Sėkmingas startas

„Allianz“ yra didžiausia draudimo grupė Europoje ir viena iš didžiausių draudimo ir turto valdymo lyderių pasaulyje. „Allianz“ grupė veikia daugiau nei 70 šalių, rūpinasi daugiau nei 122 mln. klientų ir turi 159 tūkst. darbuotojų visame pasaulyje. „Allianz“ grupė yra viena iš pirmaujančių finansinių paslaugų teikėjų pasaulyje, veikianti nuo 1890 m.

Tad, pasak „Allianz Lietuva“ generalinės direktorės A. Grabinskės, prie daugiau nei 130 metų pasaulinės praktikos draudimo ir turto valdymo srityje įmonė pridėjo savo 20 metų sukauptą patirtį Lietuvos gyvybės draudimo ir pensijų kaupimo rinkoje. Pirmieji metai su „Allianz“ buvo sėkmingi – valdomų klientų sutarčių krepšelis išaugo.

Lietuvos banko duomenimis, 2022 metais klientų sumokėtos įmokos padidėjo iki 63,7 mln. eurų. Valdomas gyvybės draudimo ir pensijų fondų klientų turtas viršijo 1 milijardą eurų, iki 305 tūkst. išaugo ir valdomų klientų sutarčių skaičius. Lietuvos banko duomenimis, „Allianz Lietuva“ išmokos gyvybės draudimo klientams nelaimės atveju 2022 m., palyginti su 2021 m., augo 6,7 proc. ir pasiekė 5,4 mln. eurų. Įmonės pelnas per praėjusius metus siekia 11,8 mln. eurų.

Allianz Lietuva gyvybės draudimas UAB generalinė direktorė Asta Grabinskė

„Pagal išmokas gyvybės draudimo klientams nelaimės atveju 2022-aisiais užėmėme pirmą vietą šalies gyvybės draudimo rinkoje. Išliekame didžiausia finansinė atrama savo klientams nelaimės ir ligos atveju ir jau daugiau nei dešimt metų esame daugiausiai išmokų savo klientams išmokanti gyvybės draudimo bendrovė visoje Lietuvoje. O suma, kuria įmonė yra įsipareigojusi savo klientams, siekia 2,4 milijardo eurų. Tai dar labiau stiprina mūsų pozicijas Lietuvos gyvybės draudimo rinkoje ir leidžia tapti dar patrauklesniais klientams“, – sako A. Grabinskė.

Su klientu – akis į akį, ausis į ausį

„Allianz“ klientais Lietuvoje rūpinasi daugiau nei 130 centrinio biuro darbuotojų ir beveik 400 profesionalių finansų konsultantų. Pasak A. Grabinskės, „Allianz Lietuva“ aktyviai investuoja į centrinio biuro darbuotojų tobulėjimą, nuolatinį profesinių ir asmeninių žinių atnaujinimą, taip pat ir į aktyvius bei nuolatinius mokymus finansų konsultantams.

Įmonės požiūris paprastas: kuo profesionalesnis finansų konsultantas ar darbuotojas, tuo didesnis jo pasitenkinimas savo darbu, profesija.

Allianz Malaizija

„Toks žmogus gali suteikti efektyviausią ir labiausiai kliento lūkesčius atitinkantį aptarnavimą, nuoširdų rūpestį ir dėmesį konkrečiam žmogui. „Allianz Lietuva“ klientai mums yra asmenybės, gyvenimai, ir didžiausias mūsų siekis – įsiklausyti ir išgirsti jų poreikius bei juos atliepti taip, kad gyvybės draudimo sutartis, draudimo apsaugos taptų tvirta finansine pagalve. Tokio ryšio nesukursi nuotoliu, telefonu ar internetu. Tad mes iki šiol jaučiame klientų dėkingumą dėl to, kad mūsų žmonės skiria maksimalų dėmesį gyvam kontaktui, gyvam pokalbiui. Principas akis į akį ir ausis į ausį labai svarbus – tai mūsų profesionalams padeda geriausiai išgirsti klientą. Juk kuomet žmogų ištinka nelaimė, jis labiausiai nori peties atsiremti – mes ir esame ta atrama“, – pasakoja A. Grabinskė.

Kas yra „Allianz“ ir dėl ko jį atpažįsta bei vertina pasaulis

Kai kalbame apie draudimo įmones, visuomet atkreipiamas dėmesys į jų dydį, pelną, gebėjimą užtikrinti ne tik kokybiškas ir savalaikes paslaugas klientams, bet ir į tai, kaip įmonė reitinguojama, kiek finansinio saugumo gali užtikrinti klientams.

