų gatvėse atranda vis daugiau stilingų merginų.

„JUGO“ herojė – sėkminga moteris, realizavusi save profesinėje veikloje, siekianti karjeros. Tuo pačiu ir daug vaikų auginanti mama, mokanti derinti verslą bei šeimą, lankanti parodas, teatrus, keliaujanti po pasaulį ir jokiu būdu nepamirštanti savo draugų ir bičiulių, mėgstanti su jais susitikti. „Šiuolaikiniame pasaulyje reikia nuolatos judėti, kitaip rizikuojate likti kitoje kranto pusėje“, – šypsodamasi sako A. Juganova.

www.jugo.lt

www.facebook.com/jugolt/

www.instagram.com/jugo_lt/

__________________________

„Raminta VM”: įkvėpta karališkos šeimos

Raminta VM

„Raminta VM” – tai išskirtinis švelnumas, kokybė, atidumas, komfortas ir tradicijos. Visa tai, ką suteikia šeima, ką kuria aplink save laiminga moteris.

Aukščiausios kokybės kašmyras, rankų darbas, išskirtinis dizainas, plati spalvų paletė: visa tai slepiasi po vienu vardu. „Renkuosi tik 100 proc. kašmyrą, kuris atitinka visus tvarios mados standartus, yra žinomas ir vertinamas visame pasaulyje. Bendrabarbiauti su „Loro Piana” įmone buvo sena mano svajonė ir šįmet pagaliau ją pavyko įgyvendinti: į Lietuvą atvežti būtent šio ženklo kašmyrą, kurį vargu, ar rasite kitose Baltijos šalyse, Lenkijoje”, – teigia kūrėja Raminta Vaišnorienė.

Visas gamybos procesas, tai – rankų darbas, o tai garantuoja, kad vilkėsite visiškai išskirtinio dizaino drabužį. Visi R. Vaišnorienės modeliai pasakoja apie moteriškumą, subtilią eleganciją ir graciją. Tai – megzti gaminiai, kurie laužo standartus ir išsilaisvina iš laisvalaikio stiliaus. Tai – klasika, kuri nesensta.

„Kuriant prekės ženklą labai atidžiai analizavau britų karališkąją šeimą, kurios moterys man yra kažkas ypatingo: rafinuotumas, pasitikėjimas savimi ir pagarba tiek sau, tiek šeimai. Tai – tarsi mano įkvėpimo šaltinis. Viliuosi, jog kiekviena klientė pajus mano kūriniuose užkoduotą subtilumą ir eleganciją”, – tikisi R. Vaišnorienė, kurianti moteriai, kuri yra stipri, mylima ir mylinti, kuriai visuomet atidaromos durys, kuriai norisi po kojomis nutiesti raudoną kilimą.

Naujoji „Raminta VM” žiemos kolekcija, kuri pasirodys netrukus, buvo kuriama taipogi analizuojant britų karališkąją šeimą. Kolekcijos modeliai spinduliuoja rafinuotumu, elegancija, moteriškumu, subtilumu ir kartu persipina su šių metų mados tendencijomis. Dominuoja sodrūs rudeniški ir žiemiški atspalviai.

https://www.facebook.com/ramintavm

https://www.instagram.com/ramintavm/

_______________________

„Catiusha“ rudens žavesys

Catiusha

Visai netrukus 5-ąjį gimtadienį švęsiančio prekės ženklo „Catiusha“ kūrėjų komanda ypatingą dėmesį skiria patogumui ir funkcionalumui, išdirbtoms komfortiškoms drabužių konstrukcijoms. Dėmesio centre: veikli, nuolatos skubanti moteris, tad jai siūlomi drabužiai, kuriuos galima dėvėti ne tik darbe, bet ir užrakinus ofiso duris, laisvalaikiu ar įvairiomis progomis. Drabužių derinys gali būti tas pats, o įvaizdis keičiamas batelių bei kitų aksesuarų dėka.

„Catiusha“ gaminiai išsiskiria patogumu: daug kišenių, reguliuojamas rankovių ilgis, apykaklės padėtis ir kt. Suknelių siluetas arba laisvai krentantis, nevaržantis judesių, arba siūloma juosmenį pabrėžti stilingu dirželiu.

