Tvarumo indeksas

Delfi drauge su partneriais, turinčiais patirties ir ekspertinių žinių tvarumo ir tyrimų srityje, atliks įvairius tyrimus ir vertinimus.

Tyrimų partneriai – švedų tyrimų bendrovė „SB Insight“, kuri jau daugiau kaip 10 metų skaičiuoja Skandinavijos ir kitų šalių Tvaraus prekės ženklo indeksą (angl. Sustainability Brand Index), taip pat žurnalo „Reitingai“ komanda, kuri nuolat analizuoja Lietuvos visuomenę ir politinę aplinką atlikdama įvairius tyrimus ir apklausas, bei reprezentaciniams visuomenės tyrimams atlikti bus naudojama „Delfi Apklausos” platforma.

Tyrimais ir apklausomis siekiama įvertinti verslų/prekių ženklų tvarumą – pokytį, kurį jie daro. „Pasimatavimai” geriausiai identifikuoja sritis, kuriose kyla iššūkių bei padeda rasti sprendimų būdus. Kasmet daromi tyrimai leis įdiegti vieningesnę verslų/prekių ženklų vertinimo sistemą, nes šiuo metu didelė dalis verslų savo tvarumo lygmenį vertina skirtingais principais ir aspektais.