„Dauguma mūsų klientų kasdienėmis paslaugomis jau įprato naudotis tiesiog atsidarę programėlę ar prisijungę prie interneto banko. Vien vaizdo konsultacijose kiekvieną mėnesį vidutiniškai dalyvauja apie 2–3 tūkstančius privačių klientų. Tai rodo, kad žmonės vis labiau vertina galimybę saugiai ir patogiai tvarkyti finansinius reikalus nuotoliniu būdu. Todėl dabar vaizdo konsultacija gali būti pirmasis naujo kliento žingsnis – mūsų konsultantai jos metu padės atsidaryti sąskaitą ir atrasti visas reikiamas paslaugas“, – teigia Eglė Dovbyšienė, SEB banko valdybos narė, Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė.

SEB banko duomenimis, interneto banku kiekvieną mėnesį naudojasi maždaug 500 tūkst. klientų. 350 tūkst. klientų dažnai naudojasi programėle „SEB Lietuva“ – per mėnesį vienas vartotojas ją vidutiniškai įsijungia 35 kartus.

E. Dovbyšienė atkreipia dėmesį, kad programėlė „SEB Lietuva“ yra labai patogi priemonė tapti SEB banko klientu bet kuriuo paros metu. O nuo kovo 8 dienos tapti klientu, atsidaryti sąskaitą ir naudotis kitomis banko paslaugomis bus galima ir per nuotolinę vaizdo konsultaciją. „Žinoma, naujų savo klientų lauksime ir banko skyriuose. Tvarkyti savo finansų į mūsų skyrius kiekvieną mėnesį atvyksta apie 23 tūkst. klientų. Tiesiog nuo šiol jie turės dar daugiau alternatyvų, kurios padeda taupyti energiją ir laiką“, – pastebi SEB banko Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė.

Norint savo pirmąją sąskaitą SEB banke atsidaryti bendraujant su banko darbuotoju nuotoliniu būdu (naudojantis vaizdo konsultacija), tereikia banko interneto svetainėje užpildyti registracijos formą, įkelti Lietuvos Respublikos išduoto asmens dokumento kopiją (paso nuotrauką arba asmens tapatybės kortelės nuotrauką iš abiejų pusių), pasirinkti tinkamą konsultacijos laiką ir sulaukti pranešimo apie registraciją į savo elektroninį paštą. Galiausiai sutartu laiku reikia prisijungti prie vaizdo konsultacijos SEB banko sistemoje.

Kad pirmasis žingsnis būtų sklandus ir paprastas, vertėtų prieš vaizdo konsultaciją pasiruošti išmanųjį įrenginį su kamera ir mikrofonu, kuris užtikrintų kokybišką bendravimą internetu, taip pat turėti kvalifikuotą elektroninį parašą (kvalifikuotą „Smart-ID“ arba mobilųjį parašą M-ID). Atsidarę sąskaitą vykstant nuotolinei vaizdo konsultacijai SEB klientai gali naudotis visomis banko paslaugomis.

Agnė Danaitė, SEB banko komunikacijos ir rinkodaros projektų vadovė, mob. +370 659 79912, agne.danaite@seb.lt.