„Taigi į Lietuvos gyvybės draudimo rinką prieš metus atėjo itin stiprus rinkos dalyvis. „Allianz“ grupė veikia ne tik daugiau nei 70 pasaulio šalių, bet yra ir vienas iš TOP 5 gyvybės draudimo tiekėjų pasaulyje bei didžiausia draudimo grupė Europoje. Vakarietiška verslo praktika, skaitmenizuoti procesai ir nuolatinis tobulėjimas klientų aptarnavimo ir draudimo paslaugų srityje lemia tai, jog „Allianz“ kasmet patenka į geriausių, stipriausių prekių ženklų reitingus pasaulyje ir užima itin aukštas vietas“, – pasakoja A. Grabinskė.

Pernai metais „Allianz“ užėmė 34-ąją vietą tarp 100 geriausių pasaulio prekių ženklų, ir tai geriausias pasaulio draudimo prekių ženklas „Interbrand“ reitinge (2022 m.). Taip pat „Allianz“ 2022-aisiais buvo Nr. 30 tarp visų ženklų ir pripažintas vienu stipriausių prekių ženklų pasaulyje pagal „Brand Finance“ reitingą bei draudikas Nr. 1 pagal „Dow Jones“ tvarumo indeksą.

Allianz Taipei

„Allianz“ – olimpinis partneris

Pasak A.Grabinskės, „Allianz“ aktyviai plėtoja įvairias socialinės atsakomybės iniciatyvas – nuo aukojimo karo krečiamos Ukrainos žmonėms iki įvairių stigmų mažinimo, pagalbos vietos bendruomenėms.

„Didžiulis „Allianz“ grupės dėmesys skiriamas visuomenės skatinimui būti aktyviems, sportuoti, taip pat ir įvairių stigmų mažinimui, pavyzdžiui, negalios. Būtent dėl to nuo 2021 m. iki 2028 m. „Allianz“ yra olimpinių ir parolimpinių žaidynių pasaulinis draudimo partneris. Skirtingose šalyse „Allianz“ remia sporto komandas, olimpiečius ar paralimpiečius. Svarbiausia, jog sportuoti ir siekti rezultato gali visi“, – sako „Allianz Lietuva“ generalinė direktorė.

Allianz arena

„Allianz“ turi ir stadionų šeimą, tai – šiuolaikiniai sporto kompleksai 8 šalyse, 4 žemynuose. Allianz“ dėmesys pasaulinės reikšmės stadionams – tai įmonės įsipareigojimas padėti sporto bendruomenėms klestėti, burtis, plėtoti tarptautinius ryšius. Kiekvienam naujam stadionui „Allianz“ kelia vis aukštesnę saugos, tvarumo ir šiuolaikinio dizaino kartelę. Viena tokių arenų yra „Allianz“ arena – futbolo stadionas Vokietijoje, šiaurinėje Miuncheno miesto dalyje. Įdomus faktas, jog šiame stadione buvo sužaistos šešios 2006 m. pasaulio futbolo čempionato varžybos. O savo namų rungtynes čia žaidžia ir Miuncheno „Bayern“ futbolo klubas.

Allianz Dubajus

Kas apdraudė Jamesą Bondą?

„Allianz“ yra aukščiausių pasaulio pastatų – Burj Khalifa, Taipei 101 ir Petronas Twin Towers – projektų draudikas. Prieš daugiau nei šimtą metų „Allianz“ tapo ir orlaivių draudiku. Taip pat „Allianz“ prieš šimtą metų tapo ir kino pramonės draudiku. Pavyzdžiui, kiekvienas sukurtas filmas apie Jamesą Bondą yra apdraustas būtent „Allianz“.

„Taigi didžiausios draudimo grupės Europoje atėjimas į Lietuvą yra ne tik naudingas klientams, stiprinantis šalies gyvybės draudimo rinkos dalyvių gretas, bet kartu ir svarbus mūsų visuomenei. Tikime, jog su „Allianz“ Lietuvoje skaičiuosime ne vienerius metus ir galėsime prisidėti prie mūsų šalies gyventojams reikšmingų pokyčių bei būsime socialinės atsakomybės flagmanai“, – mintimis dalijasi A. Grabinskė.

Šaltinis
Projektas „Gyvenk drąsiai kartu su Allianz“
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją