„Į viršų pakilęs termometro stulpelis mūsų lankytojams priminė, kad pavasaris – jau ne už kalnų. Šiemet žymiai anksčiau nei įprastai pastebime didesnį pirkėjų aktyvumą kategorijose, kurios skirtos ne žiemos prekėms“, – teigia Nerijus Mikalajūnas, „Pigu.lt“ komunikacijos vadovas.
Tuo tarpu prekyba žiemos produktais sulėtėjo – šį mėnesį e. prekybos centras fiksavo apie 40 proc. mažesnius žiemos sporto prekių pardavimus, lyginant su 2024 metų sausio rezultatais.

„Sausio mėnesio pradžioje ir vyko aktyvi prekyba sniego kastuvais ir stūmikliais, tačiau šiemet jų pardavėme beveik 60 proc. mažiau nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus. Tiesa, nors ir vangesnė, bet prekyba šiais įrankiais nesustoja ir šiltomis dienomis. Matyt, mūsų lankytojai tikisi dar šią žiemą sulaukti sniego ir naudojasi proga kastuvų įsigyti gera kaina“, – sako N. Mikalajūnas.
Šiltesni orai turėjo įtakos šildymo technikos ir radiatorių pardavimams. Prekybos apimtys šiomis prekėmis šį mėnesį buvo apie 50 proc. mažesnės nei 2024-ųjų sausį.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos kompanija „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.