„Veikiant e. komercijoje, dalyvavimas „Ecomexpo‘23” tampa strateginiu žingsniu norintiems ne tik jausti rinkos pulsą, bet ir skatinti viso sektoriaus pažangą. Renginyje lankytojai gilinasi į naujausias rinkos tendencijas, užmezga reikšmingus kontaktus ir kuria naujas partnerystes”, – teigia D. Talijūnas.
Parodoje: nuo skaitmeninės rinkodaros iki technologinių sprendimų
Anot „Ecomexpo’23” projektų vadovės Paulinos Pretkelytės, renginyje įsikurs didžiulė paroda, kurioje lankytojai ras daugiau nei 60 paslaugų tiekėjų e. prekybos verslams.

„Vystant e. prekybos verslą, kiekvienam e. prekybininkui svarbu užtikrinti ne tik produktus, kuriuos parduoda, bet ir visą verslo grandinę: mokėjimų surinkimą e. parduotuvėje, produktų logistiką, sandėliavimą, pakavimą, buhalterinius sprendimus, rinkodaros priemones ir t. t. Todėl siekėme aprėpti kone visų galimų paslaugų ir produktų spektrą: nuo finansinių iki logistinių sprendimų, nuo AI iki skaitmeninio marketingo profesionalų bei kt.; pagrindinis tikslas – jog e. prekybininkas gautų visus įmanomus atsakymus į jam kylančius klausimus e. komercijoje. Parodoje e. prekybininkai susitinka su skirtingų paslaugų ir prekių tiekėjais, turi galimybę palyginti įkainius bei gauti išskirtinius pasiūlymus“, – dalinasi P. Pretkelytė.

Renginio organizatoriai pasakoja, kad parodoje dalyvaus ne tik vietiniai verslai, bet ir svečiai iš Latvijos, Estijos, Lenkijos, Vokietijos ir kitų šalių.
Ieškantiems logistikos partnerių bus galima susitikti su „DPD Lietuva“, kurie ką tik pristatė šviežių maisto produktų „DPD Fresh“ paslaugą, „Venipak“, „Omniva“, „LP Express“, „Itella“, „NovaPost“ ir kitais logistikos sektoriaus atstovais. Taip pat bus pristatomi pakavimo ir sandėliavimo sprendimai.
Besidarantys galimybių bei priemonių prekiauti kitose rinkose, galės susipažinti su tokiomis įmonėmis kaip „PointOne International“ „Inovacijų agentūra“, „Circle Translations“ ir kt. O norinčių padidinti pardavimus arba lengvai ištestuoti savo produktus kitose rinkose lauks prekyviečių atstovai: „Pigu.lt“, kurie neseniai praplėtė galimybes prekiauti, ne tik Baltijos šalyse, bet ir Suomijos rinkoje, „Allegro“ bei „Varle.lt“.
Pasak P. Pretkelytės, parodoje daug dėmesio bus skiriama ir mokėjimų surinkėjams, kurie papasakos apie saugius surinkimus e. komercijoje bei pasiūlys individualius sprendimus. Parodoje įsikurs SEB bankas, „Walleto“, „Mangopay“, „Montonio“ ir kt. Apskaitos ir finansų valdymo galimybes pristatys „BNM Finance“, „Robolabs“ ir kt.
Parodoje lankytojai ras ir naujausius technologinius sprendimus, programinės įrangas skirtas e. prekybos verslo efektyvumui didinti, siūlančias įmones kaip „StrongPoint“, „Softloans“, „Nordcode“, „BBOLD.online“, „Electronic Lab“ ir kt.
Parodoje įsikurs ir skaitmeninės reklamos įrankių įvairovę, nuo e. pašto rinkodaros iki turinio kūrimo, siūlančios įmonės „SMAILY“, „Ness Solutions“, „APG Media“, „Video Lab“, „PPCDATAFEED“, „LupaSearch“ ir kt.

P. Pretkelytė dalinasi, kad šiemet pirmą kartą istorijoje parodoje dalyvaus aukštoji VU verslo mokykla, kurios atstovai supažindins su studijų galimybėmis.
„Verta paminėti, kad lankytojai gali tikėtis ne tik gauti atsakymus į rūpimus e. komercijos klausimus, bet ir individualius, tik renginio lankytojams, skirtus pasiūlymus“, – teigia. P. Pretkelytė.
Naujiena renginyje: nuo teorijos prie praktikos – seminarų erdvė su rinkos lyderiais
Organizatoriai taip pat pasakoja, kad renginyje vyks ne tik paroda ir konferencija, bet ir praktinės dirbtuvės su rinkos lyderiais „Omniva“, „Pigu.lt“ ir „Allegro“.

