„Šio salono atidarymas – tai ypatingai didelis ir ryžtingas žingsnis mūsų ilgametėje veikloje. Iki šiol atidarinėjome daug santechnikos salonų, tai visiems buvo įprasta, kad pas mus rasite vonių, dušo kabinų, maišytuvų ir kitų vonios kambario prekių. Šiandien jūs matote visiškai kitokią „Murestą“, visiškai atsinaujinusį prekių asortimentą“, – salono atidarymo metu teigė „Muresta“ savininkas ir įkūrėjas Rimvydas Mikelionis.

Atsinaujinęs salonas Vilniuje, Ukmergės gatvėje, dabar labiau primena naujos kartos parduotuvę – „showroom‘ą“, kurioje galima ne tik pamatyti naujausias gamintojų kolekcijas, bet ir įsigyti įvairiausių prekių namams: nuo vonios kambario iki virtuvės įrangos, nuo ekologiškos kosmetikos iki lauko židinių.

Pandemiją išnaudojo plėtrai

Kol daugelis verslų pandemijos metu uždarinėjo savo salonus, atsisakė ar mažino biurus, „Muresta“ ėmėsi drąsių sprendimų – šį laiką išnaudojo plėtrai.

Pandemijos metu pirmiausiai intensyvi prekyba persikėlė į el. parduotuvę – muresta.lt. Pasikeitę pirkėjų poreikiai padiktavo naujų prekių įvedimą į rinką.

„Žmonės daug laiko leido namuose, tad norėjome pasirūpinti, kad mūsų klientų kasdienybė būtų kokybiška, kad jiems nieko netrūktų. Naujų prekių pirmiausiai atsirado mūsų elektroninėje parduotuvėje, o lygiagrečiai pradėjome planuoti ir salono plėtrą. Žinoma, ji užtruko, nes reikėjo viskuo rūpintis: nuo projektavimo – iki statybos darbų, baldų gamybos, salono įrengimo, naujų prekių atsirinkimo ir pristatymo“, – pasakoja R. Mikelionis.

Naujausiame asortimente klientai ras ne tik įprastą vonios kambario įrangą, kaip vonia, dušo kabina ar maišytuvas, bet ir plačią aksesuarų ir išskirtinę tekstilės kolekciją (greit drėgmę sugeriančių ir išgarinančių rankšluosčių, chalatų, kilimėlių), vokiškų burnos higienos priemonių su deguonimi ir itin ekologiškos, natūralios lietuviškos kosmetikos, kurią tvarumo gerbėjai atvykę į saloną dar ir gali įsipilti į savo indelius.

Atsinaujinusiame salone jūsų laukia indaplovės, džiovyklės, skalbimo mašinos, robotai siurbliai, orkaitės, šaldytuvai , kavos aparatai, mikrobangų krosnelės ir kitokia smulki buitinė technika. Išsiplėtė profesionalių valymo ir skalbimo priemonių asortimentas, kurias nuoširdžiai rekomenduoja atstovaujami kokybiškos santechnikos gamintojai Europoje.

Naujiena – prekės ne tik jaukiems namams, bet ir kiemui, sodui, daržui: lauko vandens kolonėlės, lauko dušai, laistymo įranga, šiltnamiai, žoliapjovės, židiniai ir net išmanūs vazonai, kurie patys pasirūpins jūsų gėlėmis ar augalais. Nepamiršti liko ir keturkojai augintiniai, čia galite įsigyti tokių unikalių prekių, kaip masažinė kailį šukuojanti dušo galvutė šunims ar išmanus savaime išsivalantis tualetas katėms.

Atsinaujino įvaizdį ir šūkį – atsigręžė į kokybę

„Murestos“ plėtra paskatino prekinio ženklo atsinaujinimą – rebrandingą, kurį su malonumu sukūrė patyrusių reklamos kūrėjų – ekspertų komanda: brand‘o strategė Jolanta Paulauskaitė ir meno vadovas, iliustratorius Julius Gerdvila.

Naujasis „Muresta“ šūkis „Mėgautis kokybe kasdien“ pakeitė ankstesnį „Svajonė. Kokybė. Pasirinkimas“, kuris tinkamai nebeatspindėjo kompanijos misijos ir plėtros.

„Naujas šūkis „Mėgautis kokybe kasdien“ tiksliau perteikia mūsų rūpestį klientais nuo pat pirmos minutės, kai jie vos išlipę iš lovos rytą pradeda vonios kambaryje. Kokybiška vonios kambario įranga, išskirtinis praustuvo dizainas, jaukus apšvietimas, stilingas veidrodis – harmoningai priderinta kiekviena detalė svarbi ir maloniai nuteikia, kuria būsimos dienos nuotaiką. Mėgautis kokybe kasdien dabar galėsite ne tik vonios kambaryje, bet ir geriant kavą virtuvėje ar kiemo terasoje“, – atsinaujinusio prekės ženklo ir šūkio pokyčius aiškina „Muresta“ įmonių tinklo marketingo vadovė Aistė Ratkevičiūtė.

„Muresta“ pavadinimas liko tas pats, atsinaujino tik logotipas. Dabar jis tarsi išnyra iš anksčiau mus varžiusių „vonios kambario sienų“. Raudona ir mėlyna spalvos pasirinktos neatsitiktinai – jos simbolizuoja šaltą ir karštą vandenį, kurio simboliką įprastai pastebime ant maišytuvų. Išliko tas pats akcentas – vandens tema, kuri apjungia visas „Muresta“ prekes.

Kuria naują aptarnavimo kultūrą

Kompanijos plėtra ir atsinaujinimas įnešė pokyčių ir į vertybių skalę. Naujai įvestos vertybės – teigiamos emocijos, inovacijos, tvarumas.

„Mūsų tikslas – būti arčiau kliento. Keliame aptarnavimą į aukštesnį ir šiuolaikiškesnį lygį: diegiame naują, modernesnę verslo valdymo sistemą, klientai bus aptarnaujami patogiau ir pateks tiesiai pas ekspertą, nebebus siuntinėjami iš vienos vietos į kitą. Viskas vyks greičiau, paprasčiau, aiškiau. Kol prekės bus paruoštos atidavimui, klientai patogiai galės įsitaisyti ant sofutės, išgerti kavos naujai įrengtoje poilsio zonoje ir mėgautis procesu.

Turime viziją, kad internetu užsakytos prekės bus pristatytos ne tik iki namų durų, bet ir iki pat kliento vonios ar virtuvės kambario. Tai nėra taip paprasta įgyvendinti, nes partneriai turi būti labai atsakingi ir patikimi. Tad svarbu iškelti tikslius prioritetus ir tuomet bus aišku, kaip jų siekti“, – dalinasi R. Mikelionis.

„Muresta“ dar plečiasi toliau: naujos prekės nebetelpa į sandėlius, nuomojami nauji sandėliai.

„Tai ir džiugina, ir gąsdina vienu metu, – neslepia R. Mikelionis. – Mūsų klientams nebereikia gaišti laiko masinėse parduotuvėse ieškant kokybiškų prekių, tą jau padarėme mes, atrinkome geriausias prekes. Nors tų pačių gamintojų prekių kartais galima rasti ir kitur, bet mes atlikome namų darbus už juos – atrinkome kokybiškiausias. Norime tapti savo klientų namų ir verslo erdvių kūrėjais ir atsakingais patarėjais. Didžiausias mūsų troškimas – suteikti jiems džiaugsmo ir galimybes mėgautis gyvenimo ir darbo kokybe kasdien, kur jie bebūtų – vonios kambaryje, virtuvėje, svetainėje ar savo kieme“.