„Catiusha” kolekcija šį šaltąjį sezoną išsiskiria iki šiolei šiam ženkui nebūdinga ramuma, vyrauja žemės atspalviai: smėlio, samanų, žalsvi, pilki. Žinoma, išlieka ir klasikės spalvos: juoda, tamsiai mėlyna. Siūlomi rudeniški, vienspalviai, natūralūs audiniai: medvilnė, vilna, šilkas, linas, viskozė. Pristatomos plazdančių siluetų suknelės, pabrėžiančios moterišką žavesį. Patogūs kelnių ir švarkų kostiumėliai, apsaugos nuo žvarbesnio oro. Elegantišką įvaizdį kuria midi ilgio šilti vilnos paltai paaukštintomis apykaklėmis.

„Catiusha” studija, įsikūrusi adresu: Savanorių pr. 141, Kaunas.

www.catiusha.lt

www.facebook.com/Catiushajeans

www.instagram.com/Catiushajeans

_____________________________

Auksė Poškuvienė: lino ir šilko žaismė

Auksė Poškuvienė

Tapyba ant šilko ir lino – jau daugiau nei dešimtmetį yra neatsiejama Auksės Poškuvienės, Lietuvos tautodailininkų sąjungos narės, gyvenimo dalis. „Piešimas ant šilko ar lino – įtraukia, užburia ir veikia lyg meditacija, o tai leidžia atskleisti kūrybinius gebėjimus, vidines nuotaikas ir emocijas“, – teigia žinoma meno kūrėja. Pasak A. Poškuvienės, tapant negalima skubėti, jaudintis, pykti ar leisti mintims nuklysti. „Ant šilko kartais dažai liejasi tiksliai, suplanuotai, o kartais būna nevaldomi: teka ten kur jiems patinka. Visa tai sukuria neregėtus, nesuplanuotus, neapibrėžtus vaizdus, o kūrybos rezultatas nustebina žiūrovą“, – atvirauja menininkė.

A.Poškuvienei 2015 m. Kultūros ministerija suteikė meno kūrėjo statusą. Per kūrybos dešimtmetį savo kolekcijas autorė pristatė ne tik sostinėje, bet ir Lietuvos pajūryje, kituose miestuose. Menininkės darbais buvo rodomi Jungtinėse Amerikos Valstijose, Lenkijoje, Graikijoje. 2016 m. kovo mėnesį A.Poškuvienės tapyto šilko drabužių kolekcija buvo pristatyta Tautų festivalyje („Festival des migrations“) Liuksemburge.

Menininkės A. Poškuvienės kūryboje dominuoja floristiniai motyvai, plati spalvų ir netikėčiausių atspalvių paletė. Raštai nepasikartojantys, tvarūs, originalūs. Įvairūs derinimo variantai: tik šilkas, tik linas arba lino nugara, o priekis šilkinis.Autorės sukurti darbai – vieneteniai, tad būsite vienintelė dėvinti tokį drabužį – gaminio originalumas garantuojamas!

A.Poškuvienės kūrybos naujiena – apsauginės veido kaukės iš lino bei šilko. Kūrėja siūlo ir itin originalų variantą, kuris ne tik tarnaus kaip apsaugos priemonė, bet ir suteiks žaismingumo, papildys jūsų įvaizdį. Tai – šilkinės veido kaukės ir tokio pat marginimo skarelės ar šalikėlio komplektas. Puikus ir originalus pasirinkimas einant į vakarėlį!

Autorės sukurtų darbų galite įsigyti: www.linenarete.lt

_____________________________

„Rimada“: vertinančioms klasiką

Rimada

„Rimada“ – tai nedidelė, šeimos verslo įmonė, puoselėjama jau daugiau kaip 20 metų. Su šiuo ženklu kuriami ir siuvami aukštos kokybės vilnoniai paltai moterims.

Šių metų „Rimada“ kolekcijos pagrindinis tikslas – tvarumas, kad paltas šildytų ir džiugintų jp savininkę ne vienerius metus. Rudens kolekcijoje ramius, pastelinius „žemės“ atspalvius keičia ryškios, akį traukiančios akvamarino, apelsino, rožinio safyro spalvos.

„Rimada“ gaminius renkasi moterys, kurioms svarbiausia kokybė, o artimiausias stilius – klasika.

www.rimada.lt

Facebook.com/rimada.paltai

Instagram.com/rimada.coats

Užsakymo nr.: PT_85467745