„Omniva“ seminarų erdvėje komunikacijos ir tvarumo vadovė Raimonda Strazdauskaitė moderuos diskusiją su „Omniva“ verslo partneriais apie tvarumą šventiniu laikotarpiu.. Tai puiki proga e. prekybininkams pasiruošti artėjanči Kalėdų laikotarpiui.
„Omniva“ rinkodaros vadovas Baltijos šalims Vadimas Komarskis dalinsis nestandartinėmis galimybėmis plėtrai Lietuvoje, kai rinka, atrodo, jau yra perpildyta, taip pat diskusijos formate, kartu su „Omniva“ verslo partneriais aptars keikvienam e. prekybos verslui aktualią temą: „Kaip paversti prekių grąžinimus Jūsų verslo privalumu?“.

Seminarų erdvėje taip pat į dirbtuves kvies prekyvietės „Allegro“ mokymų ir prekybos plėtros vadovė Katarzyna Rosa, kuri pristatys praktinius patarimus, kaip įsitvirtinti Vidurio ir Rytų Europos rinkoje, kokių kliūčių galima tikėtis ir kaip jas be vargo galima įveikti.
Norinčių susipažinti su e. prekyba Suomijos rinkoje ir vietinių gyventojų apsipirkimo įpročiais lauks „Pigu.lt“ seminaras su „PHH grupės“ pagrindinių klientų skyriaus vadove Dalia Čiutaite-Antanaite.
Konferencijoje lauks trys teminės salės ir daugiau nei 30 pranešėjų
Renginyje taip pat lauks ir konferencija, kurioje lankytojai ras tris temines sales. „Vienoje iš salių, „Violet“, dedikuotoje pažangiausioms rinkos idėjoms ir atvejo analizėms, e. komercijos žaidėjai kvies apžvelgti naujausias tendencijas, analizuoti išskirtinius atvejus, išbandytas strategijas bei išgirsti įkvepiančių istorijų“, – pasakoja P. Pretkelytė.

„Violet“ salėje pasirodys „TikTok“ atstovė Katia Nazarova, pasakosianti apie „Z kartos“ įpročius, kuri per ateinančius 5 metus sudarys 27 proc. visos darbo jėgos. Taip pat šioje salėje pranešimą skaitys vyresnioji produkto vadovė dr. Anamika Datta, turinti ilgametę patirtį įmonėse „Zalando“, „Amazon“. Ji pasidalins, kaip mados industrijoje, atsisakant visiems įprastos išpardavimo strategijos, organiškai pasiekti efektyvių rezultatų.
Konferencijoje taip pat pasirodys sveikatos technologijų e. komercijos startuolio „Pulsetto“ įkūrėjas Vitalijus Majorovas. Jis dalinsis strategija, kuri per kiek daugiau nei 72 val. padėjo kelis kartus viršyti pradinį finansavimo tikslą jų sukurtam revoliuciniam klajoklinio nervo stimuliatoriui bei su kokiais iššūkiais susidūrė prieš startuojant „Indiegogo“ platformoje, taip pat – kaip efektyviai išnaudoti šios platformos pasiektą sėkmę.

Anot P. Pretkelytės, šiemet įsikurs nauja teminė salė „Orange“ dedikuota vien skaitmeninio marketingo temoms. „Lankytojų laukia naujausių tendencijų apžvalgos, praktiniai patarimai ir sėkmingų skaitmeninio marketingo strategijų analizė,“ – teigia P. Pretkelytė. Šioje salėje pranešimus skaitys tokių įmonių atstovai kaip e. pašto rinkodaros platforma „Smaily“, kuri pasakos apie mikro segmentaciją ir hiperpersonalizaciją B2B ir B2S marketinge ar skaitmeninės rinkodaros agentūra „APG MEDIA“ besidalinsianti naujausiomis strategijomis AI kontekste bei kt.

Pasak organizatorių, vienoje iš konferencijos salių „Blue“, pranešėjai pasakos apie naujausius sprendimus ir galimybes e. komercijoje bei dalinsis aktualijomis. Bus aptartos tokios temos: mokėjimai, daugiakanalės (angl. omnichannel) prekybos augimas Šiaurės Amerikos rinkoje, e. prekyba Vidurio ir Pietų Europoje, „micro-fullfiliment“ paslaugos ir daug kitų. Taip pat šioje salėje vyks mylimiausios e. parduotuvės Lietuvoje rinkimai, kuriuos organizuoja „LP Express“ kartu su „Inovacijų agentūra“.
Tiesa, nesvarbu, kurioje salėje vyks pristatymai, visi pranešimai bus tiesiogiai transliuojami per internetinę platformą.
Daugiau informacijos apie renginį ir paskutinė proga įsigyti www.ecomexpo.eu/lt