Jei ne pasaulinė pandemija, nežinia, kaip būtų pasisukęs šiaulietės drabužių kūrėjos Violetos Leviškienės darbai. Dabar moteris džiaugiasi, kad pačiu laiku sutarė su dukra plėsti verslą – rezultatai nustebino abi prekinio ženklo įkūrėjas.

Violeta Leviškienė jau trisdešimt metų vadovauja savo įkurtai siuvyklai. Ankstesniais metais kūrėja Violeta buvo labiau žinoma užsienio klientams, kurie buvo itin pamėgę moters kuriamus gaminius iš natūralių medžiagų – vilnos, šilko. Ponios iš Dubajaus, Maroko atvykdavo specialiai į Šiaulius užsisakyti drabužių. Pandemijai užvėrus kelius V. Leviškienė kartu su dukra Agne įkūrė prekinį ženklą ir drabužiais ėmė prekiauti internetu.

Pandemijai nutraukus klienčių iš Maroko ir Dubajaus srautą, šiaulietė ėmė siūti ir megzti lietuvėms – tokios sėkmės nesitikėjo
© Asm. albumas


V. Leviškienė žinoma ir Lietuvos kūrėjų gretose – jos megztų ir nertų gaminių ne vienai savo kolekcijai buvo užsakęs ir dizaineris Juozas Statkevičius.

Ilgainiui, mados ratui apsisukus, vis daugiau lietuvių ėmė domėtis Violetos gaminiais. „Tad su mama vis pamąstydavome, kad reikėtų plėstis. Na o prasidėjus pandemijai, atrodo, kito kelio ir nebebuvo“, – pasakoja kūrėjos dukra interjero dizainerė Agnė Leviškaitė.

V. Leviškienė ir A. Leviškaitė
V. Leviškienė ir A. Leviškaitė
© Asm. albumas


Tuo metu, kai virusas paralyžiavo gyvus susitikimus, mamai ir dukrai kilo idėja sukurti prekinį ženklą „Lelevi“ ir pradėti internetinę prekybą. Abi moterys prisipažįsta: tokios sėkmės, kokia užgriuvo, jos nesitikėjo. Moterys masiškai pirko drabužius, tad netrukus kolekciją teko kartoti. Įkvėptos sėkmės moterys Palangoje atidarė ir fizinę parduotuvę – butiką.

Pandemijai nutraukus klienčių iš Maroko ir Dubajaus srautą, šiaulietė ėmė siūti ir megzti lietuvėms – tokios sėkmės nesitikėjo
© Asm. albumas


Visi „Lelevi“ gaminiai yra sukurti Leviškienės siuvykloje, jų yra ir pavasario-vasaros, ir rudens–žiemos sezonams.

Pandemijai nutraukus klienčių iš Maroko ir Dubajaus srautą, šiaulietė ėmė siūti ir megzti lietuvėms – tokios sėkmės nesitikėjo
© Asm. albumas


„Mūsų gaminiai skirti moterims, kurios vertina kokybę ir ilgaamžiškumą. Mes nesivaikome greitosios mados, dirbame su kokybiškomis ir laikui nepavaldžiomis medžiagomis, tokiomis kaip šilkas, medvilnė, alpakos vilna, kašmyras ir kt. Šilką siunčiamės iš Italijos, nėrinius – iš Prancūzijos. Pas mus ateina klientės, kurios vertina kokybę ir klasikinį siluetą. Taip pat ieškome modelių, kaip modernumą suderinti su klasika, kad ji nebūtų nuobodi“, – sako antrus metus skaičiuojančio prekinio ženklo vadovė A. Leviškaitė.

Pandemijai nutraukus klienčių iš Maroko ir Dubajaus srautą, šiaulietė ėmė siūti ir megzti lietuvėms – tokios sėkmės nesitikėjo
© Asm. albumas


Kūrėjos atskleidžia ir savo planus – norą savo gaminiais prekiauti ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje ir neabejoja sėkme – į madą sugrįžęs natūralumas leidžia tikėtis, kad gaminiai bus paklausūs.

„Klientės sako, kad mūsų gaminiai tokie patogūs, kad jo nesinori jo nusivilkti“, – A. Leviškaitė pasakoja, kad ne kartą vieną megztinį ar suknelę įsigijusi klientė po kiek laiko grįžta tokio paties drabužio, tik kitos spalvos.

www.DELFI.lt