Kurti ir rodyti pavyzdį

Praėjus šimtmečiui po to, kai broliai Zigmunds ir Davids Ludvigs Loeves įkūrė savo įmonę Berlyne, prekių ženklas ir toliau skleidžia žinią apie vokišką kokybę ir eleganciją visame pasaulyje – dabar pavadinimu „Loewe Technology GmbH“ jis veikia 42 pasaulio šalyse. Tik aukščiausios kokybės TV ir garso produktus siūlanti įmonė „Loewe“ tapo šios srities vėliavneše, nes jos filosofijos pagrindas – kurti aukščiausios klasės produktus su tikslu ir istorija.

Įmonės „širdis“ įsikūrusi pagrindiniame pastate Kronacho mieste, kuriame aštrūs 200 darbuotojų protai ir įgudusios rankos kuria dievinamus „Loewe“ gaminius, kuriuos vienija estetiškai rafinuotas minimalistinis dizainas, ilgaamžiškumas ir aukštas funkcionalumas – būtent tai, kas visada svarbu gerą skonį ir aukštus reikalavimus turintiems žmonėms.

Būtent „Loewe“ išradimai žymi laiko tėkmę per istorijos vingius: 1931 m. kartu su išradėju Manfredu von Ardennu įmonė pristatė pirmąją pasaulyje visiškai elektroninę televizijos įrangą, 1933 m. pradėtą pardavinėti masiškai. 1948 m. atidariusi gamyklą Kronache, įmonė „Loewe“ ir toliau stebino pasaulį įvairiomis šiuolaikinės televizijos ir buitinės elektronikos naujovėmis.

Pavyzdžiui, „Loewe“ sukūrė modelį „Iris“ – pirmąjį masinės gamybos televizorių pasaulinėje rinkoje, 1963 m. dienos šviesą išvydo „Optaport“ – pirmasis pasaulyje mobilusis televizijos įrenginys, o septintojo dešimtmečio pabaigoje pasirodė spalvota televizija, kuri kartu su „Loewe“ technologinėmis naujovėmis televizoriaus žiūrėjimą pavertė išties unikalia patirtimi. Devintojo dešimtmečio pradžioje „Loewe“ pristatė dar vieną naujovę – stereoteleviziją, o 1997 m. atsiradus internetui kompanija pristatė pirmąjį išmanųjį televizorių „Xelos@Media“.

2019 m., žyminčiais naujos „Loewe“ eros pradžią, įmonė sugrįžo į rinką įspūdingai ir pasiūlė daugiau nei 20 naujų televizijos bei garso produktų. Reikšminga tai, kad, nepaisydama tarptautinės sėkmės, „Loewe“ didžiuojasi vokiška kilme, todėl nuo 2016 m. į visų savo gaminių pavadinimus įtraukia vokiškus žodžius, taip išreikšdama savo autentiškumą: „bild“ (TV įranga), „ klang“ (garsiakalbiai) ir „plus“ (priedai).

Suasmenintas ir globalus žvilgsnis į ateitį

Apvalios sukaktys paprastai būna lūžio taškas, kai peržvelgiami nuveikti darbai ir kuriami ateities planai. „Loewe“ neketina užmigti ant laurų ir planuoja toliau tobulėti neatsilikdami nuo laiko ir išsaugodami savo meistrystę. Svarbios sukakties metais ypatingas dėmesys bus skiriamas tarptautiniams santykiams – tiek jiems užmegzti, tiek stiprinti, siekiant padidinti prekių ženklo atpažįstamumą pasaulinėje prabangių elektronikos prekių rinkoje.

„Loewe“ planuoja dar daugiau investuoti į visus kontaktinius taškus su vartotojais – nuo ​​fizinių parduotuvių iki prekybos internetu bei klientų aptarnavimo. Produkcijos pardavimų srityje įmonė ir toliau remsis glaudžiu bendradarbiavimu su kvalifikuotais mažmenininkais ir patikimų partnerių tinklu.

Būtent ryšiai apibūdina prekių ženklo stabilumą ir patikimumą, nes santykis su „Loewe“ nesibaigia įsigijus prekę – klientai visada gali pasikliauti visapusiškomis klientų aptarnavimo paslaugomis: klientų aptarnavimo būstinėje Vokietijoje, internetiniais DUK (dažnai užduodamais klausimais), remonto paslaugomis, reguliariais programinės įrangos atnaujinimais ir individualiai konfigūruojama „my Loewe“ programėle garso produkcijai.

Svarbu ir tai, kad „Loewe“ taip pat rūpinasi planetos ateitimi, rinkdamasi tik aukščiausios kokybės medžiagas ir kurdama tvarius bei energiją taupančius produktus, pakuojamus į aplinkai nekenksmingas medžiagas, kurias galima perdirbti. „Loewe“ produkciją galima grąžinti taisyti, tokiu būdu susilaikant nuo bereikalingo vartojimo.

2023 m. „Loewe“ ir toliau siūlo unikalias kasdienio technologijų naudojimo patirtis ir savo kūrybiškumu bei naujovėmis įkvepia ateičiai!

Loewe TV įsigyti galite https://www.acappella.lt/brand/loewe/