Mados ir gyvenimo būdo platformos lyderė „Zalando“ praneša apie savo atėjimą į tris naujas rinkas Europoje, kuriose pradės #MyCityMyStyle kampaniją. Kampaniją papuošė vietiniai talentai, atkreipiantys dėmesį į vietinę kultūrą bei įžiebę įspūdingas ekspozicijas apleistose Vilniaus, Liublianos ir Bratislavos vietose.

#MyCityMyStyle pristatymą apima glaudi ryšių su visuomene, nuomonės formuotojų ir socialinės žiniasklaidos veikla, kurią lydi šio mėnesio pradžioje pradėta ATL kampanija, remianti „Zalando“ misiją, kuria siekiama stiprinti saviraišką ir individualumą.

Natalie Wills, „Zalando“ viešųjų ryšių rinkodaros atstovė, teigia: „Zalando aktyviai planuodama ilgalaikę plėtrą, savo mados istorijas pradeda šiose naujose Europos rinkose, tikėdamasi iki 2021m. pabaigos pasiekti tik dar daugiau šalių. Kurdami mados įkvėptas akimirkas, atgyjančias per saviraiškos džiaugsmą, mes švenčiame individualumą bei leidžiame kiekvienam išreikšti save kaip tik nori. Štai todėl siekiame sukurti įvairiapusį ir įtraukiantį pasirodymą kiekvienoje rinkoje, pagrindinį dėmesį skirdami vietinei kultūrai. Sveikiname savo naujuosius klientus, kviesdami juos pasisveikinti su savo naujuoju mėgstamiausiu garderobu!“

Įkvepiančiame renginyje pristatyti įvairūs ir įtraukiantys, tokių vietinių talentų kaip dainininkė Monique, šokėja ir choreografė Ilona Rai ir tinklaraštininkė Lina Talžūnaitė, pasirodymai, atspindintys vietinės mados kultūros esmę. Podiumo šou pristatymui sukurta ir vizualiai įspūdinga forma, kuri atskleidė „Zalando“ ketinimus nešti mylimiausią pasaulio madą į naujas rinkas.

Demonstruodama žymių dizainerių, gatvės drabužių, vaikiškų drabužių ir tvarios aprangos madą, „Zalando“ plečiasi į naujas Europos rinkas, siekdama uždegti šviesą vietinės mados kultūrai. Kiekvienoje rinkoje rasite plačiausią mados asortimentą, įskaitant tokius prekės ženklus kaip Weekday ir Vivienne Westwood, Diane von Furstenburg ir Victoria Beckham, tuo tarpu „Zalando“, įkvėpta vietinės mados mėgėjų individualumu, sieks užimti Europos mados startinę poziciją.

Ši kampanija švenčia ambicingą „Zalando“ plėtros į naujas Europos šalis pradžią, kadangi vasaros pradžioje mados platforma paleista net trijose šalyse: Lietuvoje, Slovakijoje ir Slovėnijoje. 2021 m. vasaros pabaigoje numatomas jos atėjimas ir į Kroatiją, Latviją ir Estiją, o 2022 m. – į Vengriją bei Rumuniją. Šis žingsnis yra nuolatinio prekės ženklo augimo dalis. Iš viso platforma šiuo metu apima 20 rinkų visoje Europoje, turi apie 42 milijonus aktyvių klientų. „Zalando“ programėlė suteikia prieigą prie plačiausio mados asortimento Europoje (ją galima parsisiųsti „App Store“ ir „Google Play Store“), taip pat siūlo nemokamą pristatymą ir nemokamą grąžinimą per 30 dienų.

#MyStyleMyCity

Užsakymo nr.: PT_87601137