Gera pradžia iškart po studijų
„Omniva LT“ verslo klientų aptarnavimo specialistė Gintarė Bubinienė savo kelią bendrovėje pradėjo iš karto po studijų. Jos teigimu, sprendimas įsidarbinti būtent klientų aptarnavimo centre buvo labai taiklus.

„Baigusi studijas, kurių pagrindas buvo viešasis sektorius, aš jaučiau tam tikrą nuovargį nuo griežtumo. Tuo metu ieškojau darbo, ir klientų aptarnavimo centras man atrodė kaip galimybė pabėgti nuo biurokratijos. Čia mokėjimas bendrauti su žmonėmis, kurio svarbą supratau dar studijuodama, tapo nepakeičiamu pagalbininku klientų aptarnavimo srityje, padėjo lengviau adaptuotis komandoje ir išmokti, kaip geriau suprasti ir atliepti klientų poreikius“, – pasakojo Gintarė Bubinienė.

Motyvuojanti ir palaikanti komanda
„Kai pradėjau savo karjerą, buvome viso labo trise, o dabar komanda išaugo iki dvidešimties žmonių. Esu išbandžiusi ir privačių, ir verslo klientų aptarnavimą, nes iš pradžių net nebuvo specializacijos, viską sprendėme kartu. O įmonei augant, kartu augant klientų skaičiui ir siuntų srautams, atsirado ir specializacija. Dabar be įprastų logistikos klausimų prisideda ir konsultacijos dėl kainų ar sąskaitų tiek telefonu, tiek el. paštu“, – apie savo darbo ypatumus pasakoja Gintarė Bubinienė.
Kalbėdama apie darbą įmonėje, Gintarė išskyrė, kad tai yra vieta, kurioje visi darbuotojai gali tobulėti ir jaustis vertinami: „Mūsų įmonėje naujokų integracijai vyksta mokymai, kuriuose jie supažindinami su visais padaliniais, jų funkcijomis, bendrovės vertybėmis ir veiklos standartais. Klientų aptarnavimo centre kiekvienam naujokui yra priskiriamas mentorius, į kurį jis gali kreiptis iškilus bet kokiems klausimams ar problemoms. Nauji darbuotojai pradžioje turi daugiau klausimų ir lėčiau reaguoja į klientų užklausas, tačiau su laiku, patirtimi ir pagalba jų kompetencijos auga. Stengiamės kurti bendruomenišką aplinką ne tik darbo metu, bet ir po jo – stalo žaidimai, bendri pietūs ar vakarienės vyksta nuolat. Pavyzdžiui, drauge žiūrime ir svarbias krepšinio rungtynes. Kai žaidė Lietuvos ir Serbijos rinktinės, poilsiaujantys kolegos stebėjo varžybas ir dirbančius vis informuodavo apie rezultatą. Komandiškai palaikėme ir rinktinę, ir vieni kitus, nes klientų aptarnavimas visuomet išlieka dėmesio centre“.

Neįmanomų situacijų nebūna
Gintarės teigimu, klientų klausimus spręsti padeda supratimas, kad visa organizacija yra viena komanda, kiekviena siunta yra ypatinga, o bendras tikslas – pristatyti džiaugsmą. Ypatingi klientų gyvenimo atvejai ir šventės reikalauja ypatingos atidos, tad kolegos yra viskam pasiruošę, net ir neįmanomiems dalykams.
„Paskutinis įsiminęs atvejis darbe yra susijęs su klientu, kuriam reikėjo skubiai pristatyti siuntą į Nidą būtent šeštadienį. Kadangi Neringoje pristatymai vykdomi tik darbo dienomis, situacija tapo tikru iššūkiu. Iš pradžių galvojau, kad siuntą galėtume perduoti autobusu, tačiau jis jau buvo išvykęs. Tada svarstėme galimybę siuntą pristatyti į Klaipėdą, bet klientui nebuvo patogu. Galiausiai sutelkėme visas pajėgas ir kolega motociklu pristatė siuntą tiesiai į kliento namus. Tai buvo vienas iš tų atvejų, kai kolegos įrodė, kad yra pasiryžę padaryti daugiau nei įprasta tam, jog užtikrintų aukščiausią klientų aptarnavimo lygį“, – džiaugėsi Gintarė Bubinienė.

Kalbėdama apie įsimintiniausias siuntas, Gintarė prisiminė, kad kai kurios iš jų primena detektyvus: „Kartą kolega iš rūšiavimo terminalo atnešė voką, kuriame girdėjosi zvimbesys. Iš karto kilo daugybė klausimų: kas tai gali būti, ar tai saugu? Po skambučio su siuntėju sužinojome, kad siuntoje yra bitės“, – pasakojo Gintarė Bubinienė, patikinusi, kad tinkamai, saugiai supakuotas ir specialiai pažymėtas toks siuntinys gali keliauti pas kitą bitininką paštomatu.

Norintiems tapti didelės tarptautinės komandos dalimi
Pasak „Omniva LT“ personalo partnerės Mėtos Šiaučiulienės, dirbant klientų aptarnavimo centre puikiai jausis būtent tie žmonės, kurie nebijo netikėtų iššūkių, kuriems patinka dinamiškas darbas ir didelė komanda, kurie turi natūralų polinkį padėti kitiems, yra kantrūs, empatiški bei kūrybingi.
„Darbas klientų aptarnavimo centre – tai ne vien bendravimas su klientais ar komanda, tai yra ir nuolatinis mokymasis, problemų sprendimas bei galimybė patirti įsimintinų istorijų. Čia kiekvienas gali sužinoti daugiau apie save, savo tolerancijos ribas, gebėjimą prisitaikyti prie skirtingų situacijų ar tai, kiek yra pasirengę padėti kitiems. Klientų aptarnavimo centre jūs visada būsite dalis didelės bendruomenės, kuri kiekvieną dieną daro viską, kad klientai jaustųsi išgirsti. Esu įsitikinusi, kad tik išbandę suprasite, kiek daug galimybių slypi šiame darbe – pradedant nuo noro realizuoti save iki neįmanomų situacijų sprendimo su šypsena“, – apibendrino Mėta Šiaučiulienė.

Pasak M. Šiaučiulienės, klientų aptarnavimo specialistai savo kasdieninėje veikloje įgyja nemažai žinių apie įmonės procesus, jiems tenka bendrauti su skirtingų padalinių komandomis, todėl siekiantys profesinio augimo darbuotojai yra paklausūs vidiniai kandidatai. Personalo partnerė prisimena ne vieną gražų pavyzdį, kuomet buvę klientų aptarnavimo specialistai puikiai realizavo savo karjeros ambicijas įmonėje.
Norintiems sužinoti daugiau apie reikalavimus, galimybes ir išskirtinumus klientų aptarnavimo centre ar kitame bendrovės „Omniva LT“ padalinyje: https://karjera.omniva.lt/darbo-pasiulymai.