Kauno autobusų stotyje įsikūrusi mažų kainų vaistinių tinklo „Camelia“ vaistinė atvėrė duris atsinaujinusi. Naujos koncepcijos vaistinės vedėja Kristina Gagienė atskleidė, kokias prekes dažniausiai perka keliaujantys asmenys bei kokios prekės yra vienos populiariausių.

Susirenka būtiniausių vaistų krepšelį

Patogioje vietoje įsikūrusioje vaistinėje dažniausiai apsiperka mažesnių miestų gyventojai, kurie po apsilankymo pas gydytoją, grįždami namo įsigyja reikiamus vaistus ir būtiniausias priemones. Vyresni pacientai linkę pirkti ir kompensuojamuosius vaistus.

Keliaujantys žmonės dažniausiai susiperka visą nereceptinių vaistų krepšelį būtiniausiems atvejams. Jame paprastai būna medikamentai nuo skausmo, virškinimo problemų, viduriavimo, peršalimo, priemonės nuo slogos, o taip pat higienos reikmenys. Jei nusimato ilga kelionė žmonės dažnai įsigyja ir kompresines kojines.

Žiemos sezonu nepralenkiamas vitaminas C

Šalyje praūžus gripo epidemijai, keliaujantys žmonės autobusų stotyje įsikūrusioje vaistinėje net 26 kartus dažniau nei kitose tinklo vaistinėse pirko vitamino C tabletes.

„Vitamino C pardavimai dideli dėl keleto priežasčių. Visų pirma, rekomenduojame jį įsigyti profilaktiškai ir vartoti prieš peršalimo sezoną. Tuo tarpu jau sergantiems pacientams rekomenduojame šį imunostimuliatorių naudoti didesnėmis dozėmis. Be to, vitaminas C yra būtinas bronchų funkcijos atstatymui ir palaikymui tokias atvejais, kai žmogus sirgo ar serga kvėpavimo takų ligomis, neturi apetito ar norint pagerinti geležies pasisavinimą“, – pasakoja K. Gagienė.

Tarp populiariausių prekių – prezervatyvai ir nėštumo testai

Dažniau nei įprastai vaistinėse Kauno autobusų stotyje įsikūrusioje vaistinėje klientai perka įvairius pleistrus, drėgnas kelionines servetėles, gudobelių tinktūrą širdžiai, prezervatyvus ir nėštumo testus.

Pasak K. Gagienės, visais metų laikais pleistrus dažnai perka į namus po operacijų keliaujantys žmonės, vasarą šios priemonės pardavimai dar labiau išauga, nes juos perka į sodus važiuojantys žmonės, kurie nori būti tikri, kad jei susižeis dirbdami, turės kuo užklijuoti žaizdą.

Jauni vyrai užsukę į vaistinę dažnai perka prezervatyvus. Ši apsaugos priemonė gana populiari tarp japonų turistų ir studentų, savaitgaliai keliaujančių į namus. Pagal vaistinių tinklo „Camelia“ statistiką, autobusų stotyje įsikūrusioje vaistinėje šių apsaugos priemonių parduodama 9 kartus daugiau nei vidutiniškai visose tinklo vaistinėse.

Beveik 16 kartų dažniau nei kitose tinklo vaistinėse yra perkami nėštumo testai. Juos paprastai perka jaunos ir vidutinio amžiaus moterys.

Kosmetiką perka ir kasdienai, ir lauktuvėms

Pasak K. Gagienės, keliaujantiems žmonėms tampa labai patogu, jog autobusų stotyje įsikūrusioje vaistinėje galima įsigyti ne tik vaistų ar įprastų higienos priemonių, bet ir dekoratyvinės kosmetikos. Kauno autobusų stotyje atnaujinus mažų kainų vaistinę „Camelia“ didelis dėmesys skiriamas grožio prekių asortimentui, kuris pirkėjams leis rinktis iš itin didelės gausos priemonių.

„Pastebime, kad mažesnių miestų, rajonų ar kaimelių gyventojai renkasi nebrangią kasdieninę kosmetiką. Tuo tarpu, vyresnio amžiaus klientėms patinka, kad vaistinėje galima rasti įvairių lūpų ar plaukų dažų spalvų. Na, o mūsų svečius iš kitų šalių domina prabangesnio prekinio ženklo kosmetika, stebina kainos, kurios dažnai yra geresnės nei jų šalyje, dėl to ją perka ne tik sau, bet ir parvežti lauktuvėms“, – akcentuoja K. Gagienė.

Šiemet „Camelia“ planuoja atidaryti per penkiasdešimt naujos koncepcijos vaistinių visoje Lietuvoje.

Užsakymo nr.: PT_77394489